[quote="CCC
Faktatiedoilla tarkoitetaan tietenkin arvovaltaisen median julkaisemaa materiaalia, joka perustuu virallisten tahojen virallisiin tietoihin.
Ei ole yllätys, että sinä et tajua tälläistä!
Mutta en jatkossa keskustele kaltaisesi propagandistin ja tietoisen disinformaation levittäjän kanssa. Kannattaisi muutenkin varoa, ettet riko foorumin sääntöjä noilla naurettavilla valheillasi. Mutta jatka vain, jos haluat näyttää ääliöltä, en estele![/quote]
Olen ollut jo kauan tällä palstalla. Muilla palstoilla en ole koskaan käynyt. Eikä minua ole vielä heitetty ulos, tuskin jatkossakaan. Madeleinen tapauksesta tiedän paljon enempi kuin aavistatkaan, siis niistä virallisista tiedoistakin. Omasta päästäni en ole vielä keksinyt mitään.
Olet esimmäinen tällä palstalla joka käyttää rumia nimityksiä toisista kirjoittajista. Tämmöistä menoa kuin tänään ei aikaisemmin olekaan ollut palstalla ja Sirpakin villiintyi tavallista enempi kun sai sinusta vauhdittajan. Tänään näytti Sirpakin alkavan uskaltautua nimittelemään.
Mutta jos joku kiven heittää niin saahan sitä puolustautua, eikö niin. Minä puolustaudun tavallisimmin huumorilla höystettynä. En vähästä säikähdä. Nauran mielummin. Mitään vakavanpaa ei tänään tälle palstalle ole ollut aihetta yrittääkkään kirjoittaa

.