Naurattaa murhainfossa
Re: Naurattaa murhainfossa
Olen nyt ollut yli kuukauden täältä pois, juuri näiden riitojen takia, kun ei enään tiennyt mitä voi kirjoittaa, ettei tule paskaa niskaan ja ikäväkseni huomaan, että eräillä vaan tahti kiihtyy 
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tuo Matulan päätyminen Iltalehteen.
Siinä taitaa olla nyt minfon kuuluisin kirjoittaja.
Katsoin otsikkoa ja sitä avatessani olin varma että kyse on jostain mammafoorumista.
Harmi ettei kuvaan oltu valittu yhtään matulan parhaita paloja.
Katsoin otsikkoa ja sitä avatessani olin varma että kyse on jostain mammafoorumista.
Harmi ettei kuvaan oltu valittu yhtään matulan parhaita paloja.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ja minunkin paloistani selkeästi huonointa laatuaDamien kirjoitti: Harmi ettei kuvaan oltu valittu yhtään matulan parhaita paloja.
-
kameleontti
- Lauri Hanhivaara
Pakko laittaa tänne, ettei Ulvila mene kokonaan OT:ksi, mutta Matulan paluu riemastutti kummasti
Ehkä hän vielä meille selvittää käyttäytymistään aiempien tuhkaluukku-juttujensa osalta.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Heheh tosiaan. Piti oikein kaksin käsin hieraista silmiä kun luki Iltapulun "paljastuksen" 
^ On muuten vain ajan kysymys, kuka murhalainen joutuu seuraavaksi epäilyn kohteeksi. Lyön Prison-tuopillisen vetoa, että Kylli Susanne Lindholmista!
Naurattaa jo valmiiksi se, kenen kohdalle arpa osuu Bodomin suhteen...
Naurattaa jo valmiiksi se, kenen kohdalle arpa osuu Bodomin suhteen...
^Tuota olen jo pitkään pelännyt. Toin pelkoni aikanaan esille täälläkin mutta kukaan ei tainnut ottaa sitä vakavasti. Ehkä kukaan ei uskaltanut? Eräässä vanhassa lehdessähän jo kauan sitten pyydettiin lukijoita tarkkailemaan ihmisiä, jotka ovat poikkeuksellisen kiinnostuneita Susannen tapauksesta ja esim. keräilevät aiheeseen liittyviä lehtileikkeitä...
Olen odotellut jo aika kauan ovikellon soimista. Kaikilla susannisteillahan asia on tiedossa. Ehkä Susanne-ketjussa vain ollaan hiukan lojaalimpia toisiamme kohtaan kuin Ulvila-ketju(i)ssa? Vai eikö kukaan meillä ole ollut kyllin nokkela oivaltaakseen, miten helppo olisi antaa pikku vinkki iltapäivälehdille?
Jos toivoa saa niin Iltasanomien lööppiin sitten mieluummin kiitos.
Olen odotellut jo aika kauan ovikellon soimista. Kaikilla susannisteillahan asia on tiedossa. Ehkä Susanne-ketjussa vain ollaan hiukan lojaalimpia toisiamme kohtaan kuin Ulvila-ketju(i)ssa? Vai eikö kukaan meillä ole ollut kyllin nokkela oivaltaakseen, miten helppo olisi antaa pikku vinkki iltapäivälehdille?
Jos toivoa saa niin Iltasanomien lööppiin sitten mieluummin kiitos.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ja oli Mätyläkin löytänyt ääkköset käyttämältään koneeltakameleontti kirjoitti:Pakko laittaa tänne, ettei Ulvila mene kokonaan OT:ksi, mutta Matulan paluu riemastutti kummastiEhkä hän vielä meille selvittää käyttäytymistään aiempien tuhkaluukku-juttujensa osalta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ja MissHolmes on kidnapannut Maddien...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Oikeasti tämän päivän Il "paljastukset" ja Matulan pikapyrähdys palstalle on ollut hauskinta aikoihin.joey kirjoitti:Jumaliste, ne seuraa meitä ihan reaaliajassa! Nyt on mahdollisuus vaikuttaa!
Siispä pyydän lisäämään uutiseen: "Iltalehti pyytää anteeksi paskajournalismiaan, eikä hyvityksenä kirjoita enää ikinä yhtään mistään aiheesta yhtikäs mitään. Paitsi jos saa sisäpiiritietoa Ulvilan surmasta."
Toivottavasti joeyn toive käy toteen.
Toivon myös omaa toivettani kunnioitettavan. Matulalle kun ei sitä mahdollisuutta suotu.Kylli kirjoitti:Jos toivoa saa niin Iltasanomien lööppiin sitten mieluummin kiitos.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Onneksi olen pääasiassa kirjoitellut vain Prisoniin 
Nanika ga tooku matteiru to
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Voinet silti olla osallinen Eversti Sinapin surmaan.Clyde kirjoitti:Onneksi olen pääasiassa kirjoitellut vain Prisoniin
Iltalehti kirjoitti:
Sanoisin että noissa kahdessa viestissä on "keskustelu" hiukan liioiteltu ilmaisu...
Sopisikohan kuittailu paremmin..?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/uutiset1_uu.shtmlNimimerkki "Matula" on kuitenkin tänään keskiviikkona palannut keskustelemaan murha.info-sivustolle
Sanoisin että noissa kahdessa viestissä on "keskustelu" hiukan liioiteltu ilmaisu...
ELÄ ja anna toisten elää
Keskustelu ei ole Matulan paras avu. Eniten häntä taitaa kiinnostaa se t-luukun rassaus, mikäli muutamaa ketjua on uskominen.Kakira kirjoitti:Iltalehti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/uutiset1_uu.shtmlNimimerkki "Matula" on kuitenkin tänään keskiviikkona palannut keskustelemaan murha.info-sivustolle
Sanoisin että noissa kahdessa viestissä on "keskustelu" hiukan liioiteltu ilmaisu...![]()
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller