CCC:n uskottavuus

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko CCC uskottava?

Kyllä, CCC:n uskottavuus on tallella
4
9%
Ei, CCC ei ole uskottava
40
91%

Ääniä yhteensä: 44

Valdovas
Axel Foley

Re: CCC:n uskottavuus

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

rosamarine kirjoitti: Oli muuten hyvä toi : "mä olen väittelyn mestari maailman menoa palstalla" :lol: Missä sellanen paikka muuten on? Voisin käydä vilasemassa :mrgreen:
Olisikohan tämä ainakin noin nimen perusteella: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/32
Kovasti aktiiviselta muuten tuntuukin... 8)
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

No ei sen puoleen, etten ole jo havainnut, että tällä foorumilla on paljon melko yksinkertaisia tapauksia, mutta laitetaan nyt vielä se Maailman menoa -palstan linkki teille, jos ette muka oikeasti sitä tiedä. Suomen menestynein palsta, paljon paskanjauhajia, ja vain kovimmat selviävät!

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3353
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

CCC kirjoitti:Suomen menestynein palsta, paljon paskanjauhajia, ja vain kovimmat selviävät!

Kerta kiellon päälle. Kerrankin CCC:n viestissä on totuuden siemen: vain kovimmat paskanjauhajat selviävät.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Aah Valde, sekin siis löytyy suomi24 palstalta, WAU :D
CCC, noh, minä olen käyttänyt suomi24 palstaa viimeksi vuonna 2007 osta/myy osiota ja sitten postasin sinne muistaakseni yhden unen jonnekin, en muista minne. Kesällä käväisin nyyssipuolella, mutta oli muuttunut niin sekavaksi, että luovutin. Olen hengaillut enemmän ulkomaisilla palstoilla. Anteeksi siis yksinkertaisuuteni =)

ps. Vastaisitko kysymykseeni?
silloin kun kirjoittaa vahvasti ja voimakkaasti tuntojaan, pitäisi olla myös näyttöä osoittaa kirjoittamansa jonkin lähteen kautta, oletko tästä minun kanssani samaa mieltä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Cassandra kirjoitti:
CCC kirjoitti:Suomen menestynein palsta, paljon paskanjauhajia, ja vain kovimmat selviävät!

Kerta kiellon päälle. Kerrankin CCC:n viestissä on totuuden siemen: vain kovimmat paskanjauhajat selviävät.
Täytyykö taas opettaa nappulaosastolle väittelystä? Väittely on kuin urheilusuoritus. Joku voi väitellä paskanjauhannallakin. Sinulta se ei tule ikinä onnistumaan, joten ei kannata edes yrittää, keskity jatkossakin vain tietämättömyyteen.

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

rosamarine kirjoitti:Aah Valde, sekin siis löytyy suomi24 palstalta, WAU :D
CCC, noh, minä olen käyttänyt suomi24 palstaa viimeksi vuonna 2007 osta/myy osiota ja sitten postasin sinne muistaakseni yhden unen jonnekin, en muista minne. Kesällä käväisin nyyssipuolella, mutta oli muuttunut niin sekavaksi, että luovutin. Olen hengaillut enemmän ulkomaisilla palstoilla. Anteeksi siis yksinkertaisuuteni =)

ps. Vastaisitko kysymykseeni?
silloin kun kirjoittaa vahvasti ja voimakkaasti tuntojaan, pitäisi olla myös näyttöä osoittaa kirjoittamansa jonkin lähteen kautta, oletko tästä minun kanssani samaa mieltä?
Juurihan osoitin yhden. Mikset noteeraa sitä? Ei minun olisi sitäkään tarvinnut osoittaa, kun spekuloin asialla.

Valdovas
Axel Foley

CCC kirjoitti:No ei sen puoleen, etten ole jo havainnut, että tällä foorumilla on paljon melko yksinkertaisia tapauksia, mutta laitetaan nyt vielä se Maailman menoa -palstan linkki teille, jos ette muka oikeasti sitä tiedä. Suomen menestynein palsta, paljon paskanjauhajia, ja vain kovimmat selviävät!

Ai siitä oli tuoreempikin linkki. Tattis vaan, mutta taidan ehkä sittenkin jättää väliin. Kovasti "laadukkaalta" foorumilta vaikuttaakin ainakin otsikkojensa perusteella. Lycka till vaan! :D
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Valdovas kirjoitti:
CCC kirjoitti:No ei sen puoleen, etten ole jo havainnut, että tällä foorumilla on paljon melko yksinkertaisia tapauksia, mutta laitetaan nyt vielä se Maailman menoa -palstan linkki teille, jos ette muka oikeasti sitä tiedä. Suomen menestynein palsta, paljon paskanjauhajia, ja vain kovimmat selviävät!

Ai siitä oli tuoreempikin linkki. Tattis vaan, mutta taidan ehkä sittenkin jättää väliin. Kovasti "laadukkaalta" foorumilta vaikuttaakin ainakin otsikkojensa perusteella. Lycka till vaan! :D
No tämä on laadukkaampi aiheiltaan, Maailman menoa laadukkaampi kirjoittajien tasolta. Tosin sinä esimerkiksi olet hyvin tasokas kirjoittaja mitä olen seurannut, eli en tarkoita sinua!

Valdovas
Axel Foley

CCC kirjoitti: No tämä on laadukkaampi aiheiltaan, Maailman menoa laadukkaampi kirjoittajien tasolta. Tosin sinä esimerkiksi olet hyvin tasokas kirjoittaja mitä olen seurannut, eli en tarkoita sinua!
Kiitos vaan! Positiivista palautetta varsinkin täällä lautamiesosiossa taitaa vähän harvemmin liikkuakin... ;) Ehkä olisi hyvä, että liikkuisi useamminkin ihan noin vain yleisen viihtyvyyden ja ilmapiirin kannalta... :D Niin, ja tämä on siis suunnattu yleisesti ihan kaikille.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

CCC kirjoitti:Juurihan osoitin yhden. Mikset noteeraa sitä? Ei minun olisi sitäkään tarvinnut osoittaa, kun spekuloin asialla.
Tämä maailman menoa palsta? Jooh, sieltä siis löytyy mitä? Lähteitä väittämille? sille, että rikollisuus kovemmilla rangaistuksilla saadaan laskuun?
Jos olet vain spekuloinut asialla, niin ok sitten.
Entä tämä, kun Saddamin aikana otettiin käyttöön kuolemantuomiot lähes kaikista rikoksista, niin loppuiko rikollisuus Irakissa siihen? Ei ole loppunut tähän päivään asti. Voin kertoa, itse olin kesällä muutaman viikon Irakissa, ja mihinkään en liikkunut ilman bodyguardeja, miksikö? ihan vaan sen takia, että siellä on niin järjettömän paljon sitä rikollisuutta jopa tänä päivänä.

muoks. Oot sie Valde miunkii mielestä nasta kirjottaja ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

rosamarine kirjoitti:
CCC kirjoitti:Juurihan osoitin yhden. Mikset noteeraa sitä? Ei minun olisi sitäkään tarvinnut osoittaa, kun spekuloin asialla.
Tämä maailman menoa palsta? Jooh, sieltä siis löytyy mitä? Lähteitä väittämille? sille, että rikollisuus kovemmilla rangaistuksilla saadaan laskuun?
Jos olet vain spekuloinut asialla, niin ok sitten.
Entä tämä, kun Saddamin aikana otettiin käyttöön kuolemantuomiot lähes kaikista rikoksista, niin loppuiko rikollisuus Irakissa siihen? Ei ole loppunut tähän päivään asti. Voin kertoa, itse olin kesällä muutaman viikon Irakissa, ja mihinkään en liikkunut ilman bodyguardeja, miksikö? ihan vaan sen takia, että siellä on niin järjettömän paljon sitä rikollisuutta jopa tänä päivänä.

muoks. Oot sie Valde miunkii mielestä nasta kirjottaja ;)

Pakko vielä kommentoida, kun on niin asiavirheinen keskustelu!

Eli toivottavasti sait YV:n tarkoitin tietenkin IS:n uutislinkkiä!

Ja puhe oli Saddamin loppuajoista ei Miehittäjän ajoista, nythän siellä vasta anarkia onkin!

Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

2 minfolaista on sitä mieltä, että CCC:n uskottavuus on pop. Sitä toista minfolaista on varmaan vaikea veikata? Eikös näissä pysty itse kohdekin äänestämään 8)
Nanika ga tooku matteiru to
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Clyde kirjoitti:2 minfolaista on sitä mieltä, että CCC:n uskottavuus on pop. Sitä toista minfolaista on varmaan vaikea veikata? Eikös näissä pysty itse kohdekin äänestämään 8)
Toki.Tuon CCC:n allekirjoituksen luettuani propsit senkun nousi.
Voisinpa muuttaa ääntäni. :cry:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Damien kirjoitti:
Clyde kirjoitti:2 minfolaista on sitä mieltä, että CCC:n uskottavuus on pop. Sitä toista minfolaista on varmaan vaikea veikata? Eikös näissä pysty itse kohdekin äänestämään 8)
Mä mietin hetken et pitäiskö äänestykseen laittaa mahdolliseks äänen vaihtaminen, mut sit mä muistin et palstalla on tuollaisia takinkääntäjiä :P Parempi vaan ettei anna mahdollisuutta muuttaa mielipidettä.

Mut joo, bannien tullessa oli vain yksi ääni uskottavuudelle, 23 epäuskottavuudelle.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Damien kirjoitti:

Damienin allekirjoitus tekee tästä lähes hulvatonta, väsymykselläkin lienee osuutensa :lol:
Vastaa Viestiin