Mikä Ällöttää?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
zatulee
Hercule Poirotin viikset

Mikä Ällöttää?

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Joskus ihmillä on mitä kummallisempia juttuja jotka etovat heitä. Nyt uteliaisuudesta haluaisin kysyä minfolaisilta et mikä teitä ällöttää? Mitä oudompi ällötys sitä suuremmalla syyllä vastaamaan :)

Jostain syystä mua ällöttää hirveästi makuupussit. Mä en ikipäivänä vois kuvitella et menisin sellaiseen nukkumaan. Koko ajatuskin saa oksennusrefleksin heräämään. Joskus ala-asteen luokkaretkillä oli pakko olla makuupussi ja vaikka oli kuinka kylmä jossain teltassa niin mä sitkeästi vaan nukuin sen päällä. Hätätapauksessa avasin hieman pussia et sain vähän peitettä harteille. Mä en tiedä mistä tää johtuu, mut luulen sen liittyvän mun ns. suljetun tilan kammoon. En pelkää hissejä tms. mut kammoan arkkuja, kaappeja ja tollasia, pieniä paikkoja joihin voi joutua jumiin.

Toinen mikä mua ällöttää, tää on aika yleinen vissiin, mut on yläluomien käätäminen. Joskus vuosia sitten oli optikolla sovittamassa piilolinssejä ja siellä tän optikon oli pakko kurkata luomien alle. Ja se käänsi mun luomet sellasen tikun avulla. Voi yök! Ja vielä kertoi et mun luomet on alta sellaiset röpöläiset kun niiden pitäis olla ihan sileät. En koskaan enää anna kenenkään tehdä niin enkä halua nähdä kenenkään tekevän niin. Niin ällön näköistä et laatta lentäis välittömästi. Annetaan niiden silmäluomien olla ihan sillee ku niiden on tarkoituskin olla; oikein päin. Onneksi niitä ei näe silloin kun silmä on kiinni! Heh heh, se vasta olis kamalaa!
-Tuuli käy heidän ylitseen...
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Re: Mikä Ällöttää?

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Jukka Torsten Lindhol,nykyinen Maria Pentholm
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

Ällötys on lievä ilmaus, mutta jos näitä nään raivostun esim. väkivalta lapsiin/naisiin puhumattakaan pedofiliasta.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Sipatti kirjoitti:Ällötys on lievä ilmaus, mutta jos näitä nään raivostun esim. väkivalta lapsiin/naisiin puhumattakaan pedofiliasta.
Kiitos Sipatti! Samoin minua ällöttää lapsiin kohdistuva väkivalta kaikissa muodoissaan. Olen tänään tutustunut aitoon ja oikeaan nettipedofiiliin, kunhan saan oloni tasautettua ja ajatukset kuriin/lisää infoa poliisilta, niin kirjoitan asiasta enemmän Kyllin postaamaan ketjuun.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hahah, repesin ku luin ekan viestin noista makuupusseista ja nurin käännetyistä silmäluomista :D no, ei sais nauraa, toi voi olla joillekin pahakin ongelma jos usein joutuu optikolla piilareita sovittelemaan tai leireilemään metsässä..

näiden perinteisten lasten, vammaisten ja eläinten pahoinpitelijöiden ja hyväksikäyttäjien lisäksi mua ällöttää seuraavat asiat:
-pesualtaan pohjalle lojumaan ja likavedessä lillumaan jätetty pesurätti (asuinkumppani harrastaa tätä, aina pitää ottaa siivouskaapista uusi rätti ja heittää se ällöttävä niljake roskiin).
-synnytysvideot. kaikenlaista splatteria ja roisketta katson mieluusti mutta rajat ne on mullakin.
-kinkunrasvan haju (jouluna). sitä paistetaan sillon leivinuunissa koko yön ja joka vuosi iskee migreeni siitä hajusta. pääsiäisen lammaspaistikaan ei haise niin kauhealle kuin se sianrasva.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Nuo pedo- ja nekrofiliat nyt lienevät kaikkien mielestä ällöttäviä, joten ei niistä sen enempää.

Olen kohdannut kouluhistoriani aikana kaksi henkilöä, jotka söivät räkää luennoilla. Molempien kasvot ovat ikuisesti piirtyneet mieleeni ja alan kakoa pelkästä ajatuksestakin. Mutta heidän lisäkseen:

Irtonaiset hiukset kylpyhuoneen lattialla (ovat aina omiani, mutta silti), kylmän ketsupin haju, eltaantuneen rasvan haju lavuaarissa, useimpien vieraiden miesten ominaistuoksut, ihmisten näppyläiset yläselät, oluen haju, vanhan viinan haju, tupakan haju silloin kun se on tarttunut tekstiileihin tai hiuksiin, ihmiset, jotka syövät sormin pesemättä käsiään ensin (koskee myös mm. irtokarkkien ja sipsien syömistä), räkäklimpit maassa, likaiset hiukset omassa tai vieraissa päissä, huulipunan haju ja maku, likaiset vaatteet, kynsienpureskelijat, naiset, jotka käyttävät liikaa meikkiä, naiset, jotka käyttävät liian pieniä vaatteita, tupakoitsijan kellastuneet hampaat, viininjuojan tummentuneet hampaat. Ja Jutta Urpilainen.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Tässä myös aihetta sivuavaa matskua vähän varhaisemmalta kaudelta:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=2854
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Vastaa Viestiin