Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, joo.... jos totta puhun, voisi sitä aikansa mielekkäämminkin käyttää... Vai voisiko?

Olen pahoillani Chopper, mutta sinä ihan väen väkisin tunget koko ajan tähän minun mikroskooppini alle, ja totta kait aivoni alkavat heti tekemään tulkintoja... ellet halua sitä, älä koko ajan tyrkytä itseäsi tulkittavaksi.

Ensimmäinen hyvä siirto on se, että lopetat jankkaamasta asioista.
Alethes doksa meta logu
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Anteeksi maalaisuuteni mutta kylli nyt pitää kysyä samaa että millä perusteella poliisi jahtaa syyllisiä? Oma tulkkaukseni kun noudattelee samaa linjaa Chopperin kanssa kun en löydä sitä "syyllinen" -sanaa. Mielenkiintoinen jahti jokatapauksessa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Sirpa

Jankata.... jankata.... onko suomenkielessä tuollaista sanaa, miten se tuntui yht äkkiä ihan hullulta sanalta?
Lopettaa jankkaamasta... lopettaa asian jauhaminen, toistaminen... ehkä se olisi oikeammin sanottu.

Kylli kirjoittaa: "..kylli nyt pitää kysyä samaa että millä perusteella poliisi jahtaa syyllisiä?"

Kylli: Sillä perusteella, että poliisi yleensä jahtaa syyllisiä, voihan tietysti olla, että poliisi jahtaa myös syyttömiä... mene ja tiedä. :D

Lähtekäämme oletuksesta, että poliisi tässä tapauksessa antaa meille kuitenkin kuvan syyllisten jahtaamisesta eikä syyttömien. 8)

OK, siis nyt halutaan epävarmoille aivoille varmuus jahtaako poliisi syyttömiä vai syyllisiä?

Mielenkiintoinen kysymys.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minunkaan silmään ei ole osunut mitään virallista tutkintatietoa mistään mafia tms. pomosta.
Ei mitään virallista ilmoitusta, että poliisi olisi jonkun perässä.

Ainoa poliisiin liittyvä yhteys on tuo CEOP, joka sekin on vain poliisille (ja kansalaisille) informaatiota toimittava valtion alainen yksikkö.
Mutta, että britti POLIISI tai Portugalin poliisi tutkisi. Siitä en ole nähnyt uutista.

Jutun virallinen tutkinta on Portugalissa ja sieltä ei ole kuulunut sanaakaan.

On vain tuo uusi CEOPin tuottama kuva kaksikko kymmen vuotiaasta Madeleinestä ja sitten on huhuja tiesmistä yhteyksistä.

Ei vakuuta minua.

(Niin ja se taas sekaan vetämänne annansilmä -juttu. Kukkahan ruotsalaistytön paidassa ei ollut tuo logo: siinä paidan kukassa oli yksi terälehti enemmän. Siis aivan eri asia, eikä mitään yhteyttä.)
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

"Minunkaan silmään ei ole osunut mitään virallista tutkintatietoa mistään mafia tms. pomosta."

Tuskin nämä asiat ovat medialle tai meidän silmille tarkoitettuja - ainakaan tässä vaiheessa, missä on virallinen tutkinta tms. - siitä me emme tiedä yhtään mitään.

Meille on ainoastaan ilmoitettu .... poliisi jahtaa. Piste.

Muusta me emme tiedä yhtään mitään.

Jahtaako syyllisiä vaiko syyttömiä, ja jos jahtaa millä perusteella. Auki olevia kysymyksiä.

Minkä nyt pitäisi "vakuuttaa" minkä ja kenet ja miksi?

Miten oli MissHolmesin aivojen epävarmuuden sietokyvyn kanssa?
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Ei vakuuta nämä viimeisimmät uutisoinnit minua mistään muusta kuin siitä, että McCann-koneisto jauhaa taas.
Liekö ollut ennakkoon tiedossa tuo jenkkikirjan tuleva uutisointi ja sen päälle piti järjestää jotain?
Niinhan se ainakin ennen on toiminut... ;)

(laita Sirpa minut sinne vihamieslistalle, niin et joudu lukemaan näitä jonnin joutavia spekujani. Olen niin pahasti aivopessyt itseni itse tämän jutun suhteen, ettei minuun pysty kovastikaan vaikuttamaan. Kannattaa siis skipata hourintani :) ...suosiolla.)
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

Heh, olet kyllä käsittänyt (tulkinnut?) väärin, jos arvelet minun pitävän jotakin "vihamieslistaa". Ja vaikka sellainen olisi, en sinua sinne laittaisi. Juttusihan ovat mielenkiintoisia vastakohtia sellaiseen avoimeen reaaliajatteluun, jota itse harrastan. kaikki tämä McCann salaliitto, mafia, kähminen.. lahjukset, lahjonta -ajattelu. Tosin se menee kieltämättä tuonne salaliittoteorioiden puolelle ja sopisi paremmin tuohon ketjuun, johon Chopperi minua koko ajan vetää...
Alethes doksa meta logu
Sirpa

MissHolmes: Mikä on tällä hetkellä ajatuksesi tilanteesta; järjestetty sieppaus McCannien toimesta vai oletko edelleen tuon tappoteorian kannalla?
Alethes doksa meta logu
Kylli
Perry Mason

Sirpa kirjoitti:Kylli: Sillä perusteella, että poliisi yleensä jahtaa syyllisiä, voihan tietysti olla, että poliisi jahtaa myös syyttömiä... mene ja tiedä. :D
En tiedä mikä tuossa nyt sinua huvitti mutta kerrottakoon nyt oma näkemykseni: poliisi peräänkuuluttaa myös niitä, jotka mahdollisesti (syystä tai toisesta) ovat tutkinnan kannalta merkittäviä. En siis näe tätä mustavalkoisena syyllinen-syytön-kysymyksenä. Miten ihmeessä syyllisyys/syyttömyys voitaisiin jo ennalta edes todistaa, siis noin yleensä ainakaan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
MissHolmes
Ben Matlock

Minun vilpitön näkemykseni on edelleen se sama, mitä se on ollut jo kaksi vuotta:

Tyttö kuoli tapaturmaisesti syystä tai toisesta ollessaan asunnossa yksin, ilman valvontaa.
Todennäköisempänä pidän putoamista takaterassin jyrkistä rappusista tai olohuoneen sohvan reunalta.

Tapahtumailta 1. tai 2. toukokuuta 2007.

Vanhempien palatessa hilpeänä illalliselta, he tekevät järkyttävän löydön: vanhin tytär makaa jo kuolinkangistuneena kuolleena.

Lääkäreinä G ja K tajuavat heti, ettei mitään todellakaan ole tehtävissä.
He tajuavat myös sen, että jos he olisivat olleet paikalla, tyttö olisi voitu pelastaa.

He tajuavat myös sen, että tytön kuolema on heidän poissa olon syytä.

He tajuavat, että heitä tullaan syyttämään vieraassa maassa heitteillejätöstä ja kuolemantuottamuksesta.

He tajuavat, että he voivat menettää myös kaksoset.

He tajuavat tehneensä suuren virheen.

Tytön ruumis kuljetetaan tuolloin yöllä tai seuraavana päivänä pois. En tiedä minne. Ehkä mereen, ehkä jonnekin metsään kymmenien kilometrien päähän.

Ja illalla 3.5. show käynnistetään.

ei salaliittoja, ei lunnaita, ei lahjuksia, ei ulkopuolisia, ei mafioita, ei mitään kummaa.
Surullinen tarina vanhemmista, jotka koittavat pelastaa sen mikä pelastettavissa on.

Ja samalla kunnioittaa ja muistaa tytärtään suurin kirjaimin.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

Kylli kirjoittaa: "Miten ihmeessä syyllisyys/syyttömyys voitaisiin jo ennalta edes todistaa, siis noin yleensä ainakaan?"

No niin, juuri näin, ja jos nyt katsot edellä olevaa keskustelua, tätä todistetta minulta vaadittiin. Siis, että minun pitää todistaa, että poliisi jahtaa syyllisiä.

Kylli kirjoitti aikaisemmin: "...mutta kylli nyt pitää kysyä samaa että millä perusteella poliisi jahtaa syyllisiä?"
Alethes doksa meta logu
Sirpa

MssHolmes, tämä oli hauska...."...Minun vilpitön näkemykseni ...".
Alethes doksa meta logu
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti: (Niin ja se taas sekaan vetämänne annansilmä -juttu. Kukkahan ruotsalaistytön paidassa ei ollut tuo logo: siinä paidan kukassa oli yksi terälehti enemmän. Siis aivan eri asia, eikä mitään yhteyttä.)
Noo ota tämä tässä kohtaa kevennyksenä, ja minä kyllä näin vision erittäin isosta karvaisesta (mafiososta) tuossa vuonna 2007 jo, eli kyllä tässä jäljillä ollaan. :wink:
MissHolmes
Ben Matlock

Se on minun 'vilpitön näkemys'.

En ole sotkemassa juttuun ketään muuta. En eglannin hallitusta, en Amaralia, en ketään Tapas porukasta, en sulaisista, en yhtään ketään. Ihan kahden kauppa, joka olisi pitänyt jättää tekemättä.

Mutta myöhäsitä nyt on perääntyä, koska tuli saatua se muutama eurokin kunnon kansalaisilta ja muutenkin julkisuutta. Nythän se vasta noloa olisikin paljastua syylliseksi.

Eikä mitään hävittävää periaatteessa ole: joko taistellaan kynsin ja hampain tai joudutaan vankilaan.

Eikä enää pelkästään heitteillepanosta ja kuolemantuottamuksesta, vaan myös petoksesta useissa eri maissa.
Nuotio & Äreät Tiput
Kylli
Perry Mason

Sirpa kirjoitti:nyt kun poliisi on syyllisten perässä
Sirpa kirjoitti:Nyt on 100 % varmaa, että poliisit jahtaavat sieppaajia, ja tietävät keitä he ovat.
Sirpa kirjoitti:No niin, juuri näin, ja jos nyt katsot edellä olevaa keskustelua, tätä todistetta minulta vaadittiin. Siis, että minun pitää todistaa, että poliisi jahtaa syyllisiä.

Noh, tuota. Nämä ovat sinun kommenteistasi. Olisin ihan vilpittömästi tahtonut tietää niitten lähteet tai perusteet koska olen kai niin tyhmä etten niitä itse hoksaa. Lisäksi näen noitten väitteiden välillä jonkinlaista ristiriitaa. Mutta annetaan olla, siirryn syrjään, jatkoa Sinulle valitsemallasi tiellä.
Vastaa Viestiin