Madeleinen tapaus ( Ketju 4)
Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)
Melisande: "Mitään päteviä todisteita kaappaajista ei ole."
Onko päteviä todisteita tai silminnäkijähavaintoja Madeleinen ruumiin piilottajista?
Onko päteviä todisteita tai silminnäkijähavaintoja Madeleinen ruumiin piilottajista?
Kenen minä olen sanonut tappaneen kenet tässä keskustelussa?Sirpa kirjoitti:Kuulehan, Melisande, et sinä mihinkään suomalaisia koskevaan ketjuunkaan mene kirjoittamaan "Jussi tappoi Matin". Piste. Kyllä sielläkin alettaisiin hieman perusteita asialle kysymään, eikä tämä muutu siitä mihinkään, että kyseessä on englantilainen pariskunta.
Itse uskon (ja uskosta tässä on kyse, koska juttua ei ole ratkaistu), että tytölle sattui tapaturma silloin yöllä, kun vanhemmat eivät olleet paikalla. En tainnut tätä edes tuoda mitenkään esille tässä vielä?
Mutta mistä sinä tuon tapon repäisit, sitä minä ihmettelen.
Tämä on pelkkää spekulointia meidän kaikkien osalta. Jos joku oikeasti tietää, miten tässä kävi, siitä vaan sitten poliisille kertomaan.
Niin, minun mielestäni yleisönosastokirjoituksella - siis mielipiteellä uskonkin varassa - on hieman eroa spekulointiin, mutta olen huomannut että muillakin on hieman vaikeuksia erottaa nämä kaksi asiaa.
Vastauksesi oli siis: tämä mielipide roikkuu sinulla uskon varassa ilman mitään faktoja.
Entä tuo mitä edellä anskuli kysyy, miten siihen vastaat?
Tiedoksi Melisandelle: Poliisi jahtaa jo sieppaajia, eivät he enää kaipaa meidän mielipiteitämme siitä, että mitä meidän uskon varassa oleva mielipiteemme on siitä mitä tapahtui.
Vastauksesi oli siis: tämä mielipide roikkuu sinulla uskon varassa ilman mitään faktoja.
Entä tuo mitä edellä anskuli kysyy, miten siihen vastaat?
Tiedoksi Melisandelle: Poliisi jahtaa jo sieppaajia, eivät he enää kaipaa meidän mielipiteitämme siitä, että mitä meidän uskon varassa oleva mielipiteemme on siitä mitä tapahtui.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Marras 08, 2009 4:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Muistui mieleeni Yeremi Vargaksen tapaus, en löytänyt hänestä keskustelua. Yeremi katosi hieman ennen kuin Maddie, Kanarialla. Yeremistäkään ei ole kuulunut mitään. Yeremin äiti näki yhtäläisyyksiä poikansa katoamisen ja Maddien katoamisen välillä ja mahdollinen lapsia sieppaava pedofiilirinki nostettiin esille. Itse en näe kovinkaan paljon yhtäläisyyksiä näiden lasten katoamisten suhteen.
Minua kiinnostaisi tietää, onko tällaisia järjestäytyneitä pedofiilirinkejä olemassa, jotka todella tilaavat lapsia ikä ja- ulkonäkövaatimusten mukaan, ja jotka ovat valmiita tunkeutumaan jopa vilkkaan hotellialueen huoneistoihin lapsia etsimään. Kuinka paljon ollaan valmiita riskeeraamaan, jotta se haluttu lapsi saataisiin? Voisin ajatella, että hyvin häiriintynyt yksilö voisi ottaa tuollaisen riskin, mutta ei minkään pedomafian juoksupoika. Mutta en tiedä, ja täällä vissiin ei saisi miettiä ja spekuloida, pitäisi tietää ja vasta sitten kirjoittaa..ko?
Minua kiinnostaisi tietää, onko tällaisia järjestäytyneitä pedofiilirinkejä olemassa, jotka todella tilaavat lapsia ikä ja- ulkonäkövaatimusten mukaan, ja jotka ovat valmiita tunkeutumaan jopa vilkkaan hotellialueen huoneistoihin lapsia etsimään. Kuinka paljon ollaan valmiita riskeeraamaan, jotta se haluttu lapsi saataisiin? Voisin ajatella, että hyvin häiriintynyt yksilö voisi ottaa tuollaisen riskin, mutta ei minkään pedomafian juoksupoika. Mutta en tiedä, ja täällä vissiin ei saisi miettiä ja spekuloida, pitäisi tietää ja vasta sitten kirjoittaa..ko?
Pitäisiköhän sinun nyt päästä kurkistelemaan sinne Interpolin arkiston uumeniin sen Belgialaisen pedoringin kuvatilauksen perään, joka käynnisti ne Interpolin tutkimukset joista tuossa edellä mainitsen?
Ketale sentään - mikä tässä nyt voi olla niin vaikea ymmärtää??
Epäiletkö Interpolin ja Suomen KRP:n valehtelevan meille?
Ketale sentään - mikä tässä nyt voi olla niin vaikea ymmärtää??
Epäiletkö Interpolin ja Suomen KRP:n valehtelevan meille?
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Marras 08, 2009 4:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Ei. Siksi tämä koko keskustelu onkin spekulointia ja ihmiset pitävät eri ratkaisuja todennäköisempänä. Siihen siis olkoon oikeus?anskuli kirjoitti:Melisande: "Mitään päteviä todisteita kaappaajista ei ole."
^ Älä välitä Sirpasta. Kyllä täällä saa muutkin miettiä mitä haluaa ja mistä tietolähteistä haluaa.Toiset on sieppauksen kannalla,toiset onnettomuuden ja itse lukeudun niihin kenelle molemmat vaihtoehdot ovat avoinna.
Kovasti se arvostelee tässä ketjussa vanhoihin uutisiin/juttuihin tukeutumisesta ja ite tekee samaa Ulvilan-ketjussa. Eiköhän meillä jokaisella ole oikeus olla sitä mieltä mitä kukin haluaa,vaikka se ei Sirpaa miellyttäisi.
(ei kannata ruokkia Sirpaa)
Kovasti se arvostelee tässä ketjussa vanhoihin uutisiin/juttuihin tukeutumisesta ja ite tekee samaa Ulvilan-ketjussa. Eiköhän meillä jokaisella ole oikeus olla sitä mieltä mitä kukin haluaa,vaikka se ei Sirpaa miellyttäisi.
(ei kannata ruokkia Sirpaa)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Hei ei ole. Spekulointimme perustuu annettuun aineistoon, ei uskoon, ei mielipiteisiin - vaan siihen, että on ilmoitettu, että poliisi .... kele .... tana....jahtaa sieppaajia, ymmärrätkö? Ja tuo Interpol.... ja tuo KRP.... 
Alethes doksa meta logu
Juu, uskoon perustuvat mielipiteet sallittakoon, kun jätetään nuo "ei ole todisteita sieppauksesta" -jutut pois. Todiste on se mitä tuossa edellä sanon.
Chopper tempaisit tiskiin päivän parhaan!
"Kovasti se arvostelee tässä ketjussa vanhoihin uutisiin/juttuihin tukeutumisesta ja ite tekee samaa Ulvilan-ketjussa."

Chopper tempaisit tiskiin päivän parhaan!
"Kovasti se arvostelee tässä ketjussa vanhoihin uutisiin/juttuihin tukeutumisesta ja ite tekee samaa Ulvilan-ketjussa."
Alethes doksa meta logu
^No oli pakko,kun itse postaat siihen ketjuun 2007/2008 uutisia uudestaan 
Edelleen poliisi jahtaa algerialaista mafian pomoa. Poliisi ei ole sanonut missään että hän olisi sieppaaja.
Edelleen poliisi jahtaa algerialaista mafian pomoa. Poliisi ei ole sanonut missään että hän olisi sieppaaja.
Anteeksi, nauran täällä vedet silmissä - sinulta on tainnut jäädä jotakin ymmärtämättä, heh.... hih.... oh... no joo.
Jatkakaaa tytöt tästä, en millään viitsi teidän kanssanne...
Hauskaa päivän jatkoa vaan.
(Lisäystä: Toivottavasti tätä ei pysty, pidä eikä voi laskea mihinkään otantaan suomen kansan ajattelutasosta/maailmasta... eihän?...ei kai?....sanokaa ettei?...)
Jatkakaaa tytöt tästä, en millään viitsi teidän kanssanne...
Hauskaa päivän jatkoa vaan.
(Lisäystä: Toivottavasti tätä ei pysty, pidä eikä voi laskea mihinkään otantaan suomen kansan ajattelutasosta/maailmasta... eihän?...ei kai?....sanokaa ettei?...)
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Marras 08, 2009 4:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Senkun jatkat,tulen välillä oikomaan jos kiusaat turhaan uusia kirjoittajia!
p.s. Hyvä että ole saanut lääkkeet kohilleen,elämäkin paljon iloisempaa
Sirpa kirjoitti:
Police are now hunting an Algerian mafia boss
p.s. Hyvä että ole saanut lääkkeet kohilleen,elämäkin paljon iloisempaa
No, vastaan tämän vielä: Jep, ihan hyvää työtähän sinä, Chopper, teet ja motiivisikin kuulostaa oikein hyvältä ja reilulta - ei siinä mitään, ja juu kyllä lääkitys on ihan kohdallaankin taas välillä - ainakin toistaiseksi. 
Alethes doksa meta logu
Ihan pakko vielä kysyä: oletteko te tytöt jo äänestysikäisiä? Siis saatte äänestää vaaleissa?Täysi-ikäisiä?
Ai niin... tänne taisi olla kyllä joku ikärajakin.
Ai niin... tänne taisi olla kyllä joku ikärajakin.
Alethes doksa meta logu
Aika asiattomaksi meni jutut.