Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

zatulee kirjoitti:Mua ottaa suunnattomasti päähän ihmiset, jotka sanovat aina että heillä ei ole yhtään rahaa, ja sit sitä kumminkin on aina jossain jemmassa. Jos mä sanon, et mulla ei ole rahaa, niin se todella tarkoittaa sitä, kirjaimellisesti.
Joo, ja sitten myös sellaiset ihmiset, joille rahankäyttö tuntuu olevan jotenkin erityisen hankala mysteeri. Ei ollenkaan tajuta, että jos tilipäivänä pistät kaikki rahat menemään vaatteisiin/kirjoihin/levyihin/muuhun ei-välttämättömään, niin loppukuun ruuista saa vain haaveilla. Aina näiden ihmisten ympärillä pyörii tyyppejä, jotka ovat valmiita " auttamaan " tajuamatta sitä, että kun kerran autat niin autat myös toisen ja kolmannenkin. Mitäs sitä turhaan mitään oppimaan. ( Ymmärrän kyllä eron todellisten taloudellisten vaikeuksien ja pelkän typeryyden välillä. ) Sitten kuuleekin kommentteja tyyliiin " kyllä ne rahat aina jostain taikoo ". Ja sitten kun ei taikatemput onnistukaan, niin itketään kun kaapissa ei valon lisäksi ole muuta kuin vuosia sitten vanhaksi menneitä nuudeleita.

Jaapa jaa. No, onneksi on uudet vaatteet, joita voi käyttää niitä vanhoja nuudeleita syödessään. :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää omituinen humina vasemmassa korvassa. Sitä on jatkunut pari päivää, mutta nyt vasta oikein huomasin, että ääni ei olekaan esim.pesukoneen käyntiääni vaan tulee korvasta itsestään. Verenpainetta ei kuitenkaan ole liikaa. Eikä tinnitusta ole ollut. :evil:
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Humina vai humpsutus? Yksi syy saattaa olla vaikku. Aiheuttaa samankaltaisia oireita jos sitä on paljon eli korva ns. tukossa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Humina jonka taso vaihtelee, ihan kuin kuuntelisi toisesta huoneesta pesukoneen tai muun käyntiä. Käsitän kyllä että ilmiö liittyy jollain tavalla verenkiertoon ja sen aiheuttamaan "huminaan" korvassa, mutta miksei sitä ole ennen ollut ja miksi nyt sitten on... ääärrrrrh. Vaikkua ei pitäisi olla normaalia enempää, mutta pitänee käydä jossain näyttämässä korvaa jos tilanne jatkuu.
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Heikottaa,pyörryttää,vituttaa,ahistaa jne. jne.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Chopper kirjoitti:Heikottaa,pyörryttää,vituttaa,ahistaa jne. jne.
Ei näin... Sulla on ihan samat fiilikset, kuin minulla tuossa aamupäivällä. Onneksi löysin sitten ystäväni oluen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Nikotiinin vierotusoireita,siis mulla...Päivä 2 menossa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Saunalahti karhuaa muka maksamatonta laskua, jota mulle ei ole edes tullut. Sitte se ei ole korvannut lupauksista huolimatta väärin maksullista Eliitti+ -palvelua, joka luvattiin maksutta ja josta kuitenkin oli nyljetty kiireisenä aikana muutaman kuukauden ajalta. Taidan alkaa harkita vaihtoa... vaikka miksipä se siitä muuttuu. :evil:
Nothing is quite what it seems
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Chopper kirjoitti:^ Nikotiinin vierotusoireita,siis mulla...Päivä 2 menossa.
Minulla on menossa päivä 3... Ja en siis oo lopettamassa röökin polttoa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mike Manner kirjoitti:
Chopper kirjoitti:^ Nikotiinin vierotusoireita,siis mulla...Päivä 2 menossa.
Minulla on menossa päivä 3... Ja en siis oo lopettamassa röökin polttoa.
Ymmärsin :D
Ei kykene enää moiseen suoritukseen :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Chopper kirjoitti:Ei kykene enää moiseen suoritukseen :wink:
Aamulla lenkille KuvaKuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 848
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

paha krapula :twisted:
pienikin hetki on arvokas
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja rimma »

Jumalauta! Tämmönen lafka kun e-ville.hk!
Tilasin tuotteen tuolta vaikka aluksi epäilyttikin kun kyseessä on melkosen tuntematon nettifirma. Ajattelin kerrankin luottaa ja tein tilauksen. Toimitusaika oli pari viikkoa mainittu sivuilla. Nyt tulee kuluneeksi 2kk siitä kun sain mailin jossa tilaus on lähetetty ja käsitelty. Pyydetään vaan edelleen odottamaan ja sanottiin että 99,9% tuote tulee kyllä.

Kun en enää sitä tuotetta halua ja purin kaupat niin käskettiin odottaa paketin saapumista jotta saan uudet ohjeet kaupan purkuun ja tuotteen palauttamiseen. Lasku on tullut postissa jo tuosta soittimesta ja muistutuskin korkoineen. Mitä minä maksan kun en ole mitään saanut.. mutta maksaa pitää että ei tule lisää korkoja ja sitä rataa..Joko otan muistutuksia ja luottotiedot menee tai maksan tuon laskun ja 90%varmuudella tuote tuskin enää tulee kun ei ole tullut tähänkään päivään mennessä.

Voi että piti taas näyttää oma tyhmyyteni ja sekaantua tämmöseen.. Oi voi :| Nyt kun Prismaankaan ei ole turvallista enää mennä pitää etsiä uusi nettifirma joka voi kusettaa sinua suoraan silmään. Juu-u.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

rimma kirjoitti:mutta maksaa pitää että ei tule lisää korkoja ja sitä rataa..Joko otan muistutuksia ja luottotiedot menee tai maksan tuon laskun ja 90%varmuudella tuote tuskin enää tulee kun ei ole tullut tähänkään päivään mennessä.

Voi että piti taas näyttää oma tyhmyyteni ja sekaantua tämmöseen.. Oi voi :| Nyt kun Prismaankaan ei ole turvallista enää mennä pitää etsiä uusi nettifirma joka voi kusettaa sinua suoraan silmään. Juu-u.
http://www.kuluttajavirasto.fi/
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Läskittyminen, olen lihonut arviolta 2-3 kg viimeisen parin viikon aikana. Joka päivä tullut herkuteltua ja syötyä liian paljon.
Lukittu