Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

CHG kirjoitti:Voin kertoa, ei tallentunut.

Joillekin ihmisille voi tulla ihan aikuisiälläkin yllätyksenä, mutta paljastan nyt että kummituksia, haamuja tai mörköjä ei ihan oikeasti ole olemassa.

Se mitä kamerassa näkyy ja miksi onkin sitten eri asia, mutta haamu se ei ainakaan ole.
Mitä ei nää, sitä ei oo!

Sellasia kummituksia ei ainakaan ole jotka liiketunnistin havaitsisi. Infrapunatunnistin ehkä rekisteröisi sen kylmän tuulahduksen, mikä lienee meille jokaiselle tuttu. Aika useinhan sitä kummituksia selän takana häärii, ihan yhtäkkiä, kyllä se niskavilloissa tuntuu.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Damien »

morbidelli kirjoitti:Sellasia kummituksia ei ainakaan ole jotka liiketunnistin havaitsisi.
Tämä tieto perustuu mihin? :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Minusta tuo näyttää siltä, että bussi on kääntymässä pysäkille vilkku päällä moottorilla jarruttaen, jolloin tulee vaimeaa tärinää ja vilkku heijastuu jostain sisätiloihin.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Heidiiz
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Syys 13, 2009 4:27 pm

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Heidiiz »

Mä näkisin tuossa alkuperäisessä kuvassa alhaalla keskellä vaaleahiuksisen (polkkatukka) pikkutytön...
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Itse näen tuossa alkuperäisessä kuvassa punaisen kirkkoveneen ilman airoja. Häkellyttävää!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Siinä kyllä on isoisäni, joka kuoli 1971. Ja tämä on fakta. Kai minä oman ukkini tunnistan.
Kumma ettei kukaan muu tunnistanut...kuuluisi melkein yleissivistykseen. :twisted:
;)
Nuotio & Äreät Tiput
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Damien »

MissHolmes kirjoitti:Siinä kyllä on isoisäni, joka kuoli 1971. Ja tämä on fakta. Kai minä oman ukkini tunnistan.
Kumma ettei kukaan muu tunnistanut...kuuluisi melkein yleissivistykseen. :twisted:
;)
Tuokos siitä nyt faktan teki? :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Eikös se niin mene? ;)
Jos mä sanon, että se on fakta, niin se on fakta! ;)
ja piste!

Uskon kyllä kummituksiin, mutta tuossa taitaa olla kyseessä tosiaan joku ihan luonnollinen valo-tai-kärpäs-ilmiö. 8)
Nuotio & Äreät Tiput
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Damien »

MissHolmes kirjoitti:Eikös se niin mene? ;)
Jos mä sanon, että se on fakta, niin se on fakta! ;)
ja piste!
No näinhän se olikin, anteeksi kun epäilin. :mrgreen:
Munstakin tuntuu että tuossa on jostain ikkunasta tjs heijastuva valo.
Luulisi että aave olisi jammaillut tuossa jotakin eikä vain ilmestynyt ja kadonnut kuin pieru saharasta.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Niin. Kun ainakin minut tapaamat haamut tapaavat jäädä ja olla. Eikä vaa pyrähtää. Kokemuksesta sellainen kymmenisen minuuttia on vähimmäisaika.

Voihan tietty olla, että tuo erehtyi talosta ja tajusi sen ''ihan sillä ensimmäisellä sekunnilla'' ja luonnollisesti lähti sitten heti. ;) Sattuuhan sitä.
Nuotio & Äreät Tiput
tritonus
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 12:05 am

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja tritonus »

Ottamatta kantaa siihen, onko kummituksia tai mörköjä olemassa, ei tuossa kyllä mitään kummitusta ole. Ihmishahmo tosiaan muodostuu epämääräisestä valkoisesta klöntistä, jota taustan esineet korostavat joiltain kohdin ja muodostavat näin ihmishahmon. Esimerkiksi päätä muistuttava uloke on tuolla taustalla jo valmiiksi, ja ilman sitä tuo olisi vain epämääräinen pötkylä.

Kyseessä on kaikella todennäköisyydellä katosta tippunut objekti, hyönteinen tai jotain vastaavaa, joka on hyvin lähellä kameraa ja epätarkkuuden vuoksi "läpinäkyvä". Harmi. Enpä muutenkaan usko, että minkäänlainen ektoplasminen ilmiö laukaisisi liiketunnistimen.
Healing subconsciously
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Marras 19, 2008 7:13 am
Paikkakunta: Rmk

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Healing subconsciously »

Tallentui. Selkeästi ihmishahmo, liiketunnistin laukesi. Ötökkä tms. ei yleensä näytä ihmiseltä ja vaikka sattuisikin kerran hetken näyttämään, tuskin näyttäisi siltä noinkaan pitkään ja varsinkin noin selkeästi.
Rakkaus on sitä, että on 60 vuotta naimisissa, eikä oksenna kertaakaan.
- Rauno Repomies
Ghettoblaster
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 2:32 pm

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja Ghettoblaster »

Tämä on taas näitä. KUVASSA ON HAAMU. Huonosta kuvan laadusta johtuva hetkellinen häiriö. Näin minä asian näen. Ja jos se kerran ilmestyi ja katosi äkkiä niin ei se kyllä haamu ole vaan juuri edellä mainitsemani häiriö.
Your dream is my reality.
Massacre, Slaying, Killing, Murder.
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

huhhu miksei kaikki kummituksiin uskoja hakeudu jo hoitoon ;(
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Tallentuiko Lahtelaisperheen turvakameraan haamu?

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

Damien kirjoitti:
morbidelli kirjoitti:Sellasia kummituksia ei ainakaan ole jotka liiketunnistin havaitsisi.
Tämä tieto perustuu mihin? :roll:
Ehkä kannattaa lainata vähän pidempi pätkä tuosta lainaamastasi viestistä, ettei jää ajatus kesken. Mun ajatus kun ei katkea virkkeiden välillä, kuten eräillä katkeaa jopa kesken lauseen. Siis:
morbidelli kirjoitti:Sellasia kummituksia ei ainakaan ole jotka liiketunnistin havaitsisi. Infrapunatunnistin ehkä rekisteröisi sen kylmän tuulahduksen
Kyllähän minä siinä vähän oikaisin. Älykäs ihminen olisi huomannut kyllä, mikä oli pointtini. Liiketunnistimella tarkoitin tietenkin kaikuun perustuvia tunnistimia, joilla ei ole mitään mahdollisuutta havaita oikeata kummitusta, koska oikeassa kummituksessa ei ole kiinteätä ainetta joka vaikuttaisi kaikuun. Infrapunatunnistin havaitsee lämpötilaeron, siksi se saattaisi havaita kummituksenkin.

Tiedoksi en tätä väittänyt. En usko olevan viisasta omaksua näkemystä että kaikki näillä foorumeilla kirjoitettu perustuisi tietoon. (Tämäkään ei ole tieto, vaan pohdinnan tuloksena syntynyt näkemys josta saa vapaasti olla eri mieltä kuten kummitusten havaitsemista liiketunnistimistakin. Ja päinvastoin.)
Vastaa Viestiin