Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2420
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

loneliness kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Löysinpä! Ja en tienny pitäskö itkeä vai nauraa. Saahan noita tilastoja näinkin vääristeltyä. Tässä totuus:
Lapset henkirikosten uhreina. Henkirikollisuuden
seurantajärjestelmän mukaan Suomessa surmattiin
2003–2007 yhteensä 29 alle 15-vuotiasta lasta. Näistä
20 joutui äitinsä, 7 isänsä ja 2 veljensä surmaamaksi.
http://www.optula.om.fi/uploads/3ey309hz08t.pdf

Mut ei voi kauhalla ottaa jos lusikalla on annettu :( Aivan todella törkeää kuitenkin tuollainen valehteleminen. Vaan pakko kai se on vääristellä ja jopa valehdella kun ei oikein faktaa omille harhoilleen löydä?
Normaali ihminen ei ainakaan hirveästi nauraisi kun on kyse tapetuista lapsista, mutta mieti nyt itketkö vai nauratko. Hieno asia että olet löytänyt tavan pönkittää egoasi täällä.
Harhaisuus on ilmeisesti tarttuvaa.. kai sinä Loneliness ymmärsit ketskun tekstin kuten se kaikessa yksinkertaisuudessaan oli tarkoitettu?

Mielenkiintoista tosiaan, että hutaisemalla, omine lupineen koostetuilla tilastoilla yritetään muuttaa faktat aivan toisenlaisiksi. Heikossapa on!
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

ketsku kirjoitti:Tämä on hauska esimerkki siitä kuinka kiertelemällä kysymystä saadaan vastattua aiheen ohi itselleen sopivalla tavalla. Itse aiheesta ei haluta keskustella (tääkin pässi tietää, että naisten lukumäärä on hieman isompi eli n. 30 joten käännetään keskustelu muualle, :D ) (Näitä lukuja en itse tarkistanut kyllä.)

"Montako miestä Suomessa
25.11.2009 16:24 Henri K. (kirjautumaton)
"Montako miestä Suomessa kuolee vuosittain naisensa tappamana?"

Oliko tuo nyt viisi.

Niinikään, vuonna 2008 29 alle 15-vuotiasta lasta kuoli perheväkivallan uhrina, 20 heistä äitinsä surmaamina, 7 isänsä ja 2 veljensä.
Niin siis MISTÄ ja MILLOIN tämä heittosi on peräisin?
Esität ikäänkuin se lukisi joissain noissa esittämissäni tutkimustuloksissa ja että se tieto olisi väärä.
Lainaus, linkki tai lähde kiitos tuolle heitollesi, vai puhutko taas kerran paskaa?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Olen muutaman kerran lueskellut Markjan turinoita. Ihan noin pintapuolisesti, koska ikää on jo kertynyt sen verran, ettei elatussuhteille ole enää kosketuspintaa.
Mutta tuon Markjan vaikuttumia pohtiessani olen tullut siihen tulokseen, että kyllä se hänen äitisuhteensa voisi olla määräävä tekijä.
Vastaavasti vastapuolen telaketjufemakoilla on sitten omat vaikuttimensa. :wink:
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Pharaoh kirjoitti:Olen muutaman kerran lueskellut Markjan turinoita. Ihan noin pintapuolisesti, koska ikää on jo kertynyt sen verran, ettei elatussuhteille ole enää kosketuspintaa.
Mutta tuon Markjan vaikuttumia pohtiessani olen tullut siihen tulokseen, että kyllä se hänen äitisuhteensa voisi olla määräävä tekijä.
Vastaavasti vastapuolen telaketjufemakoilla on sitten omat vaikuttimensa. :wink:
Ilman muuta markjan äitisuhteella on tekemistä markjan omituisen käytöksen kanssa. Enpä usko, että moista naisvihaa voi muuten syntyä. Useilla sarjamurhaajillakin on nimenomaan taustalla huono äitisuhde. Markjalla se ei ole sarjamurhaamista aiheuttanut vaan tämän toisen tavan purkaa naisiin kohdistuvaa vihaa.

Ketä/keitä mahdat tarkoittaa telaketjufemakoilla? Ei ainakaan tässä ketjussa ole ketään feministiä (muistaakseni). Sellaista siis jolle feminismi olisi oikeasti sydämen asia. Puhumattakaan nyt mistään telaketjuista. Jos minuun viittasit moisella niin olen kyllä hyvin naisellinen hameita käyttävä pitkätukkainen nainen enkä mikään telaketjufemakko.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Tämä on hauska esimerkki siitä kuinka kiertelemällä kysymystä saadaan vastattua aiheen ohi itselleen sopivalla tavalla. Itse aiheesta ei haluta keskustella (tääkin pässi tietää, että naisten lukumäärä on hieman isompi eli n. 30 joten käännetään keskustelu muualle, :D ) (Näitä lukuja en itse tarkistanut kyllä.)

"Montako miestä Suomessa
25.11.2009 16:24 Henri K. (kirjautumaton)
"Montako miestä Suomessa kuolee vuosittain naisensa tappamana?"

Oliko tuo nyt viisi.

Niinikään, vuonna 2008 29 alle 15-vuotiasta lasta kuoli perheväkivallan uhrina, 20 heistä äitinsä surmaamina, 7 isänsä ja 2 veljensä.
Niin siis MISTÄ ja MILLOIN tämä heittosi on peräisin?
Esität ikäänkuin se lukisi joissain noissa esittämissäni tutkimustuloksissa ja että se tieto olisi väärä.
Lainaus, linkki tai lähde kiitos tuolle heitollesi, vai puhutko taas kerran paskaa?
Tämmöinen sivu ja alhaalta keskusteluja: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/77979-m ... i%E2%80%9D
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

ketsku kirjoitti:
markja kirjoitti:Niin siis MISTÄ ja MILLOIN tämä heittosi on peräisin?
Esität ikäänkuin se lukisi joissain noissa esittämissäni tutkimustuloksissa ja että se tieto olisi väärä.
Lainaus, linkki tai lähde kiitos tuolle heitollesi, vai puhutko taas kerran paskaa?
Tämmöinen sivu ja alhaalta keskusteluja: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/77979-m ... i%E2%80%9D
Niin siis joku on KOMMENTTIOSIOSSA kirjoittanut ilmeisesti nimimerkillä jotakin jostakin. Mitä tämä todistaa Laasasen ja kump. tutkimuksista mitään?

Vittu miten tyhmä olet.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja loneliness »

ketsku kirjoitti:
Ketä/keitä mahdat tarkoittaa telaketjufemakoilla? Ei ainakaan tässä ketjussa ole ketään feministiä (muistaakseni). Sellaista siis jolle feminismi olisi oikeasti sydämen asia. Puhumattakaan nyt mistään telaketjuista. Jos minuun viittasit moisella niin olen kyllä hyvin naisellinen hameita käyttävä pitkätukkainen nainen enkä mikään telaketjufemakko.
:lol: On se hyvä että vakava-aiheisella palstalla on tällaisia kevennyksiä välillä. Ihan tykki laini "Jos minuun viittasit moisella niin olen kyllä hyvin naisellinen hameita käyttävä pitkätukkainen nainen enkä mikään telaketjufemakko" :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

ketsku kirjoitti: Ketä/keitä mahdat tarkoittaa telaketjufemakoilla? Ei ainakaan tässä ketjussa ole ketään feministiä (muistaakseni). Sellaista siis jolle feminismi olisi oikeasti sydämen asia. Puhumattakaan nyt mistään telaketjuista. Jos minuun viittasit moisella niin olen kyllä hyvin naisellinen hameita käyttävä pitkätukkainen nainen enkä mikään telaketjufemakko.
Telaketjufemakon erottaa siis ulkonäöstä? Miehekäs housuihin pukeutuva lyhyttukkainen nainen?
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Pharaoh kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Ketä/keitä mahdat tarkoittaa telaketjufemakoilla? Ei ainakaan tässä ketjussa ole ketään feministiä (muistaakseni). Sellaista siis jolle feminismi olisi oikeasti sydämen asia. Puhumattakaan nyt mistään telaketjuista. Jos minuun viittasit moisella niin olen kyllä hyvin naisellinen hameita käyttävä pitkätukkainen nainen enkä mikään telaketjufemakko.
Telaketjufemakon erottaa siis ulkonäöstä? Miehekäs housuihin pukeutuva lyhyttukkainen nainen?
Jos telaketju edestä on kiinni niin kai se femakosta menee :lol:
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Pharaoh kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Ketä/keitä mahdat tarkoittaa telaketjufemakoilla? Ei ainakaan tässä ketjussa ole ketään feministiä (muistaakseni). Sellaista siis jolle feminismi olisi oikeasti sydämen asia. Puhumattakaan nyt mistään telaketjuista. Jos minuun viittasit moisella niin olen kyllä hyvin naisellinen hameita käyttävä pitkätukkainen nainen enkä mikään telaketjufemakko.
Telaketjufemakon erottaa siis ulkonäöstä? Miehekäs housuihin pukeutuva lyhyttukkainen nainen?
No sellainen mulle tulee ekana mieleen. Ehkä sanasta rekkalesbo voisi myös ajatella, että tarkoitetaan myös sen näköistä naista. Ja lesbothan kuulemma (markja on kertonut) ovat femakoita. Mutta tässä ei nyt sit tarkoitettu sitä. Oli miten oli niin en ole telaketjufemakko.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

ketsku kirjoitti:
No sellainen mulle tulee ekana mieleen. Ehkä sanasta rekkalesbo voisi myös ajatella, että tarkoitetaan myös sen näköistä naista. Ja lesbothan kuulemma (markja on kertonut) ovat femakoita. Mutta tässä ei nyt sit tarkoitettu sitä. Oli miten oli niin en ole telaketjufemakko.
Markja sen varmaan naisasiantuntijana tietää. Mutta olet siis hyvin naisellinen nainen ja rekkalesbon vastakohta. Selkis. Siit mie tykkään. :wink:
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Pharaoh kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
No sellainen mulle tulee ekana mieleen. Ehkä sanasta rekkalesbo voisi myös ajatella, että tarkoitetaan myös sen näköistä naista. Ja lesbothan kuulemma (markja on kertonut) ovat femakoita. Mutta tässä ei nyt sit tarkoitettu sitä. Oli miten oli niin en ole telaketjufemakko.
Markja sen varmaan naisasiantuntijana tietää. Mutta olet siis hyvin naisellinen nainen ja rekkalesbon vastakohta. Selkis. Siit mie tykkään. :wink:
Juuri näin ;) Ja olen sitäkin mieltä, että jos nainen osaa käyttää naisellisuuttaan hyväksi ja olla vähän avuton niin useimmat urokset haluavat olla ritarillisia sekä osoittaa vahvuuttaan ja tekevät kaikenlaista kivaa :)
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja loneliness »

ketsku kirjoitti:
Juuri näin ;) Ja olen sitäkin mieltä, että jos nainen osaa käyttää naisellisuuttaan hyväksi ja olla vähän avuton niin useimmat urokset haluavat olla ritarillisia sekä osoittaa vahvuuttaan ja tekevät kaikenlaista kivaa :)
Toi on just sitä mikä vituttaa joissain naisissa. Bimbot saavat jotkut miehet pauloihinsa ja pompottavat miestä. Mies on kokki, siivooja, kotiapulainen, elättäjä. Nainen käy shoppaamassa ja bilettämässä muitten bimbojen kanssa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Damien »

loneliness kirjoitti:Toi on just sitä mikä vituttaa joissain naisissa. Bimbot saavat jotkut miehet pauloihinsa ja pompottavat miestä. Mies on kokki, siivooja, kotiapulainen, elättäjä. Nainen käy shoppaamassa ja bilettämässä muitten bimbojen kanssa.
Ja sen jälkeen muija vielä huutaa pahan päivän tullen korvan takana proosaa tasa-arvosta, siitä
miten heikko naisen euro on(vaikka mies sen tienaisi) ja pitää oikeutenaan lyödä(tai läpsiä) miestä.
Mahtavaa.Kuulostaa ihan 15-vuotiaan teinibimbopissiksen ajatusmaailmalta mutta jos aikuinenkin
nainen voi elää noin.... *pahoinvoivan näköinen myhiö*
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

ketsku kirjoitti: Juuri näin ;) Ja olen sitäkin mieltä, että jos nainen osaa käyttää naisellisuuttaan hyväksi ja olla vähän avuton niin useimmat urokset haluavat olla ritarillisia sekä osoittaa vahvuuttaan ja tekevät kaikenlaista kivaa :)
Jeee! Satakunnassa on tapana sanoa "kellä vittu sillä valta". :wink:
Lukittu