Valelääkäri Mika Jokinen toimi mm. Karkkilassa ja Karjaalla
Re: 23v-mies esiintyi lääkärinä vuoden karkkilassa
Ok, mutta jos tästä tulee sapiskaa, niin sinä otat sitten minun bannini, jooko, kun ei ole ketjun otsakkeen mukaista juttua meillä? Ja samalla kun mietit vastausta tähän, mieti että mikä mainitsemistasi asioista on merkittävä ja tärkeä tavallisen ihmisen, tavallisen elämän ja hyvinvoinnin kannalta
Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen? Rikollisuutta takuu varmasti Espanjassa on, mutta ne ampuu toisiaan, ja jättää nakkikioskijonot rauhaan. Romanialaiset kerjäläiset heitetään rajan yli ja uhataan pyssyllä jos palaavat, nekään ei ole varastamassa.
Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen? Rikollisuutta takuu varmasti Espanjassa on, mutta ne ampuu toisiaan, ja jättää nakkikioskijonot rauhaan. Romanialaiset kerjäläiset heitetään rajan yli ja uhataan pyssyllä jos palaavat, nekään ei ole varastamassa.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
Edelleenkään et vastannut. Ai miten vaikuttaa elämiseen, jos maan talous on retuperällä, rikollisuus rehottaa, töitä ei ole, vienti ja tuonti on laskussa ym...? Niin, en kyllä millään keksiSirpa kirjoitti:Ok, mutta jos tästä tulee sapiskaa, niin sinä otat sitten minun bannini, jooko, kun ei ole ketjun otsakkeen mukaista juttua meillä? Ja samalla kun mietit vastausta tähän, mieti että mikä mainitsemistasi asioista on merkittävä ja tärkeä tavallisen ihmisen, tavallisen elämän ja hyvinvoinnin kannalta
Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen?
-
paha tukari
- Remington Steele
Ai poliisi on ok, kun sinä sanot niin. Rikolliset eivät tee muuta kuin ampuvat toisiaan? Sä et elä tällä planeetalla.Sirpa kirjoitti:Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen? Rikollisuutta takuu varmasti Espanjassa on, mutta ne ampuu toisiaan, ja jättää nakkikioskijonot rauhaan. Romanialaiset kerjäläiset heitetään rajan yli ja uhataan pyssyllä jos palaavat, nekään ei ole varastamassa.
No ei niin, koska hän asuu Wonderlandissa.paha tukari kirjoitti:Ai poliisi on ok, kun sinä sanot niin. Rikolliset eivät tee muuta kuin ampuvat toisiaan? Sä et elä tällä planeetalla.Sirpa kirjoitti:Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen? Rikollisuutta takuu varmasti Espanjassa on, mutta ne ampuu toisiaan, ja jättää nakkikioskijonot rauhaan. Romanialaiset kerjäläiset heitetään rajan yli ja uhataan pyssyllä jos palaavat, nekään ei ole varastamassa.
Minkä taakseen jättää, sen netistä löytää.
Minun korviini - vai pitäisikö sanoa silmiini - tämä kuulostaa kyllä Suomelta...paha tukari kirjoitti:Edelleenkään et vastannut. Ai miten vaikuttaa elämiseen, jos maan talous on retuperällä, rikollisuus rehottaa, töitä ei ole, vienti ja tuonti on laskussa ym...? Niin, en kyllä millään keksiSirpa kirjoitti:Ok, mutta jos tästä tulee sapiskaa, niin sinä otat sitten minun bannini, jooko, kun ei ole ketjun otsakkeen mukaista juttua meillä? Ja samalla kun mietit vastausta tähän, mieti että mikä mainitsemistasi asioista on merkittävä ja tärkeä tavallisen ihmisen, tavallisen elämän ja hyvinvoinnin kannalta
Tosinsanoen: elätkö bruttokansantuotteesta, inflaatiosta (joka muuten on tällä hetkellä päinvastoin) ja kokaiinista, ja minkä verran tarvitset poliisia (joka muuten on ihan ok). Entä asuntojen hinnanlasku? Miten se vaikuttaa elämiseen?![]()
![]()
Koneet maassa, junat ajelee päin seiniä... hoitajat tapaa... vastasyntyneet teholla... huh nämä vain lisätäkseni.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 12, 2010 1:19 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
Tartutaan nyt vielä tähän. Onko sulla ollut pelkästään otsikon mukaista juttua tässä ketjussa? Sä postaat peräperään uutisia, jotka eivät liity aiheeseen 23-V MIES ESIINTYI LÄÄKÄRINÄ VUODEN KARKKILASSA. Ainiin, mutta sun mielestä ne liittyvät, ja se riittää.Sirpa kirjoitti:Ok, mutta jos tästä tulee sapiskaa, niin sinä otat sitten minun bannini, jooko, kun ei ole ketjun otsakkeen mukaista juttua meillä?
Te puhutte koko ajan asian vierestä ja lautamiestekstiä. Ylläpito. Noi kiusaa mua! Sillaiko Suomessa eletään! Ei meidän wonderlandissa ikinä, ei ikinä! Me hoitetaan vanhukset ja lapset, ja kissa ja koirat... mut nää vaan öykkäröi! Hyi.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 12, 2010 1:22 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
NIIN, EI MEILLÄ TÄÄLLÄ ESPANJASSA SELLAISTA. Vastaisitko muuten siihen kysymykseeni?Sirpa kirjoitti:Minun korviini - vai pitäisikö sanoa silmiini - tämä kuulostaa kyllä Suomelta...
Koneet maassa, junat ajelee päin seiniä... hoitajat tapaa... vastasyntyneet teholla... huh nämä vain lisätäkseni.
Oota mä käyn ottamassa nitroja välillä ja haukkaan tuota Välimeren viileää ilmaa, että kestän tästä eteen päin... ooooota vähän. Huh.
No niiiiin, siis - anteeksi - mihin kysymykseen?
No niiiiin, siis - anteeksi - mihin kysymykseen?
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 12, 2010 1:24 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
Älä selitä. Sä puhut itse asian vierestä joka ketjussa. Kun sua kritisoidaan, sanot ettei ketjua tarvitse avata, jos ei miellytä. Sinäkö määrittelet, mikä on asian vierestä? Saako asian vierestä puhua, jos se hyödyttää sun tarkoitusperiä?Sirpa kirjoitti:Te puhutte koko ajan asian vierestä ja lautamiestekstiä. Ylläpito. Noi kiusaa mua! Sillaiko Suomessa eletään! Ei meidän wonderlandissa ikinä, ei ikinä!
Juu, kyllä minä sen määrittelen silloin kun minä sen määrittelen, sitten kun joku määrittelee jotakin muuta niin en puutu taas hänen määrittelemäänsä vaikka en niin kovasti tykkääkään... jos nyt ymmärrät. Juu kyllä se näin on.
Etsipä kuule sellainen kohta, jossa olisin sanonut, ettei joku toinen saisi puhua jotakin muuta! Se on vale. Siihen en puutu, mutta ei kovasti kyllä tykkää sitten että tullaan sanomaan, etten minäkään saisi puhua jotakin muuta.
Näin meillä wonderlandissa yleensäkin toimitaan.
Etsipä kuule sellainen kohta, jossa olisin sanonut, ettei joku toinen saisi puhua jotakin muuta! Se on vale. Siihen en puutu, mutta ei kovasti kyllä tykkää sitten että tullaan sanomaan, etten minäkään saisi puhua jotakin muuta.
Näin meillä wonderlandissa yleensäkin toimitaan.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 12, 2010 1:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
Siihen, että eikö tämä pidä paikkaansa, kun puhutaan Espanjasta:Sirpa kirjoitti:No niiiiin, siis - anteeksi - mihin kysymykseen?
Maa, joka on kuin 90-luvun alun lama-Suomi. Bruttokansantuote on laskenut, työttömyys ja inflaatio ovat nousseet ja asuntojen hinnat romahtaneet. Rikollisuuskin on mukavassa nousussa em. asioista johtuen, ja tuossa paratiisissahan ei poliisia ihan pikkujutut kiinnosta. Tehtiinpä siellä ainakin vielä taannoin melkein puolet koko maailman kokaiinitakavarikoista.
Mistä tana kele minä tiedän kun en elä missään maassa bruttokansantuotteessa tai inflaatiossa. Kun olen jossakin maassa ostan ruokaa, laitan sitä, pesen pyykkiä. En minä ymmärrä mikä tuollainen bruttokansantuote edes on. Sen tiedä että espanjalaisilla on vallan helkkaristi rahaa - paljon enemmän kuin suomalaisilla, ja aina ne tuhlaa - sen mitä olen nähnyt - olkoon nyt sitten bruttokansat tuotteineen ihan mitä tahansa. En minä muuta osaa sanoa. Ja tana kele, en ole edes eläessä nähnyt kokaiinia muuta kun televisiossa, ja taisi sekin olla Suomessa.... ja kele rikollisistakin olen kuullut puhuttavan, jopa mafioosoista, mutta ei ole meillä näkynyt!
Alethes doksa meta logu
Syöttekö te siellä Suomessa bruttokansantuotetta ja elätte kokaiinitakavarikoissa ja pesette poliisien pyykit, vai mitä hitsiä tämä tarkoittaa??
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
Niin just. Elät muka jossain paratiisissa, etkä tiedä koko maan asioista mitään. Pyytelet muita heräämään, vaikkei itselläsi ole hajuakaan paljonko kello on. Miten kukaan voi ottaa vakavasti sun huuteluita siitä, miten paska maa Suomi on, kun tiedä mitään edes maasta, jossa asut?Sirpa kirjoitti:Mistä tana kele minä tiedän kun en elä missään maassa bruttokansantuotteessa tai inflaatiossa. Kun olen jossakin maassa ostan ruokaa, laitan sitä, pesen pyykkiä. En minä ymmärrä mikä tuollainen bruttokansantuote edes on. Sen tiedä että espanjalaisilla on vallan helkkaristi rahaa - paljon enemmän kuin suomalaisilla, ja aina ne tuhlaa - sen mitä olen nähnyt - olkoon nyt sitten bruttokansat tuotteineen ihan mitä tahansa. En minä muuta osaa sanoa. Ja tana kele, en ole edes eläessä nähnyt kokaiinia muuta kun televisiossa, ja taisi sekin olla Suomessa....