Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Minä olen aina pitänyt tipattoman, mutta harmikseni meidän vuotuinen suuri juhla on tietenkin aina tammikuussa
Tipaton itsessään ei ole mikään kummoinen juttu. Joskus sitä tajuaa muulloinkin, kuin tammikuussa, ettei ole taas tullut aikoihin otettua.
Otetaan sille! Olè!
Clyde kirjoitti:Syömään! Paprikabroileria, riisiä, currykastiketta ja fetasalaattia. Jälkiruoaksi marjarahkaa.
Aaaargghhhh, tuli nälkä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
^^ Kiitos, Clyde, saanko hypätä suoraan tuohon jälkiruokaan? On meinaan ollut niin täysi päivä, että vähän joka välissä on kuitattu ruoka kahvilla ja pikkupurtavalla ja sama linja jatkukoon nytkin.
Oletan/toivon, että tuota sun marjarahkaasi ei ole terästetty PKV-lääkkeillä... vrt. tapaus Seija Mörö
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kaljaa koneeseen, HIK. Eiks se oo tapana näissä pubeissa?
Sanoimpa sittenkin.
Saas muuten nähdä julksiseeko KRP OVn nimen ja jos julkaisee, niin koska.
Tää menee nyt tonne nurkkapöytään vetämään lärvit, hyvästä syystä.
Saahan tällainen vähän varttuneempi rouva liittyä herran seuraan? Eiväthän päähineeni keltaiset koristesulat häiritse? Otin vapauden tilata sammiollinen Negronia pöydän viereen, ihan vain helpottaakseni lärväämisurakkaanne.
Sellaista olen miettinyt että milloin se Kuopion kuristaja liikkuikaan ja mitkä olivat tapahtumasarjan keskeiset elementit, yksityiskohdista puhumattakaan? Kiviojahan se oli, eikö vaan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Negron kelpaa kyllä ja Ilkka Kivioja oli tuo "Nailonsukkamurhaaja". Tarinaa löytyy kyllä, kun iskee ton nimen "kuukkeliin".
Nyt jos en vetäis lärvejä, niin tekisin jutun tästä: http://www.kvp.se/nyheter/1.1846254/ser ... enda-ratta
Ei nimittäin löytyny sanaakaan Minfosta tästä sarja/kolmoismurhaajasta.
Nyt vaan tuntuu siltä, että lärvit on tärkeämpää, kuin käännöstyö, joten eiköhän Kylli juoda tuo loppuporukka vähintään pöydän, jollei peräti penkin alle!?
Lundin/Skounborgistä saisi mielenkiintoisen jutun... Kylli kun tykkää niistä historiallisista jutuista niin Rillington Placen tarina voisi olla myöäs kääntämisen arvoinen. Oli se Christie aika veikko, ilkeä suorastaan. Oman lisänsä tarinaan tuovat ne murhista sairaalloisen kiinnotuneet ihmiset joiden takia koko kadun nimi jouduttiin muuttamaan. On se kumma, että pitää ihan paikan päälle mennä pällistelemään.
No mutta, eihän tuo harrastelijoitten tiskin alle juominen ole temppu eikä mikään. Sammio tyhjäksi vaan. Mitens, jos tilaisi suolapalaksi vaikka Pub Prison erikoista, ulkoelinsylttyä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...