Angstaus loppuu, kun pitää pikkusen lomaa täältä ja käy vaikka tapaamassa ihan eläviä ihmisiä!
Sirpa
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Sirpa
Eikös nämä tämän tyyppiset ketjut ole todettu jo ajat sitten pellejen hommiksi?
Angstaus loppuu, kun pitää pikkusen lomaa täältä ja käy vaikka tapaamassa ihan eläviä ihmisiä!
Nuotio & Äreät Tiput
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Ja joillakin on se apu edelleen hakematta.Ihraponnari kirjoitti:Rosemarie ja Sirpa ovat olleet samassa paikassa hakemassa apua...paha tukari kirjoitti:
Hitsi, olit kyllä tosi tyly. Voinko millään saada sulta anteeksi? Oliko muuten alkuperäinen tarkoitus jotenkin kauniimpi? Ihan söpöä kuitenkin, että puolustat Sirpaa!
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
-
Pharaoh
- Martin Beck
Ei ei, kirjoittamisesi ei ole turhaa Sirpa! On upeaa että pyrit parantamaan vanhusten ja lasten kohtelua tällä palstalla. Mikä muu foorumi olisi siihen parempi kuin murhista kiinnostuneiden friikkien temmellyskenttä?Sirpa kirjoitti:Uskon myös löytäneeni asian ytimen. Säälittää, mutta ei voi mitään.
Silti sydämessäni on sellainen pieni toivon kipinä, että täällä olisi jokunen lukija, joka ymmärtäisi mistä puhun, mitä tarkoitan, ja omassa elämässään pystyisi vaikuttamaan parempaan huomiseen - niin että myös vanhuudessa elämä olisi Suomessa elämisen arvoista, ihmiset tulisivat yksilöinä paremmin otetuiksi huomioon ja ennen kaikkea lapset, ja heidän epäkohtansa. Ettei kaikki tämä kirjoittaminen olisi ollut turhaa... vakuutan, että yksikin ihminen pystyy vaikuttamaan, vaikka ei nyt tässä nimenomaisessa paikassa jossa olen.
kaikki kynät eivät ole sirpalla selvästi penaalissa.
aina harmistun kun Sirpa kiinnostuu samoista aiheista kun minäkin.
Näissä ketjuissa on selvästi parempi ilmapiiri jossa Sirpaa ei ole.
Hän näytää uskovan että hän on jotenkin 'johtava keskustelija',
joku lauman 'pomo'.
aivan naurettava koko akka.
joku lauman 'pomo'.
That's a crock!
-
papillon
- Perry Mason
HarrietM kirjoitti:kaikki kynät eivät ole sirpalla selvästi penaalissa.
joku lauman 'pomo'.
Tuskin olet pätevä tekemään tuota arviota kenenkään naurettavuudesta.
Ettäkö oikein harmistut kun joku erehtyy kirjoittamaan samasta aiheesta kuin sinäkin?
On ne yksiä perkeleitä, älä muuta sano.
Jotenkin voinee aistia ettet ole itse luuloistasi huoilimatta mikään pomo vaan kateellisena ruikutat mitä ruikutat.
Kynistä ja penaaleista puheen ollen, miten se on tuo oikeinkirjoituksesi laita?
Niin ja sulle vielä hymiö kun niistä tykkäät:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Oletko sinä papillion Sirpa
vai riensit heti herrasmiehenä apuun,
muuten samaan naurettavuuden kategoriaan olet pudonnut istekin, jo aikoja sitten, ainakin minu silmissäni
oikein kirjoitus on mikä on, minun äidinkieli ei ole suomi
mitä vierasta kieltä itse puhut ja kirjoitat täydellisesti?
tuskin mitään.
muuten samaan naurettavuuden kategoriaan olet pudonnut istekin, jo aikoja sitten, ainakin minu silmissäni
tuskin mitään.
That's a crock!
-
papillon
- Perry Mason
Niin näyttää olevan mitä on, sisältö samoin.HarrietM kirjoitti:Oletko sinä papillion Sirpa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuskin mitään.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
papillon
- Perry Mason
^ ^Toisaalta tuo hoono soomi kyllä selittää sen ettet snaijannut tuossa aiemmin sitä pientä hyväntahtoista pyromaaniheittoa, moitin sinua silloin turhaan tosikoksi.
Ehkei se niin olekaan, toivotaan.
Ehkei se niin olekaan, toivotaan.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Tottakai Sirpa on täällä johtava keskustelija. Tämähän on hänen ketjunsa. Perusta HarrietMegalomania-ketju, niin minä tulen heti peesaamaan sinua. Pannaan kynät oikeisiin penaalehin.HarrietM kirjoitti:kaikki kynät eivät ole sirpalla selvästi penaalissa.
joku lauman 'pomo'.
Sirpan teoriat ovat kyllä pääsääntäisesti kuin jostain dekkarista, lähes kaikki 70/80-luvun selvittämättömät murhat ovat yhden sarjamurhaajan tekemiä, poliisi Juhis(JJ) panttaa todisteita että saa vapauttaa Anskun(AA) teatraalisesti oikeudenkäynnissä
. Sirpa vaatii muilta näyttöä/todisteita spekulaatioiden taakse, itse keksii mitä korkealentoisimpia teorioita, jotka saisivat jopa Agatha Cristien vihreäksi kateudesta. Kun argumentit loppuu niin sitten tartutaan epäoleellisuuksiin, hyökkäys kai se on paras puolustus. Minulla on n. 20 viestiä kirjoitettuna, niistäkin yli puolet on ihan turhia. Sirpa olisi voi jättää ainakin 99% viesteistään kirjoittamatta ja se olisi luultavasti vain nostanut palstan tasoa.
Eiköhän tämä palsta ollut tässä vähäksi aikaa, odotellaan jos Sirpan inkkarit pääsisivät nousemaan takaisin kanoottiinsa
Eiköhän tämä palsta ollut tässä vähäksi aikaa, odotellaan jos Sirpan inkkarit pääsisivät nousemaan takaisin kanoottiinsa
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei ole pelkoa... Sirpalla noita visioita riittää ja on aina riittänyt...Säteri kirjoitti:Eiköhän tämä palsta ollut tässä vähäksi aikaa, odotellaan jos Sirpan inkkarit pääsisivät nousemaan takaisin kanoottiinsa
tuossa jo tuumailtiin pari sivua sitten -
Mike Manner kirjoitti:Ne on kyllä osattu vetää jo pitkän aikaa sitten, mutta aina löytyy joku uus pölkkypää jankuttamaan Sirpan kanssa tänne lautamiehiin. Aiheet vaihtuu, mutta karuselli pyörii aina samaa rataa.paha tukari kirjoitti:Eivätköhän ihmiset osaa vetää jo tämän ketjun perusteella omat johtopäätöksensä, olivat ne sitten minkälaiset tahansa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Taitaa olla tarvittavat inkkarit vielä postissa. RUSKEASSA kirjekuoressa.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)