Mikä ärsyttää tänään?
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Järjetön selkäkipu.
Siivotakkin pitäisi vaan kun ei tän kanssa taivu.
Saappaat jalassa kaatuvaa ihmistä ärsyttää olla toisten avun varassa. On aina vain vaikeampaa keksiä, miksi.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Vittu ko vituttaa! Varmaan puol tuntia etin, muttei löytynyt Bitch Slapia videovuokraamon hyllystä. Tämäkin vielä! 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
mene hierontaanAlice Cullen kirjoitti:Järjetön selkäkipu.
pienikin hetki on arvokas
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Tuo pakkanen. Mittari näyttää -27! Se on lähdettävä hakemaan puita ja lyötävä tulet uuniin, muuten alkaa palella sisälläkin, kele. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Noi niskat ja selkä on ikuinen riesa, hieronta auttaa vaan hetkeksi ja talvet on kaikista pahimmattyyppi85 kirjoitti:
mene hierontaan
Tänään ärsyttää se ettei ärsytä mikään koska mun aamuni on ollut loistava ja heti kun alkaa ärsyttämään, ärsyttää kahta kauheammin että hyvä päivä meni pilalle
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Hetken aikaa jos on hyvä olla, niin ei kannata liikoja innostua. Onnettomuus on kumminkin jonkin oven takana odottamassa.Alice Cullen kirjoitti:Tänään ärsyttää se ettei ärsytä mikään koska mun aamuni on ollut loistava ja heti kun alkaa ärsyttämään, ärsyttää kahta kauheammin että hyvä päivä meni pilalle
-Elokuvasta "Lakeuden kutsu"
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Jeps, pessimisti ei pety niin pahastiMike Manner kirjoitti:Alice Cullen kirjoitti: Hetken aikaa jos on hyvä olla, niin ei kannata liikoja innostua. Onnettomuus on kumminkin jonkin oven takana odottamassa.
-Elokuvasta "Lakeuden kutsu"
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Pessimismi on perseestä!
Eiku oikeasti. Nyt pitäisi koittaa ottaa itteä niskasta kiinni. Mä ärsyynnyn nykyään ihan pienistä ja ihan turhaan. Paljon kivempaa olisi olla ihan iloinen ja onnellinen.
Ja hei! Upeaa tämä pakkanen. Täällä etelämmässä Suomessa ei ole ollut kunnon talvea ainakaan 20 vuoteen, joten oli aikakin saada palella kunnolla.
Kylmyyttä ei toki ole kuin alle -20C, mutta lauantaille on taas luvattu tarpeeksi viileää, jotta voi keskittyä siihen uunin lämmittelyyn. (Mikä on muuten ihan viisasta säästösyistäkin)
Eiku oikeasti. Nyt pitäisi koittaa ottaa itteä niskasta kiinni. Mä ärsyynnyn nykyään ihan pienistä ja ihan turhaan. Paljon kivempaa olisi olla ihan iloinen ja onnellinen.
Ja hei! Upeaa tämä pakkanen. Täällä etelämmässä Suomessa ei ole ollut kunnon talvea ainakaan 20 vuoteen, joten oli aikakin saada palella kunnolla.
Kylmyyttä ei toki ole kuin alle -20C, mutta lauantaille on taas luvattu tarpeeksi viileää, jotta voi keskittyä siihen uunin lämmittelyyn. (Mikä on muuten ihan viisasta säästösyistäkin)
Nuotio & Äreät Tiput
Tänään ärsyttää se, että olen taas kipeä (joku räkätauti)!! Erityisen ärsyttäväksi asian tekee se, että pelkään joutuvani (taas) perumaan tälle viikolle vaivalla hankkimani hammaslääkäriajan! Täällä pääkaupunkiseudulla kun nuo jonot ovat melkoiset... Viimeksi juuri joulun alla peruin edellisen aikani, kun en pahan angiinan ansiosta saanut edes suuta kunnolla auki!
Olen harvoin kipeä mutta nyt jo kaksi kertaa kuukauden sisällä, liityisiköhän hammaslääkärikammooni?
Olen harvoin kipeä mutta nyt jo kaksi kertaa kuukauden sisällä, liityisiköhän hammaslääkärikammooni?
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Liian helppo elämä teettää. ja en nyt tarkoita sitä, että pitäisi saada lisää stressiä tms, vaan että kun lämminruoka lankeaa eteen, kuin illallinen Manulle, ihmisen ei tarvii rääkätä itseään fyysisesti päivittäin pelkästään selviytyäkseen jne, niin se lisää turhautumista ja pienistä asioista kiukuttelua.MissHolmes kirjoitti:Eiku oikeasti. Nyt pitäisi koittaa ottaa itteä niskasta kiinni. Mä ärsyynnyn nykyään ihan pienistä ja ihan turhaan. Paljon kivempaa olisi olla ihan iloinen ja onnellinen.
Omien kokemuksieni perusteella olen elänyt elämäni onnellisimmat päivät silloin, kun elämä on ollut fyysisesti rankkaa ja raskasta, mutta silloin lämmin suihku, tai -ruoka on ollut liki lottovoitto ja sopivan pehmeä vuode kuin pumpulissa nukkuisi...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Ehdottomasti lumi, loputon lumentulo.
Pihalle ei mahdu enää, pakko kolata kujalle.
Lunta, lunta, lunta.
Kammottavaa valkoista massaa, loputtomasti.
Lunta, lunta, lunta.
Lumi ja auraamattomat kävelytiet vielä illallakin. Onkohan noiden tarkoitus edes aurata kävelyteitä. Oli miellyttävä työntää kaksoisrattaita tuolla reilu 10cm lumihangessa, erityisesti ylämäkeen. Puhumattakaan siitä, että se mäki oli liukas ja joka kolmannella askelella liukui kaksi taaksepäin 
Nanika ga tooku matteiru to
Niin samaa mieltä,paitsi että täällä ei kohta enää mahdu kadullekkaan työntämään jos meinaa että autot mahtuu siellä liikkumaan...Alice Cullen kirjoitti:Ehdottomasti lumi, loputon lumentulo.
Lunta, lunta, lunta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Yhdyn täysin edellisiin kommentteihin!
Vaikken itse olekaan ollut vastaavassa tilanteessa (en omista autoa/ajokorttia), kävi tänään päivällä erästä miestä niin sääliksi. Oli kaivamassa autoaan esiin jalkakäytävän vierestä. Auto oli kirjaimellisesti lumikasan sisällä. Näytti niin toivottomalta urakalta, että liekö saanut autoaan vieläkään esiin?!
Minua tässä tilanteessa kuitenkin ärsytti se, että hän oli siirtänyt lumet yhdeksi kasaksi KESKELLE kapeaa jalkakäytävää!
Vaikken itse olekaan ollut vastaavassa tilanteessa (en omista autoa/ajokorttia), kävi tänään päivällä erästä miestä niin sääliksi. Oli kaivamassa autoaan esiin jalkakäytävän vierestä. Auto oli kirjaimellisesti lumikasan sisällä. Näytti niin toivottomalta urakalta, että liekö saanut autoaan vieläkään esiin?!
Minua tässä tilanteessa kuitenkin ärsytti se, että hän oli siirtänyt lumet yhdeksi kasaksi KESKELLE kapeaa jalkakäytävää!
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä