Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

SharQ kirjoitti:Tiesitkos Alice, etta nuo 'ansaitut' siiderit/kaljat/drinksut on loppujen lopuksi oiva oikotie alkoholismiin. Aina loytyy jokin excuse, jolla voi sanoa ansainneensa illan 'annoksen' 8)
Vaikka nyt minulle ei asiaa osoitettukaan, niin - Totta.
Sitä kusettaa itseään vähemmän kun myöntää reilusti taas vetävänsä keittoa mitä ihmeellisimmillä perusteilla.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Sama se on vähän tupakan kanssakin. Sitä olevinaan tarvii hermosavut, kun joku juttu keittää...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Mike Manner kirjoitti:Vaikka nyt minulle ei asiaa osoitettukaan, niin - Totta.
Sitä kusettaa itseään vähemmän kun myöntää reilusti taas vetävänsä keittoa mitä ihmeellisimmillä perusteilla.
Niin mutta jos aikomus kuitenkin oli ottaa, niin eikös se mukavampi ole ottaa vähän niinku palkkioksi jostain :roll: 8)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Alice Cullen kirjoitti:...eikös se mukavampi ole ottaa vähän niinku palkkioksi jostain :roll: 8)
:lol: :D Niin... Noh... Miten nyt kukin itsensä palkitsee.
Omalta kohdalta osaan sen verran sanoa, että korkatessani mielessä ei käy, kuin että "hyvästi selvä päivä" :shock: :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rosamarine
Adrian Monk

^ Pitäiskö se sitten tulkita Mike niin, että et mene enää kohti alkoholismia, vaan ryvet siellä täysillä :lol:
Alice Cullen
Roger Murtaugh

^^ Hieno tulkinta rosa :)
Mike muru, oikeasti sitä voi sivistyneesti myös ottaa vain pari lasillistakin :roll: :lol:
Mike Manner
Jessica Fletcher

rosamarine kirjoitti:^ Pitäiskö se sitten tulkita Mike niin, että et mene enää kohti alkoholismia, vaan ryvet siellä täysillä :lol:
No ei se nyt ihan noinkaan ole :lol: :mrgreen: :D
Vaikka minussa kyllä tosin asuu pieni alkoholisti jossain syvällä, että ei sen puoleen...

Alice, päivänpaisteeni, alkoholismin raamit tulee jo täyteen silloinkin, jos harmistuu esim. joka iltaisen oluensa/viinilasillisensa/viskipaukkunsa jäädessä väliin, eli ei se määrä, vaan se mitä tapahtuu kun sitä totuttua annosta ei tulekkaan elimistön tottumalla viiveellä... :wink: :roll: :D
Oli sitten kyse lasillisesta viiniä, tai saavillisesta viinaa.

edit - Ja siis en käy tätä keskustelua nyt maalatakseni yhtään kenestäkään alkoholistia, vaan ihan rupattelun ilosta! :)
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Jahas, täällä ollaan jo vakavassa vaiheessa.. :shock:
rosamarine
Adrian Monk

Itseasiassa...Kun aloitte puhumaan tuosta alkoholiannoksesta, niin taidan sittenkin ottaa hmm (yhden) lasin punaviiniä. Jotenkin muistin, että tänään en oo saanu mun annosta :P (Sit on kyl melkis pakko polttaa se tupakkikin...voi mua heikkoluontosta akkaa)
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Mike Manner kirjoitti:
Alice, päivänpaisteeni, alkoholismin raamit tulee jo täyteen silloinkin, jos harmistuu esim. joka iltaisen oluensa/viinilasillisensa/viskipaukkunsa jäädessä väliin, eli ei se määrä, vaan se mitä tapahtuu kun sitä totuttua annosta ei tulekkaan elimistön tottumalla viiveellä... :wink: :roll: :D
Oli sitten kyse lasillisesta viiniä, tai saavillisesta viinaa.
Ei kun ihan vakavasti menninkäiseni, mä olen tuossa aivan samaa mieltä.
Yksikin olut voi olla ongelma, ja iso sellainen jos se pitää pitää saada joka ilta.
Että siinä vaiheessa jos Alice hilluu täällä joka ilta vonkumassa lasillista ni antakee porttikielto!! 8)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Joo, kiitos kaikillen runsaista (sananmukaisesti) onnitteluista viimeperjantaisen johdosta. Nyt tänään juhlimme tyttäreni synttäreitä, eli meitä onkin ihan könttään asti. Tytön juhlia vietämme tosin ihan Lidlin Apfelstrudelin ja vaniljakastikkeen merkeissä... on muuten sakemanni leiponut herkulliset omenat sinne tortun sisään, mitä lie merkkiä mutta hyvää on. Niin makeita ja mehukkaita ja samalla hieman kirpakoita. Tarjoan kaikille strudelin ystäville täälläkin, olkaa hyvät. Laittakaa reilusti vaniljasoosia päälle!

Kenen minfolaisen synttäreitä vietämmä seuraavaksi?
Nothing is quite what it seems
buracee
Martin Riggs

Henkilökuntaaa..! A. Le Coqia tänne kiitos. Ja saksantaitoinen kyyppari, olis käännöshommia kun sakemanni-lehdet lähettelee saksankielisiä maileja identifyMe.org:iin.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Hier, bitte :twisted:
Saunaan!
Nanika ga tooku matteiru to
rosamarine
Adrian Monk

^ Hmm... Mitä lie taas Clydella päässä heilunu, itselläni tuosta kommentista tuli lähinnä aggressiivinen fiilis :mrgreen: (ehkä se kuitenkin oli sitä clydesarkasmia)

Enivei, mulle yksi perjantaipunkku ja onnittelut ylläpidolle omasta serveristä. *hipsii nurkkapöytään tiirailemaan kanssaminfolaisia*
buracee
Martin Riggs

rosamarine kirjoitti:onnittelut ylläpidolle omasta serveristä.
Njooh, toivottavasti se pysyy ylhäällä..
Lukittu