Palstan loukkaavat kirjoitukset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Lizzie B. kirjoitti:Todella aikuismaista käyttäytymistä teiltä, kun arvostelette henkilöä joka ei itse pysty osallistumaan keskusteluun.
Näitä häntä koskevia keskusteluja on käsittääkseni täällä käyty myös silloin kun oli itse paikalla. Ja käsitelläänhän täällä lähes jokaisessa ketjussa asoita joihin ei ko. henkilöt itse pysty osallistumaan;
ulvila, sairaanhoitaja-ketju, madeleine-ketju... jne... En kuules jaksa jatkaa, menis koko ilta.
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Lizzie B. kirjoitti:Todella aikuismaista käyttäytymistä teiltä, kun arvostelette henkilöä joka ei itse pysty osallistumaan keskusteluun.
Kiitos. Olenkin aina halunnut käyttäytyä aikuismaisesti.

En muuten edes tiennytkään, että kyseinen kirjoittaja on saanut kirjoituskiellon. No, kai se ihan ansaitusti sitten tuli.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

ShipWreck kirjoitti:
Kiitos. Olenkin aina halunnut käyttäytyä aikuismaisesti.

En muuten edes tiennytkään, että kyseinen kirjoittaja on saanut kirjoituskiellon. No, kai se ihan ansaitusti sitten tuli.
Täältä näkee tuomitut ja perusteet kirjoituskiellolle tai huomautukselle.

http://www.murha.info/phpbb2/viewforum.php?f=13

Minultakin meinaa aina tuo "Tuomioistuin" -osio jäädä lukematta, kun siihen ei tule sitä oranssia pallukkaa, vaikka olisikin siellä lukemattomia viestejä.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

kahvitar kirjoitti:Minultakin meinaa aina tuo "Tuomioistuin" -osio jäädä lukematta, kun siihen ei tule sitä oranssia pallukkaa, vaikka olisikin siellä lukemattomia viestejä.
Pitäskö vaatia "oranssia pallukkaa" sinnekin? 8)

Mulla on jo vähän ikävä Samia kun se ei oo nyt vaatimassa ylläpitoa tarkistamaan mun tekstejä.
Jotenkin hylätty olo 8)
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Näitä häntä koskevia keskusteluja on käsittääkseni täällä käyty myös silloin kun oli itse paikalla.
No sehän tietysti muuttaa koko asian :roll:

Ja käsitelläänhän täällä lähes jokaisessa ketjussa asoita joihin ei ko. henkilöt itse pysty osallistumaan;
ulvila, sairaanhoitaja-ketju, madeleine-ketju... jne... En kuules jaksa jatkaa, menis koko ilta.
Jos et itse näe, miten puolustuskyvyttömän henkilön nälviminen eroaa tämän palstan ideasta, niin "en kuule jaksa jatkaa".

Se että puolustan Samia, ei tarkoita sitä että mitenkään hyväksyisin hänen käyttäytymisensä täällä. Jos minulla on Samille jotain sanottavaa, reiluuden nimissä sanon sen hänelle päin naamaa enkä lässytä selän takana ja alennu samalle tasolle.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Lizzie B. kirjoitti:
Näitä häntä koskevia keskusteluja on käsittääkseni täällä käyty myös silloin kun oli itse paikalla.
No sehän tietysti muuttaa koko asian :roll:

Ja käsitelläänhän täällä lähes jokaisessa ketjussa asoita joihin ei ko. henkilöt itse pysty osallistumaan;
Jos et itse näe, miten puolustuskyvyttömän henkilön nälviminen eroaa tämän palstan ideasta, niin "en kuule jaksa jatkaa".

Se että puolustan Samia, ei tarkoita sitä että mitenkään hyväksyisin hänen käyttäytymisensä täällä. Jos minulla on Samille jotain sanottavaa, reiluuden nimissä sanon sen hänelle päin naamaa enkä lässytä selän takana ja alennu samalle tasolle.
Meneepä vakavaksi..... :lol: :lol: "Puolustuskyvyttömän henkilön nälviminen"... :lol:
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Kyllä sami osaa tarpeen tullessa puolustautua :wink:

[quote="Sami"]Lähinnä palstan naisilta tiedustelen, mutta saavat pojatkin vastata ;) Paitsi bombay, kalessin, katupoika, ruoska, loka, ShipWreck, Tiina, Sadie_Mason, blackwidow jne. eivät saa vastata.

Sen takia ette saa, koska minua ei juuri kiinnosta ilkeilijöiden jutut.

[quote="Sami"]

Huhhuh. Olipas ilkeästi sanottu. Olet helvetinmoinen perseenreikä Loka. Ammu ittes niin ei tarvi itkeä nettifoorumilla[/quote]
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^ :lol:

Pus och kram.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Loka, olet ihana :wink:
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:Loka, olet ihana :wink:
Ihana, mutta varattu. :wink:
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

grootilla on mustat sukat jalassa

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kiitti, Olet tosi hyvä kirjoittaja. :wink:
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

groot kirjoitti:
Ihana, mutta varattu. :wink:
Ihana, ja ehkä juuri siksi varattu... :wink:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

eikös se niin aina ole et sitä haluaa mitä ei voi saada? :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

^ Pilaanko mä kaiken jos sanon et mä sain just sen kenet halusin? :wink:
no ääh.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ehkä hitusen :wink: :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin