(Bombayn vastauksen taidamme tietää, vai?
Hyvä av(i)ovaimo ja passeli äitiehdokas?
Hyvä av(i)ovaimo ja passeli äitiehdokas?
Noniin! Rakkaat miehet: kertokaa meille, minkälaisia ominaisuuksia naisessa(nne) arvostatte?
)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Hehe, no noiden tärkeiden seikkojen lisäksi jotka jo mainitsin niin voisin lisätä
-Älykkyys/sosiaalisuus
-Uskomaton kestävyys (nii, et kestää mua
)
-Ulkonäkö (jep, olen rehellisesti hieman pinnallinen)
-Siivoaa (joojoo, olen todella laiska moisessa)
-Antaa mun tehdä rauhassa safkat
-Ei nipota mun tissutteluista
-Tulee toimeen omillaan
Noi tuli ensimmäisenä mieleen, onhan monta muutakin seikkaa joita arvostaa varmasti.
-Älykkyys/sosiaalisuus
-Uskomaton kestävyys (nii, et kestää mua
-Antaa mun tehdä rauhassa safkat
-Ei nipota mun tissutteluista
-Tulee toimeen omillaan
Noi tuli ensimmäisenä mieleen, onhan monta muutakin seikkaa joita arvostaa varmasti.
? Tulinkohan jurriin siksarista vai miksi en tajua tätä lausettagroot kirjoitti:Mitas meinaat loytaa miehen joka siivoaa sotkemisen sijasta?Bombay kirjoitti:Hehe, no noiden tärkeiden seikkojen lisäksi jotka jo mainitsin niin voisin lisätä
.
Aaa, tai sit on salaa ihastunut ja toivoo mun seksuaalisen suuntautumisen olevan ns. miehinenTiina kirjoitti:Niin tai sitten Groot epäilee Bombayn sezuaalista suuntautumistaBombay kirjoitti:? Tulinkohan jurriin siksarista vai miksi en tajua tätä lausettaSelvennyksen vuoksi vielä, olen kyllä ihan mies ja olen löytänyt naisen joka siivoaa mun sotkut (ainakin toistaiseksi
).
*lietsoo kaunaa*
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Noh, toivottovasti, onhan tässä aikaa, mutta vielä en tuollaista ole nähnyt =)Loka kirjoitti:Tässä ei ole mitään liikaa vaadittua, kyllä sä tytön löydät.DonHessu kirjoitti:- Omalla tavallaan kaunis.
- Tekisi ns. Naisten työt.
- Rehellinen.
- Ei vietä jokaista iltaa baarissa/bileissä.
- Ei valita minun urheiluhulluudesta tiettyjä lajeja kohtaan.
Vaadin liikaa, tiedän sen. I fail.
What you do... Makes you who you are.