Tää palstahan herättää intohimoja....
-
Cicciolina
- Neuvoja-Jack
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Suomi24:ää yleensä haukutaan, mutta on se silti kamalan hyödyllinen palsta. Siellä on monipuolisia keskustelupalstoja, monet aktiivisia ja mielettömästi olen sieltä saanut apua mm. tietokoneongelmissa. Lisäksi Suomi24:n matkailupalstat ovat kasvattaneet suosiotaan huomattavasti kun taas esim. Plaza.fi:n matkailukeskustelut ovat tyrehtyneet lähes täysin. Joten kaikesta huolimatta Suomi24 pysyy minulla aloitussivuna. Tosin nyt MurhaInfon perustamisen jälkeen häiriköinti Henkirikos-palstalla on mielestäni lisääntynyt S24:ssä. No ei se minua haittaa, kun en enää siellä Henkirikoksissa kirjoittele, tämä on kivempi palsta siihen tarkoitukseen.
Kannattaako täällä ruotia muita palstoja? Älytöntähän se juttu on monellakin palstalla. Ja kyllä, vaikken Suomi 24 keskusteluissa pyörikään, niin uskoisin että sieltä löytyy myös osioita joissa keskustelu on tiivistä ja rakentavaa. Näin päällepäin katsottuna ainakin 
There are no crimes behind enemy lines
Suomi24 kanavalla keskustellaan nopean vilkaisuni mukaan 55-palstalla, jotka kukin jakautuvat vielä useaan alaotsikoihin.
Henkirikos-palstalla on asiallisiakin kirjoituksia mutta kiinnostava kysymys kuuluu kyllä, että miksi ihmeessä henkirikos aihe vetää puoleensa kaikkein vastenmielisimpiä ja matalaotsaisimpia kirjoittajia?
Sanoohan kyllä sananlaskukin jotenkin niin, että, jos likaviemäri poistetaan niin saaste tulvii esille jostain muualta.
Henkirikos-palstalla on asiallisiakin kirjoituksia mutta kiinnostava kysymys kuuluu kyllä, että miksi ihmeessä henkirikos aihe vetää puoleensa kaikkein vastenmielisimpiä ja matalaotsaisimpia kirjoittajia?
Sanoohan kyllä sananlaskukin jotenkin niin, että, jos likaviemäri poistetaan niin saaste tulvii esille jostain muualta.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Olen myös ollut huomaavinani, että taso on murhainfon avautumisen jälkeen Suomi24:llä (henkirikokset, kadonneet) laskenut entisestään.
Ei tahdo löytää asiallisia juttuja enää ollenkaan. Keväällä luin ihan päivittäin palstaa ja löysin ihan mielenkiintoisia aiheita ja keskusteluja.
Vähän vaikeampi palsta se on myös seurata, johtuen erilaisesta formaatista.
Ei tahdo löytää asiallisia juttuja enää ollenkaan. Keväällä luin ihan päivittäin palstaa ja löysin ihan mielenkiintoisia aiheita ja keskusteluja.
Vähän vaikeampi palsta se on myös seurata, johtuen erilaisesta formaatista.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Sori DonHessu ei ole asiallista luettavaa mutta itse pyysit
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0028802750
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
blackwidow
onko Hessun Ja Tampereen Tytön 'kuuma suhde' jo noteerattu sielläkin.wretch kirjoitti:Sori DonHessu ei ole asiallista luettavaa mutta itse pyysit
Onneks olkoon vaan!

vitsi, vitsi. Hessu onkin näköjään aika nuori kaveri
Viimeksi muokannut blackwidow, Ti Syys 04, 2007 1:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.