Ulvilan tapaus (ketju 4)
Re: Ulvilan tapaus (ketju 4)
Olen nyt miettinyt mikä se kolmas ase voisi olla? Niin siinä takan edessä on niitä "takkatarvikkeita" (mulla ei itsellä takkaa), niin kaikkihan on metallia ja käsiosat raskaampia, nuijamaisia. Kun kerran häkenauhalla kuuluu se metallinen ääni, niin voisiko olla joku noista? Sen saa pestyä hyvinkin, koska siinä ei ole puuta/muovia tai yleensä mitään sellaisia osia mitä ei jo ihan vedellä saisi puhdistettua?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Siis et ole tosissasiSirpa kirjoitti:No, mitä tällä huppupäisellä nyt on tekemistä Auerin vapautumisen kanssa? Ei mitään.jmit kirjoittaa:
Jos Anneli vapautetaan syytteistä, niin en edes uskalla ajatella kuinka monessa kodissa vierailee huppupäinen mies.
Se, että en ymmärrä, jos AA vapautetaan, niin huppupäinen mies lähtee vierailemaan useamassakin kodissa.jmit kirjoitti:"Oli juuri päättänyt erota. Jukka vastusti asiaa, mutta ''pelastavaksi enkeliksi'' saapuu tuo huppumies ja hoitaa Jukan pois päiväjärjestyksestä. Ei tylsiä huoltajuuskiistoja, ei osituksia, ei avioeropapereita!!! Satumainen tuuri."
Jos Anneli vapautetaan syytteistä, niin en edes uskalla ajatella kuinka monessa kodissa vierailee huppupäinen mies.
Eihän tällainen ole edes mahdollista!!!
Ei tällä ole merkitystä, Auer tottakait vapautetaan, koska näyttö ei riitä, koko esitetty näyttö on pelkkää spekulaatiota. Ei se riitä oikeudelle.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Nalkuttavat ukot lahtipenkille ja laiskatkin vaimot kunniaan ja jalustalle. Vielä jos jostain saadaan tiara kutreille.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Luoja. Nyt minä revin hiuksia päästäni.Sirpa kirjoitti:
Ei tällä ole merkitystä, Auer tottakait vapautetaan, koska näyttö ei riitä, koko esitetty näyttö on pelkkää spekulaatiota. Ei se riitä oikeudelle.
Nuotio & Äreät Tiput
Revi ihan kaikessa rauhassa, mutta sillä, että huppupäinen mies lähtisi liikkeelle muka Suomessa vain siksi, että Auer vapautetaan ei tosiaan ole minkään kanssa mitään tekemistä, ei sellaisia olekaan. Ei kukaan oikeasti välitä asiasta tuon taivaallista, mekin tässä vaan jouten päiväisesti pläärätään kun ei ole mitään muutakaan tekemistä. Ei kukaan tosissaan välitä tästä asiasta.
Ei tästä mitään muuta seuraa kuin että Auer saa vielä jättikorvauksetkin valtiolta ja elelee leveästi loppuelämänsä...
Ei tästä mitään muuta seuraa kuin että Auer saa vielä jättikorvauksetkin valtiolta ja elelee leveästi loppuelämänsä...
Viimeksi muokannut Sirpa, La Huhti 03, 2010 5:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Ja et ole muuten ainoa.MissHolmes kirjoitti:Luoja. Nyt minä revin hiuksia päästäni.Sirpa kirjoitti:
PS. joko luit sen itsiksen jutun?
Suomen Naistoimittajat ry. valitsee vuosittain vuoden kellokkaan, joka on henkilö, jonka Naistoimittajat katsoo teollaan merkittävästi edistäneen suomalaista tasa-arvoa. Laitoin Naistoimittajille seuraavan ehdotuksen: Ehdotan vuoden kellokkaaksi Anneli Aueria. Hän on erinomaisen ansiokkaasti tuonut esiin suomalaisen perheväkivallan todellisia kasvoja.
Jos Auer vapautuu, niin suomalaiseksi normiksi saattaa muodostua, että avioerot vähenevät, mutta miesten hävikki räjähtää käsiin, kun erilaiset "huppupäiset miehet" käyvät teilaamassa miehiä läjäpäin. Varmaan yleistyvät myös erilaiset saippuaan liukastumiset. Jos myrkkysairaanhoitaja vapautetaan, niin sitten markkinat ovatkin jo aivan täysin auki ja voi jopa päivittäistavarakauppaan tulla myyntiin "päästä miehesi päiviltä"-pakkauksia, kaksi yhden hinnalla ja lisäksi 100 plus pistettä. Ehkäpä jopa Pirkka-merkkisiä pakkauksia tulee myyntiin.
Jos Auer vapautuu, niin suomalaiseksi normiksi saattaa muodostua, että avioerot vähenevät, mutta miesten hävikki räjähtää käsiin, kun erilaiset "huppupäiset miehet" käyvät teilaamassa miehiä läjäpäin. Varmaan yleistyvät myös erilaiset saippuaan liukastumiset. Jos myrkkysairaanhoitaja vapautetaan, niin sitten markkinat ovatkin jo aivan täysin auki ja voi jopa päivittäistavarakauppaan tulla myyntiin "päästä miehesi päiviltä"-pakkauksia, kaksi yhden hinnalla ja lisäksi 100 plus pistettä. Ehkäpä jopa Pirkka-merkkisiä pakkauksia tulee myyntiin.
Minä lohduttaudun ajoittain sillä ajatuksella, että omaksi huvikseen piruileva Sirpa oikeasti nauraa porukan täällä vetämille pulteille niin rajusti, että pierut pärähtelevät vasten penkkiä. Juttuihin jätetään tietysti takaovi myös sillä verukkeella, että häntä aletaan syyttää trollauksesta. Tämä on suoranaista taidetta, pitää myöntää että oikeastaan ihailen Sirpaa.MissHolmes kirjoitti:
Luoja. Nyt minä revin hiuksia päästäni.
Et siis luota siihen ääniasiantuntijaan joka kuunteli nauhaa, paranteli sen laatua, eikä silti löytänyt siltä perheenulkopuolisen tuottamia ääniä kun niitä Annelin kertomukseen nojaten olisi siinä pitänyt olla? Jos siinä kuuluu kaikki Annelin liikkuminen, miksi ei murhamiehen?Sirpa kirjoitti:Juu avaanhan minä, tarkoitan sitä, että toivotaan, että näiden asiantuntijoiden lausunnot perustuvat edes aistein havaittaviin asioihin.
Miksi ylipäätään teknisessä tutkinnassa käytetään asiantuntijoita kun näköjään kuka tahansa Sirpa tai Seppo pystyy nauhaa kuulematta sanomaan että selvästihän siellä kuuluu ulkopuolisen surmaajan äänet... *hakkaa päätä seinään*
Ehkä kuitenkin vähän liioittelet tätä ongelmaa...Kyseessä on nyt vain yksi Anneli Auer, eikä sen enempää.jmit kirjoitti:Suomen Naistoimittajat ry. valitsee vuosittain vuoden kellokkaan, joka on henkilö, jonka Naistoimittajat katsoo teollaan merkittävästi edistäneen suomalaista tasa-arvoa. Laitoin Naistoimittajille seuraavan ehdotuksen: Ehdotan vuoden kellokkaaksi Anneli Aueria. Hän on erinomaisen ansiokkaasti tuonut esiin suomalaisen perheväkivallan todellisia kasvoja.
Viimeksi muokannut Sirpa, La Huhti 03, 2010 5:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Ei sellaista olekkaan???Mutta väität kuitenkin, että Auerin kohdalla sellainen oli??? Ei kukaan oikeasti välitä asiasta. Minä muuten välitän ja juurikin siitä syystä, että en halua kenekään lapsen kasvavan tälläisen äidin kanssa. Meneeköhän tuo loppusi jutussa hieman itsesäälin piikkiin?Sirpa kirjoitti:Revi ihan kaikessa rauhassa, mutta sillä, että huppupäinen mies lähtisi liikkeelle muka Suomessa vain siksi, että Auer vapautetaan ei tosiaan ole minkään kanssa mitään tekemistä, ei sellaisia olekaan. Ei kukaan oikeasti välitä asiasta tuon taivaallista, mekin tässä vaan jouten päiväisesti pläärätään kun ei ole mitään muutakaan tekemistä. Ei kukaan tosissaan välitä tästä asiasta.
Ei mene, totuus on se, ettei kukaan välitä ainakaan tästä mitä nimimerkki jmit tuossa puhuu. Vai mitä mieltä olet nyt tässä Auer tapauksessa, että se liittyisi johonkin tasa-arvokeskusteluun... ei mitään.
Alethes doksa meta logu
Paitsi ettet viitannut siihen kun kirjoitit tuon oman juttusi. Vaan viittasit Holmesin tekstiin, että jätetään nyt ulos siitä seuraavat kommentit. Ja haluaisin kysyäkkin, miksi sinä olet, jos olet kiinnostunut asiasta? Minä jo syyni kerroinkin.Sirpa kirjoitti:Ei mene, totuus on se, ettei kukaan välitä ainakaan tästä mitä nimimerkki jmit tuossa puhuu. Vai mitä mieltä olet nyt tässä Auer tapauksessa, että se liittyisi johonkin tasa-arvokeskusteluun... ei mitään.
Paitsi ettet viitannut siihen kun kirjoitit tuon oman juttusi. Vaan viittasit Holmesin tekstiin, että jätetään nyt ulos siitä seuraavat kommentit. Ja haluaisin kysyäkkin, miksi sinä olet, jos olet kiinnostunut asiasta? Minä jo syyni kerroinkin.
Minun mielestäni tämän Auer tapauksen kohdalle ei vain sovi keskustelu miehen ja naisen tasa-arvosta, ei sitten niin mitenkään. Jos teidän mielestä sopii, niin kertokaa nyt hieman perusteluja tällaiselle ymmärtämättömälle ihmiselle.
Minun mielestäni tuollaiset epätasa-arvot ovat usein enemmänkin kuviteltuja juttuja...
Alethes doksa meta logu