Ulvilan tapaus (ketju 4)
Re: Ulvilan tapaus (ketju 4)
Marja Tiura vetosi siihen, että häntä vainotaan koska hän on nainen. Todellisuudessa Tiura ei ole joutunut vielä vastuuseen yhtään mistään toisin kuin Ilkka Kanerva, jonka "rikos" oli pikkutuhmat tekstiviestit, jotka eivät edes loukanneet ketään.
Anneli on jo vedonnut kuukautisiin. Kehoittaisin Annelia vetoamaan siihen, että hän on nainen ja toteamaan, että Suomessa miehet tappavat vaimojaan läjäpäin, eikä sitä kukaan edes paheksu. Vanha totuushan on, että mitä paksumman valheen esittää, niin sitä paremmin se menee läpi. Presidenttimmekin on sitä mieltä, että sodissa kärsivät vain naiset.
Anneli on jo vedonnut kuukautisiin. Kehoittaisin Annelia vetoamaan siihen, että hän on nainen ja toteamaan, että Suomessa miehet tappavat vaimojaan läjäpäin, eikä sitä kukaan edes paheksu. Vanha totuushan on, että mitä paksumman valheen esittää, niin sitä paremmin se menee läpi. Presidenttimmekin on sitä mieltä, että sodissa kärsivät vain naiset.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja entinen tutkinanjohtaja on valmis todistamaan, ettei Anneli tehnyt sitä.
Siksikö valmis todistamaan, ettei itse tajunnut jutun juonta? (kerran luulin olevani väärässä, mutta....-syndrooma?)
Minua kiinnostaa erityisesti Anneli tietokone, Jukan ja Puputin sen aikainen yhteydenpidon tiheys, Jukan mahdollinen avioliiton ulkopuolinen suhde, riidan todellinen syy (tiskit, heh ehei...), se mistä tutkinta muutti suuntansa. Ai ai jai papereita odotellessa.....Pakko tehdä töitä
Siksikö valmis todistamaan, ettei itse tajunnut jutun juonta? (kerran luulin olevani väärässä, mutta....-syndrooma?)
Minua kiinnostaa erityisesti Anneli tietokone, Jukan ja Puputin sen aikainen yhteydenpidon tiheys, Jukan mahdollinen avioliiton ulkopuolinen suhde, riidan todellinen syy (tiskit, heh ehei...), se mistä tutkinta muutti suuntansa. Ai ai jai papereita odotellessa.....Pakko tehdä töitä
Nuotio & Äreät Tiput
Itseasiassa papereissa on kuulustelu, naisesta jota epäiltiin Jukan rakastajaksi ja tämän naisen miestä myös on kuulusteltu.MissHolmes kirjoitti:Ja entinen tutkinanjohtaja on valmis todistamaan, ettei Anneli tehnyt sitä.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
MissHolmes
- Ben Matlock
jeee... sieltä ne kaikki faktat tulee......ihan vaan instinkillä 
Nuotio & Äreät Tiput
Ja mietippä kun mukana on n.100 kuvaa? On siinä luettavaa, voin vaan kuvitella kun vähään aikaan ei palstalla ole muutamaa kirjoittajaa kun pläräävät tota 800sivuaMissHolmes kirjoitti:jeee... sieltä ne kaikki faktat tulee......ihan vaan instinkillä
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Vaan pakko on kai sitten tulla hehkuttamaan välillä jotain sellaisia ''mähän sanoin'' -juttuja 
Mulla todellakin alkaa viikon päästä loma, joten ei tarvitse sitten käydäkään kirjastossa.
Mulla todellakin alkaa viikon päästä loma, joten ei tarvitse sitten käydäkään kirjastossa.
Nuotio & Äreät Tiput
Tässä pikkasen mietin, että kuka on antanut vihjeen mahdollisesta rakastajasta poliisille? Jos ollut Auer, niin sehän on yrittänyt hakea sitä tappajaa vaikka mistä? Ja jos ei edes ole mitään perää, niin mistä se on kaivanut tuon rakastajan? Eli olisiko kuitenkin kyseessä mustasukkaisuus riita?
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Kerrotko milloin tämä kuulustelu on suoritettu?v-a-45 kirjoitti:Itseasiassa papereissa on kuulustelu, naisesta jota epäiltiin Jukan rakastajaksi ja tämän naisen miestä myös on kuulusteltu.
Ihan kiinnostava "pikkuseikka". Aina välillä putkahtelee mieleen asioita keissin alkupäästä ja siellä mm. oli puhetta ja epäilyä rouvan sairaalloisesta mustasukkaisuudesta mahdollisena motiivina.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
En nyt häiritse työtätekevää (siis joka skannaa papereita), mutta ihan alkupäässä se on, eli joku päivä alkuvuodeta 2007.HerloCCi Solmunen kirjoitti:Kerrotko milloin tämä kuulustelu on suoritettu?v-a-45 kirjoitti:Itseasiassa papereissa on kuulustelu, naisesta jota epäiltiin Jukan rakastajaksi ja tämän naisen miestä myös on kuulusteltu.![]()
Ihan kiinnostava "pikkuseikka". Aina välillä putkahtelee mieleen asioita keissin alkupäästä ja siellä mm. oli puhetta ja epäilyä rouvan sairaalloisesta mustasukkaisuudesta mahdollisena motiivina.
Tuli mieleen se kun Jukka kertoi sen vitsin jonka jälkeen alkoi riita, niin olisiko ollut Anneli jo valmiiksi raivoissaan kun Jukka tuli niin myöhään työmatkalta ja vielä kehtas vitsin kertoa, mustasukkainen Anneli sai sitten lopullisen hepulin?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Veikkaan, että vinkki on tullut vaimolta.
Ja veikkaan, että tuo motiivi on jollakin tasolla ollut myös mustasukkaisuus.
Minä veikkaan, että papereissa lukee suhteen alkaneen keväällä 2005. Ja veikkaan, että papereissa lukee myös uhkailujen liittyneen suhteeseen.
Luulen kuitenkin, ettei todellisuudessa mitään ainakaan vakavaa suhdetta Jukalla edes ollut.
Masentuneen ja sairaan ihmisen mieli kehittää kaikkea.
Ja veikkaan, että tuo motiivi on jollakin tasolla ollut myös mustasukkaisuus.
Minä veikkaan, että papereissa lukee suhteen alkaneen keväällä 2005. Ja veikkaan, että papereissa lukee myös uhkailujen liittyneen suhteeseen.
Luulen kuitenkin, ettei todellisuudessa mitään ainakaan vakavaa suhdetta Jukalla edes ollut.
Masentuneen ja sairaan ihmisen mieli kehittää kaikkea.
Nuotio & Äreät Tiput
Itse ajattelen asian niin, että Jukka matkusteli paljon, tapasi porukkaa ja oli illan istujaisia, joista Auer oli mustasukkainen, sitten on vaikka työtoveri(nainen) soitellut Jukalle kotiin ja siitä Auer on saanut vettä myllyyn. Vielä tämäkin kun tullut alussa esiin, niin ei sittenkään ole poliisille syttynyt lappu 
Eli kysessä voi olla intohimorikos?
Eli kysessä voi olla intohimorikos?
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Niin, jos katsoo miten monessa surmatyössä Suomenmaassa on mustasukkaisuus motiivina niin olisi luullut pikkasen poliisin kelaavan.
Etenkin, jos vaimo antaa ikään kuin vinkkiä siitä, että saattaisi olla tällaista taustalla.
Minäkään en usko, että suhde on ollut välttämättä todellinen. Mutta mustasukkainen ihminen ajattelee aika yksioikoisesti monasti. Ja tekee kärpäsestä härkäsen.
Näissä Ulvila-ketjuissa liikkui paljon spekua ja huhuja siitä, että Jukalle olisi tehty myös sen suuntaista väkivaltaa mikä saattaisi viitata johonkin intiimimpään kostoon. Tähän ei ole tullut varmuutta eikä vastauksia, vielä.
Joutsenlahtikin puhui intohimorikoksesta. Etsi vain tekijää liian kaukaa
Etenkin, jos vaimo antaa ikään kuin vinkkiä siitä, että saattaisi olla tällaista taustalla.
Minäkään en usko, että suhde on ollut välttämättä todellinen. Mutta mustasukkainen ihminen ajattelee aika yksioikoisesti monasti. Ja tekee kärpäsestä härkäsen.
Näissä Ulvila-ketjuissa liikkui paljon spekua ja huhuja siitä, että Jukalle olisi tehty myös sen suuntaista väkivaltaa mikä saattaisi viitata johonkin intiimimpään kostoon. Tähän ei ole tullut varmuutta eikä vastauksia, vielä.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Niinpä ja todella kaukaa, kun lapsiakin tapettu juuri sen mustasukkaisuuden ym huoltajuus kiistojen takia lisättynä itsemurhaan, niin ihmettelen, vaikka profilointikin tehtiin, että Joutsenlahti haki väkisin tekijää niin kaukaa?HerloCCi Solmunen kirjoitti:Niin, jos katsoo miten monessa surmatyössä Suomenmaassa on mustasukkaisuus motiivina niin olisi luullut pikkasen poliisin kelaavan.
Siis, mustasukkaisuus! Tähän ajatukseen päädyin minäkin. Yöllä taas plarasin vanhoja iltalehtiä, ja etsin sanaa 'mustasukkainen' - enkä löytänyt. heureka, siinä se mitä A kiertää kuin kissa kuumaa laavaa, sanaa EI voi edes mainita. Ja ainoa mikä edes karvan verran A:n puheissa vihjaa tähän suuntaan, on se, että häntä oli harmittanut että Jukka tuli niin myöhään kotiin: 'se viihtyy siellä työkaverien illavietoissa, vaikka ei ole edes kyse työasioista'!v-a-45 kirjoitti:Tässä pikkasen mietin, että kuka on antanut vihjeen mahdollisesta rakastajasta poliisille? Jos ollut Auer, niin sehän on yrittänyt hakea sitä tappajaa vaikka mistä? Ja jos ei edes ole mitään perää, niin mistä se on kaivanut tuon rakastajan? Eli olisiko kuitenkin kyseessä mustasukkaisuus riita?
Sairaalloisen mustasukkainen ihminen ei tarvitse tietenkään pienintäkään todellista syytä luuloilleen. Itsessä ei ole mitään syytä, ei tietenkään, hän itse on todellinen kotinaaras. Anneli muistaa epäsuorasti antaa kuulustelijan ymmärtää, että 'minussa ei ole mitään vikaa', sillä minä 'en koskaan antanut aihetta Jukalle käydä käsiksi minuun' (A:..'ei ole ollut syytäkään!'). A ei ikinä olisi lähtenyt frendien kanssa edes kaljalle - käviköhän se edes kaupassa itse?? Mutta entäs Jukka.. Iskihän Jukka hänet itsensäkin työpaikan illanvietosta, naimisissa oleva mies, 'hyi helvetti mikä, eikä pitänyt vihkisormusta..'
Mustasukkaisuus, jolle ei ole todellista syytä, mutta joka riivaa mieltä, on varmasti kiduttavaa - Millä keinoin sellaisen mikään pariskunta selvittää? - Paitsi jos saa miehensä pysymään kotona kokonaan - ryhtmään koti-isäksi! Niin kuin se entinen pankkiirikin teki..
siinä oli vähän lissää kotipsykologiaa..
'intohimomurha'? Eikö tämä näkemys ollut ilmassa tutkinnan alkuvaiheessa.. Mustasukkaisuus, koko sana on A:lle niin tulenarka, että sitä ei voi edes sanoa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sekin on yksi mielenkiintoni kohteista: missä helkkarissa meni metsään niin, ettei vaimon mahdollista osuutta tutkittu heti kärkeen kunnolla.
Vui vui vui vui....kun olen niin malttamaton pääsemään nivaskan kimppuun
Mustasukkaisuus on sairaus sekin, eikä todella mustasukkainen myönnä sitä missään nimessä. Vähän niinkuin alkoholisti
Vui vui vui vui....kun olen niin malttamaton pääsemään nivaskan kimppuun
Mustasukkaisuus on sairaus sekin, eikä todella mustasukkainen myönnä sitä missään nimessä. Vähän niinkuin alkoholisti
Nuotio & Äreät Tiput