Eikka Lehtosaari

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
pastori
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: La Maalis 15, 2008 3:28 am

Re: voi kirjotella

Viesti Kirjoittaja pastori »

DollariExpress kirjoitti:
pastori kirjoitti: En ole väittänytkään, että kaikki postit luettaisiin. Muotoillaan tämä asia nyt niin, että kaikki kirjeet tutkitaan, pl. tiettyjen instanssien kirjeet (mm. oikeusasiamies).

sä puhut niin paljon potaskaa ja elokuvatietoa ,että sua pitää oikoa jatkuvasti.

älä kirjota että "lähes kaikki kirjeet avataan " yms. koska niin ei tehdä nykypäivänä, kuin hyvin harvoin,että niitä edes avataan lainkaan.
Kun noita sun "asiantuntijalausuntoja" lukee niin pikkasen tulee sellainen olo että henkilö, jolla on tuota ns. elokuvatietoa, on siellä päässä. Totean nyt ihan ajankuluksi, että avolaitokset eivät ole minun käsitemailmassani vankiloita ollenkaan. Ne on työlaitoksia, eli niissähän postia ei avata eikä lueta. Minä puhun ja olen kokoajan puhunut tässä nyt ihan oikeista vankiloista, eli siis suljetuista laitoksista. Niissä KAIKKI POSTI pääsääntöisesti tutkitaan. Tämä tutkiminen voi tapahtua ja tapahtuu monella tavalla. Ns. postipamput käyttävät postia tutkiessaan mm. huumekoiria, lisäksi kirjeet useimmiten läpivalaistaan ja haluttaessa/tarvittaessa avataan. Kirjeitä tutkitaan myös lukemalla niitä. Kaikki keinot ovat käytössä. Avolaitoksissa saunareissuja heittäville corolla-rikollisille on toiset säännöt.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: voi kirjotella

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

pastori kirjoitti:Kun noita sun "asiantuntijalausuntoja" lukee niin pikkasen tulee sellainen olo että henkilö, jolla on tuota ns. elokuvatietoa, on siellä päässä. Totean nyt ihan ajankuluksi, että avolaitokset eivät ole minun käsitemailmassani vankiloita ollenkaan. Ne on työlaitoksia, eli niissähän postia ei avata eikä lueta. Minä puhun ja olen kokoajan puhunut tässä nyt ihan oikeista vankiloista, eli siis suljetuista laitoksista. Niissä KAIKKI POSTI pääsääntöisesti tutkitaan. Tämä tutkiminen voi tapahtua ja tapahtuu monella tavalla. Ns. postipamput käyttävät postia tutkiessaan mm. huumekoiria, lisäksi kirjeet useimmiten läpivalaistaan ja haluttaessa/tarvittaessa avataan. Kirjeitä tutkitaan myös lukemalla niitä. Kaikki keinot ovat käytössä. Avolaitoksissa saunareissuja heittäville corolla-rikollisille on toiset säännöt.
niinkuin itse olet kirjoittanut toisessa ketjussa,että et ole lusinut,niin millä perusteella kommentoit koska sinulla on vain teoriatietoa? itse en ole istnut päivääkään avotalossa enkä siirtoloissa.kivitaloissa olen oman aikani viettänyt usemmalla vuosikymmenellä ja muutoksen kokenut ja nähnyt itse paikanpäällä.myös ne kirjeet,niin avatut kuin avaamattomatkin ja myös sen miten kirjeet heftattiin ulkona että tiedetään jos ne on avattu (1990 luvulla avatut oli tosin selvästi teipattu vain uudestaa,mutta vanki ei luota vartijaan missään),kirjeissähän ei huumeita lähetellä mutta siellä on muuta asiaa joita "lukeva" pamppukaan ei ymmärrä...

lopetan tämän jauhamisen tähän,en jauhanut pastorin kans sisälläkään
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
pastori
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: La Maalis 15, 2008 3:28 am

Re: voi kirjotella

Viesti Kirjoittaja pastori »

DollariExpress kirjoitti:
pastori kirjoitti:Kun noita sun "asiantuntijalausuntoja" lukee niin pikkasen tulee sellainen olo että henkilö, jolla on tuota ns. elokuvatietoa, on siellä päässä. Totean nyt ihan ajankuluksi, että avolaitokset eivät ole minun käsitemailmassani vankiloita ollenkaan. Ne on työlaitoksia, eli niissähän postia ei avata eikä lueta. Minä puhun ja olen kokoajan puhunut tässä nyt ihan oikeista vankiloista, eli siis suljetuista laitoksista. Niissä KAIKKI POSTI pääsääntöisesti tutkitaan. Tämä tutkiminen voi tapahtua ja tapahtuu monella tavalla. Ns. postipamput käyttävät postia tutkiessaan mm. huumekoiria, lisäksi kirjeet useimmiten läpivalaistaan ja haluttaessa/tarvittaessa avataan. Kirjeitä tutkitaan myös lukemalla niitä. Kaikki keinot ovat käytössä. Avolaitoksissa saunareissuja heittäville corolla-rikollisille on toiset säännöt.
niinkuin itse olet kirjoittanut toisessa ketjussa,että et ole lusinut,niin millä perusteella kommentoit koska sinulla on vain teoriatietoa? itse en ole istnut päivääkään avotalossa enkä siirtoloissa.kivitaloissa olen oman aikani viettänyt usemmalla vuosikymmenellä ja muutoksen kokenut ja nähnyt itse paikanpäällä.myös ne kirjeet,niin avatut kuin avaamattomatkin ja myös sen miten kirjeet heftattiin ulkona että tiedetään jos ne on avattu (1990 luvulla avatut oli tosin selvästi teipattu vain uudestaa,mutta vanki ei luota vartijaan missään),kirjeissähän ei huumeita lähetellä mutta siellä on muuta asiaa joita "lukeva" pamppukaan ei ymmärrä...

lopetan tämän jauhamisen tähän,en jauhanut pastorin kans sisälläkään
mielenkiintoinen "vuodatus".. Mitäs arvelet, mahtaako noissa vankiloissa olla keitään muita kuin vain vankeja? Minun käsittääkseni siellä on lukematon määrä muutakin porukkaa, joilla on toiminnasta ihan henkilökohtaista tietoa...kuten vartijat, sosiaalityöntekijä(t),ohjaajat jne..aika ajoin laitoksissa vierailee asianajajat ja poliisit + monet muut...Eli ihan vaan tiedoksi, että aika monilla on omakohtaista kokemusta siitä mitä noissa laitoksissa ihan oikeasti tapahtuu...

Kirjoitit muun ohella hauskasti että " kirjeissähän ei huumeita lähetellä"..Melkoinen väite, varsinkin, kun hyvin on tiedossa että hörhöt nimenomaan lähettelevät hyvin usein toisilleen huumeita kirjeitse (siis siviilistä vankilaan)..milloin on imeytetty kamaa postimerkin taakse, milloin kirjeen sisävuoreen jne..ja ihan sitä itseään on aika ajoin sellaisenaan kirjeissä, tabletteina tai jauheena..jne..ja ruohohan on ruohoa..Luulisi sinun entisenä vankina ja moninkertaisena suljetun laitoksen asukkaana tämän tietävän...

Siitä olen ihan samaa mieltä, että ihan umpipaskaa ei täälläkään kannata kenenkään jauhaa. Ei minun eikä sinun. Eikä tämä portaali varmaankaan ole myöskään sitä varten, että täällä pitäisi "kilpailla" kun tietää mitäkin ja kuka on oikeassa ja kuka väärässä.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6675
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Eikka Lehtosaaren kuulumisia löytyy uusimmasta Alibista (6/2010) sivuilta 46-49. Eristysosastolla istuva Lehtosaari on Toverikunnat-yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistyksen tärkeimpiä periaatteita on kehittää vankeinhoitoa. Pyritään pääsemään eroon mm. "2000-luvun apartheid-politiikasta, jossa vankia yritetään vain laitostaa lisää". Työkykyisille vangeille ei kuulemma järjestetä töitä vaan heitä makuutetaan sellissä jopa 20 tuntia vuorokaudessa.

Lehtosaari kertoo avioliiton Leila-vaimon kanssa päättyneen eroon. Suurimmaksi syyksi eroon hän mainitsee kahdenkeskisten perhetapaamisten puutteen: he saivat katsella toisiaan vain viikonloppuisin muovipleksin takaa. Lisäksi kaikki kirjeet luettiin ja puhelut kuunneltiin.

Jutussa kerrotaan myös Lehtosaaren erikoisesta vankilomasta. Lehtosaari pääsi viime joulukuussa ensimmäiselle lomalleen vanginvartijoiden kanssa. Mies olisi halunnut käydä kotonaan ja Rikosseuraamusvirastossa, mutta pääsikin kahdeksi ja puoleksi tunniksi hortoilemaan paikalliseen Prismaan. "Minä minä siellä tein, persaukinen äijä! Odotin koko ajan, että pääsen takaisin vankilaan."

Riihimäen käräjäoikeus hylkäsi viime joulukuussa Lehtosaaren kolmea vanginvartijaa vastaan nostamat pahoinpitelysyytteet. Asiaa käsitellään kesäkuun lopulla Kouvolan hovioikeudessa suullisessa käsittelyssä.
BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja BMC »

missä eikka lusii nykyään ? en ole vielä muistanut ostaa uutta alibia.
Mastah
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: Pe Maalis 26, 2010 3:38 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Mastah »

BMC kirjoitti:missä eikka lusii nykyään ? en ole vielä muistanut ostaa uutta alibia.
Riihimäen vankilan eristysosastolla, ei siis enään varmuusosastolla. Näin alibin jutussa 8)
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: eikka lehtosaari video

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6675
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Eikka Lehtosaari on tätä nykyä Kylmäkosken vankilassa. Uusimmassa Alibissa on raportti hänen kolmen tunnin mittaisesta saatetusta vankilomasta Tampereella.
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Eikan keikat?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Alkuun itse asiasta. Mä en ole katsonut noita dokkareita, en oo lukenut alibeja jne. Mut tunnistan käytösmallin. Fiksu, miellyttävä, saa kaikki puolelleen. Kunnes joku ei niin ehdottomasti pidäkään kyseistä tyyppiä hienona ihmisenä. Sitten alkaa varsinainen paskamyrsky. Mutta, tää on vain amatööridiagnoosi. Aavistan että kyseessä on narsistinen henkilö. Mikä muu saa ihmisen hakeutumaan julkisuuteen konstilla millä hyvänsä? Saatan tietty olla väärässä, ei se harvinaista ole.
ninjalisko kirjoitti:Entäs ne joilla on C-paperit tai käyny sivarin? Nekö lähtee pakolaisena sitte karkuu ? :roll:
No aikanaan koitettiin selvitellä sivarikoulutuksen yhteydessä tota asiaa. Kukaan ei tuntunut tietävän. Oikeusministeriö, puolustusministeriö ja työministeriö pallottelivat tota asiaa toisilleen, lopulta joku sihteeri sanoi ettei siellä tiedetä. Muualta taas sanottiin ettei moista asiaa ole yksiselitteisesti koskaan päätetty.
Ei sillä, vaiks sivari olenkin ni ei mulla olis ongelmaa ottaa tussaria käteen ja mennä. Ku en mä aseista kieltäytynyt, armeijasta vaan.
Kapital kirjoitti:Eiköhän käsitellä Eikka-veikkaa, eikä minun historiaa tässä.
No joo mut avauduppas aiheesta tonne lusimassa olleitten ketjuun. Kuulostaa mielenkiintoiselta, sikäli kun idän ihmeitten systeemistä mitään tiedän.
bibo ergo sum
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Moona »

Jutussa kerrotaan myös Lehtosaaren erikoisesta vankilomasta. Lehtosaari pääsi viime joulukuussa ensimmäiselle lomalleen vanginvartijoiden kanssa. Mies olisi halunnut käydä kotonaan ja Rikosseuraamusvirastossa, mutta pääsikin kahdeksi ja puoleksi tunniksi hortoilemaan paikalliseen Prismaan. "Minä minä siellä tein, persaukinen äijä! Odotin koko ajan, että pääsen takaisin vankilaan."
Ja nyt vankilalomallaan osteli toistakymmentä kirjaa, yms. pientä - mistäs persaukiselle vangille kahisevaa on karttunut niin, että Stokkan kassit käsissä pitkässä nahkatakissa lomaillaan...ja käydään ravintolassa syömässä..
Eikös hän myös Alibissa muutama tovi sitten kertonut paitsi aloittaneensa Riksun vankilakapinan, niin perustaneensa Toverikunnat auttamaan (vapautuvia) vankeja ja heidän läheisiään..United Brotherhood - hyvin auttoivat ainakin sitä yhtä vapautuvaa - ei ollut enää asunnosta saati työpaikasta huolta...
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
taikinahavukka
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 8:30 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja taikinahavukka »

Alibi lehden kustantama reissuhan se oli. Ei tainut Eikka tykätä salamavaloista, kun halusi heti selliin.
jarmalinen
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 2:16 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja jarmalinen »

Nostetaanpa ylös. Mitäs pizzamestarille tätä nykyä kuuluu. Käsittääkseni dokumentissa esiintynyt sinänsä viehättävä nainen lähti Eikan elämästä nostelemaan....
itkuiikka
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: To Elo 02, 2012 2:02 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja itkuiikka »

Eikös tuo nyt oo istunut sen 12 vuotta, joten päässee vapaaksi joidenkin vuosien päästä. Onko vanhat kaunat vielä muistissa vai jätetäänköhän hänet rauhaan? Vai miten nää kriminaalit toimivat tällaisessa tilanteessa?
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja otus »

itkuiikka kirjoitti:Eikös tuo nyt oo istunut sen 12 vuotta, joten päässee vapaaksi joidenkin vuosien päästä. Onko vanhat kaunat vielä muistissa vai jätetäänköhän hänet rauhaan? Vai miten nää kriminaalit toimivat tällaisessa tilanteessa?

Niin noh, eikös tuolla Eikalla ole veljeskunnassa aikas korkea pesti, olisko ihan perustajajäsen ja liki johtohenkilö.. Poliisit ainakin kertoi aikoinaan lehdille, että yksi suomen vahvimmista ryhmittymistä ja tilastojen mukaan kaikkein väkivaltaisinkin.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Bröder
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 21, 2012 10:52 pm

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Bröder »

Onko muuten miten läheistä sukua Esa Lehtosaarelle (nyrkkeilytuomari)?
we dont need glid. we can spit in ass.
Vastaa Viestiin