Sessan kirjoitti:Monille on vaikeaa myöntää että parisuhde ei ole ihan tolallaan. Vaikea uskoa että Lahti-Auerin elämä vällyjen alla olisi ollut yhtä aktiivista kuin rva kuulusteluissaan kuvaa- ottaen huomioon lakanat (yli kuukauden vaihtamatta eikä mitään jälkiä) ja avoin tila- ylipäätään pikkulapsiperheessä sen ajan löytäminen on jo haasteellista (etenkin jos mies tekee pitkää päivää) saati jos vielä paikkaakin sille pitäää hakea jostain saunasta tai työhuoneesta... yleensä sitä vaan päivän päätteeksi haluaa kaatua sänkyyn ja levätä (eikä harrastaa mitään akrobatiaa

) ja tämä on ihan yleiseen ja omaan elämänkokemukseen perustuvaa kyökkipsykologiaa.
Auer puolustelee spermattomuutta sillä, että Jukka oli opettanut käymään suihkussa aina yhdynnän jälkeen. Kertoo heidän olleen viimeksi yhdynnässä surmayötä edeltävänä yönä, kas kun ei kuitenkaan surmayönä. Uskokoon ken haluaa.
Säälittävä ja traaginen yksityiskohta Lahden sukulaisen kertomana: Lahti oli ollut marraskuun viimeisenä päivänä onnellinen siitä, että pääsisi huomenna pitkästä aikaa syömään liharuokaa. Joulukuussa perhe poikkesi kasvisruokavaliosta ja lihakin sallittiin. Eräs Lahden naissukulainen taas sanoi, ettei Anneli ollut yhtään äiti- tai koti-ihminen eikä hänellä olisi pitänyt olla lapsia lainkaan. Saattoi laittaa lapsilleen valtavat kasat ranskiksia ja kalapuikkoja, muttei mitään juotavaa. Sitten vahti vieressä, että jokainen kuiva ranskis oli nielty.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että vaikka Auerilla on copyright (itse laitettu) resepteihin ja kakkujen kuviin sivuillaan, ne eivät välttämättä läheskään kaikki ole hänen tuotoksiaan. Tämä siis kyökistä, jos ei psykologiaa olekaan.