http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... &pos=no-tu
Tämä onkin mielenkiintoinen tieto, että Auer on ottanut nukahtamislääkettä juuri ennen kuulustelua.
Nukahtamislääke on siis nopeavaikutteinen keskushermostoon vaikuttava lääke, joka on tarkoitus ottaa juuri ennen nukkumaanmenoa.
Itse olen stressitilanteissa ottanut Somnor- eli Stilnoct-nimistä nukahtamislääkettä. Jos lääkkeen jälkeen pysyttelee jalkeilla puolikin tuntia, tulee sellainen kaikkivoipa hyvänolontunne, puhuu helposti sensuroimatta ajatuksiaan, lähettää ylirehellisiä viestejä ja varailee matkoja ja tilailee ostoksia netistä, ja seuraavana päivänä asioista on vain hämärät muistikuvat, jos niitäkään. Olen ajatellut, että ainakin omalla kohdallani nukahtamislääke toimii totuusseerumin tavoin, koska en "huomaa" enää sensuroida toiveitani ja mielipiteitäni. Jos jalkeilla pysyy, seuraa huonovointisuus aivojen yrittäessä väkisin jatkaa hereilläoloa. Näin ollen on viisainta oikeasti mennä heti nukkumaan eikä ainakaan ottaa nukahtamislääkettä, jos tarkoitus on hetken kuluttua kuuluttaa muunneltua totuutta!