HÄKE 'nauha'

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
MissHolmes
Ben Matlock

Re: HÄKE 'nauha'

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Luulen, että kevyen lapsen sukkaiset tai paljaat jalat ei kuulu. Annelin juoksee, se kuuluu.

Surmaajalla oli kengät ja hyppäsi ikkunasta. Sen pitäisi kuulua.

Jukka ei huuda minusta Annelia apuun vaan pyytää apua, kun Anneli tulee huoneeseen. On varmasti jo niin sekaisin, ettei usko Annelin enää jatkavan. Jos edes tietää ja enää tajuaa kuka on rusikoinut.

Pyytäisikö Jukka Annelilta apua, jos huoneessa olisi surmaaja? Huomaisiko Jukka edes Annelia?
Nuotio & Äreät Tiput
Florence86
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

MissHolmes kirjoitti:Pyytäisikö Jukka Annelilta apua, jos huoneessa olisi surmaaja? Huomaisiko Jukka edes Annelia?
Hyvä pointti. Tiedetään varmaksi, että Jukka huusi Annuuu eli vaimoaan lempinimellä. Jos Jukka tiedosti ulkopuolisen hyökkääjän olevan läsnä, oli huudon tarkoitus olla joko kutsuva (tule ja tuo kättä pidempää) tai torjuva (mene ja vie lapset mukanasi). Jos Jukka tiedosti hyökkääjän olevan Anneli, saattoi huuto yhtälailla olla kutsuva (riittää jo, tule apuun) sillä hetken käsirysy tuskin pyyhkäisi pois vuosien yhteiselon ja sen tuoman luottamuksen toiseen. Tai Jukka huusi torjuvasti (Annuuu saatana, minkä menit tekemään). Tai Jukan huudot eivät yksinkertaisesti ole loogisesti selitettävissä sillä mies oli puolitajuissaan ja pahasti loukkaantunut.
Clear water has no fish.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä veikkaan, että Jukka huusi Annuuu, koska tarvitsi apua, eikä ymmärtänyt kuka on päätähuippaavien vammojen aiheuttaja.
Uskoisin, että tuo 'tulitpas apuun' on helpottunut huokaus ja taas sitä seuraava 'lalalalal' todellakin älä älä älä, kun Anneli jatkaa surmaamista ja kohottaa viimeisen astalon ilmaan.

Mitään muuta loogista minä en niille keksi.
Hätäkeskuspuhelu alkaa 1.12. 2006 kello 2.43,22.
0:01 Häke: Hätäkeskus.
0:02 Epäilty: Tääl o joku tappaja. Tulkaa nopeesti.
0:04 Häke: Mi, mikä.
Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää.
0:05 Häke: Rauhotu, mikä paikkakunta?
0:06 Epäilty: Ulvila.
0:07 Häke: Ulvila, jooh.
0:10 Epäilty: (sanoo osoitteen)
0:12 Häke: Anteeks mikä?
0:12 Epäilty: (sanoo tien)
0:15 Häke: Joo-o.
0:15 Epäilty: (sanoo numeron)
0:16 Häke: Onks tää omakotitalo?
0:17 Epäilty: On.
0:17 Häke. Mitä siellä nyt tapahtuu?
0:19 Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni. Muaki on hakattu.
0:23 Häke: Joku hakkaa puukolla.
Uhri: Auuu.
0:24 Epäilty: Kyllä.Heti.
Uhri: Auuu. (ETP-papereissa tässä lukee Annuu)
0:26 Häke: Kuka siel hakkaa puukolla, tunneksä sitä?
Uhri: Auu.
0:30 Epäilty: Ei se o pimeetä. Mä juoksi puhelimee ku mä pääsin. Löi muaki, tulee näköjää verta.
0:35 Häke: Joo.
Epäilty: Hei nopeesti.
0:37 Häke: Joo, laitan apua. Onks teillä monta siellä?
0:39 Epäilty: Meil o myös neljä lasta täällä.
0:41 Häke: Neljä lasta.
0:42 Epäilty: Kyllä.
0:43 Häke: Jaaha, odota hetki, mä meen hetkeks pois linjalta. Älä sulje puhelinta, älä me pois.
Uhri: Aihh (yninää, valitusta).
0:47 Epäilty: En.
0:50 Uhri: Aiii (laahaava ääni).
0:52 Epäilty: Nopeesti.
0:53 Uhri: (Sanoo joko "tuu jo" tai "huijaa")
0:54 Epäilty: Kuuleksä ku mun mieheni huutaa?
0:56 Uhri: (napsahdus) Öhh (kolahdus) Ähh.
0:59 Epäilty: Meni, lähtikse mies jo?
1:01 Uhri: Aargh (erittäin voimakas karjaisu).
Epäilty: (hengittää raskaasti puhelimeen)
1:06 Uhri: (Sanoo joko "äihh" tai "häivy") (käheä rääkäisy) (laahaava ääni). Äähh, auuh (voimakkaita valitushuutoja).
1:12 Epäilty: Onks joku tulossa jo?
1:15 Uhri: Öh.
Uhri: ...auto.
Uhri: Oh. Eih.

1:25 Uhri: Hälytyys...tule(e) tänne apuun.
1:34 (Tallennuksessa tyhjä kohta kahden sekunnin ajan)
1:36 Epäilty: Hei mun täytyy ny (huutaa lastaan).
1:38 Lapsi: Niih.
1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?
1:40 Uhri: Agh (valittaa)
1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.
1:42 Lapsi: Mitä mä sanon?
1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et...
1:46 Uhri: (pyyjääpää)
1:46 Tuntematon: (Mite mä pääse linjoi) (Tämä repliikki ei kuulosta naisen eikä lapsen sanomalta, kuuluuko Häkestä?)
1:48 Uhri: No vähä voit auttaakii.
Uhri: Kylhä nous (keskellä sanaa kuuluu napsahdus)

1:51 Epäilty: Lähtisekse jo? (kuuluu hiljempana kuin uhrin ääni)
1:52 Uhri: Tu(l)e auttaa.
1:54 Epäilty: (Sanoo joko "mitäkö" tai "pitääkö") (huutaa raivokkaasti)
1:55 Uhri: Yöh (yökkäilee, ähkäisy)
1:55 Epäilty: Vittikö (juoksuaskelia, oven aukaisu).
2:00 Uhri: Aagh (valittaa)
2:02 Uhri: A-laalalala (ei pysty puhumaan enää selvästi, kopsahdus keskellä)

2:03 Epäilty: (_uole) (2-tavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa)
2:05 (vaimea kopsahdus)
Uhri: Lala.
Epäilty: Öh (voimakkaan ponnistuksen aiheuttama äännähdys)
2:07 Epäilty: ...
2:08 Epäilty: (vaimeita askelia) Tuleeksielt kettää?
2:10 Lapsi: Hei, onksiel joku, tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti. Tulkaa äkkii. (taustalla uhrin valitusta)
2:17 Tuntematon: ...(n)ui vaa (erittäin vaimea ääni).
2:19 Lapsi: Iskä, älä kuole.
2:22 Uhri: Aiih.
2:23 Epäilty: Hei, lopeta (huutaa todella raivokkaasti).
2:25 (askelien ääniä) (ETP-papereissa tämä on tuntematon)
Tuntematon: (Aja).
2:26 Häke: Joo haloo.
2:27 Uhri: (Se jäi).
Lapsi: Nii tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti, jooko.
(Uhrin valituksia)
2:31 Häke: Joo, sinne on apu jo tulossa. Osaakko sä, onks siel joku aikuinen paikalla nytte?
2:32 Uhrin puheääntä ei enää kuulu
2:35 Lapsi: Äiti.
2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?
2:38 Lapsi: Äiti tuu.
2:39 (kolahdus)
2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.
2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
2:42 Epäilty: Onksielt tulos joku?
2:44 Häke: Joo, mä oon apuu hälyttäny. Mä voidaan nyt, mä vähän kyselen lisätietoja. Mikä on tilanne nyt, apu on koko ajan tulossa.
2:50 Epäilty: Joo. Mä en tiedä mikä tyyppi se o, se.
2:52 Epäilty: Hajotti meiän ton, se takaovi, sil o mustat vaatteet.
2:56 Häke: Jo, onks hän siel paikal viel?
2:58 Epäilty: Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne, se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tapaa mun mieheni, se oli äske viel hengis.
3:06 Häke: Joo, missä se sun mies, mimmoses tilas se sun mies siel nyt on?
3:10 Epäilty: Makaa siel lattial ja huus äske apua, nyt hiljeni.
3:14 Häke: Sun mies hiljeni vai?
3:14 Lapsi: (itkun alkua + voimakas rääkäisy, lyhyt napsahdus)
3:17 Häke: Haloo.
3:18 Epäilty: Älä itke (lapsi) hei, siel.
3:21 Häke: Joo, sinne on apu koko ajan tulossa, onks sun mies nyt iha tiedottomana makaa vai?
Lapsi itkee taustalla
3:25 Epäilty: Emmä tiedä, mä en oo, keittiös, mä en. Meneks mä kattomaa?
3:30 Häke: Joo, mut missäs se tekijä nyt on, missä se tekijä täl hetkel on?
3:33 Epäilty: No todennäkösest siel ellei lähteny ulos jo, mei makuuhuoneessa siis.
3:36 Häke: Lähti ulos jo vai?
3:37 Epäilty: En tiedä, siel hiljeni.
3:39 Häke: Jaaha.
Epäilty: (kysyy lapselta) Oliks se viel siel?
3:41 Lapsi: Joo, se lähti.
3:42 Epäilty: Se lähti jo vai?
3:43 Häke: Sano vähä tuntomerkkejä, mä voin sanoo poliisille, mustat vaatteet ja mitä muuta?
3:47 Epäilty: Mustat vaatteet, siin oli joku, sanotaa et vähintää 180 senttiä pitkä, vähä, aika tukeva.
3:53 Häke: Joo.
3:54 Epäilty: Semmoset niinku mustat vaatteet, semmoset, ettei naamaa kokonaa näkyny. Iha vieraan näköne mulle.
3:58 Häke: Iha vieras.
3:59 Epäilty: Jooh (taustalta kuuluu lapsen itkua). Hei tulkaa nopeesti.
4:02 Häke: Joo, poliisi soittaa sul, me voidaan lopettaa sitte.
4:05 Epäilty: Onks tänne joku ambulanssi tulossa kans?
4:07 Häke: On ambulanssi on kans tulossa ja poliisi, mut me voidaan lopettaa ni poliisi soittaa.
4:11 Epäilty: Joo.
4:12 Häke: Täst tavottaa täst sun numerosta, mistä sä soitat nyt. (lapsi itkee taustalla) Me voidaan lopettaa, poliisi soittaa.
4:16 Epäilty: Joo. Selvä.
4:17 Häke: Joo, hei.
4:18 Epäilty: Heihei.
Tallennus päättyy.
Nuotio & Äreät Tiput
Hellapoliisi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Hellapoliisi »

0.23 Annu
0.24 Annu
0.26 Annu
0.53 Huijaa
1.46 Tyhjäpää
1.48 Sähä voit nauttiakii

kylhä nous = Kyl hän nous ( tarkoittaa sängystä nousua )

2.02 (Jum)a-laa-la-la-la ( yrittääkö sanoa jumalautaa? )
2.27 Se jäi ( tarkoittaa Aueria )
Hys hys!
Klåparen

Viesti Kirjoittaja Klåparen »

Mielestäni tuo Jukka viimeisessä lauseessaan yrittää sanoa, että tappaja (AA) jäi taloon, koska hän tajusi, että AA yrittää lavastaa hommaa kyselemällä että lähtikse mies?
Rouva_Etsivä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rouva_Etsivä »

Klåparen kirjoitti:

Mielestäni tuo Jukka viimeisessä lauseessaan yrittää sanoa, että tappaja (AA) jäi taloon, koska hän tajusi, että AA yrittää lavastaa hommaa kyselemällä että lähtikse mies?
Minun mielestä se voisi tarkoittaa sitä, että se apu jäi tulematta. Hetkeä aiemmin hän oli kaikki voimansa laittanut avun huutamiseen ja sitten tulee viimeiset iskut ja tajuaa kuolevansa niin toivo sammuu ja tulee ne sanat. Mutta se onkin minun näkemys asiasta eikä merkitse mitään tähän juttuun.
NiceAsiantuntija
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NiceAsiantuntija »

Kun on tuosta 7 sekunnin mahdottomuudesta (=miten Anneli ehti 7 sekunnissa juoksemaan ulko-ovelle ja takaisin ja lyömään Jukkaa astalolla) puhuttu, miten olisi tämä teoria? Iskut tapahtuisivat tässä hieman eri aikaan kuin "perusteoriassa" antaen Annelille hieman 7 sekuntia pidemmän ajan toimia. Mitä olette mieltä? Oletuksena on, että Anneli luulee Jukan kuolleen ennen häkepuhelua, ja lavastustoimet sen mukaan jo suoritettu.

0:43 Häke: Jaaha, odota hetki, mä meen hetkeks pois linjalta. Älä sulje puhelinta, älä me pois.
Uhri: Aihh (yninää, valitusta).
0:47 Epäilty: En.
0:50 Uhri: Aiii (laahaava ääni).
0:52 Epäilty: Nopeesti.
0:53 Uhri: (Sanoo joko "tuu jo" tai "huijaa")
0:54 Epäilty: Kuuleksä ku mun mieheni huutaa?
0:56 Uhri: (napsahdus) Öhh (kolahdus) Ähh. Näillä kohdin tyttö tulee huoneestaan ja kävelee huolissaan takkahuoneelle päin.
0:59 Epäilty: Meni, lähtikse mies jo? Anneli kysyy tytöltä näkyykö murhaajaa takkahuoneessa.
1:01 Uhri: Aargh (erittäin voimakas karjaisu).
Epäilty: (hengittää raskaasti puhelimeen)
1:06 Uhri: (Sanoo joko "äihh" tai "häivy") (käheä rääkäisy) (laahaava ääni). Äähh, auuh (voimakkaita valitushuutoja). Mahd. ’häivy’ tarkoitettu tytölle. Jukka on jo aiemmin lähettänyt tytön takaisin huoneeseensa näkemästä perheväkivaltatilannetta, tämä käsky on sille jatkoa – eikö tyttö tajua pysyä poissa?!
1:12 Epäilty: Onks joku tulossa jo? Tämän repliikin jälkeen Anneli on pitkään (24 sek!) hiljaa, kuuntelee ja analysoi takkahuoneen tilannetta; Jukan tila on selvästi kohenemaan päin, pyytää apua jne. Tyttökin on mahdollisesti vielä takkahuoneen ovensuussa. Annelin täytyy tehdä ratkaisu nopeasti ja hän kutsuu tytön 1:39 puhelimeen. Jukka on hiljennettävä heti, ennenkuin kavaltaa Annelin.
1:15 Uhri: Öh.
Uhri: ...auto.
Uhri: Oh. Eih.
1:25 Uhri: Hälytyys...tule(e) tänne apuun.
1:34 (Tallennuksessa tyhjä kohta kahden sekunnin ajan)
1:36 Epäilty: Hei mun täytyy ny (huutaa lastaan).
1:38 Lapsi: Niih.
1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?

1:40 Uhri: Agh (valittaa)
1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.
1:42 Lapsi: Mitä mä sanon?
1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et... Anneli lähtee makuuhuoneeseen.
1:46 Uhri: (pyyjääpää)
1:46 Tuntematon: (Mite mä pääse linjoi) (Tämä repliikki ei kuulosta naisen eikä lapsen sanomalta, kuuluuko Häkestä?)
1:48 Uhri: No vähä voit auttaakii. Jukka on huomannut Annelin saapuneen, mutta Anneli ei välitä.
Uhri: Kylhä nous (keskellä sanaa kuuluu napsahdus). ...ehkä Anneli istahti sängyn reunalle ja nousi nyt ylös...
1:51 Epäilty: Lähtisekse jo? (kuuluu hiljempana kuin uhrin ääni) ...lavastusrepla...
1:52 Uhri: Tu(l)e auttaa.Jukka luulee Annelin lähtevän, kun Anneli ottaa pari askelta halkopinolle päin.... (Tämähän on Jukan viimeinen järkevä kommentti. Hänen tilansa huononee jostain syystä äkkiä tässä kohdassa. ) ...ja tarttuu -mahdollisesti molempien jo aiemmin ikkunanrikkomisessa käyttämään ja pestyyn - kirveeseen...
1:54 Epäilty: (Sanoo joko "mitäkö" tai "pitääkö") (huutaa raivokkaasti) ... ja lyö sillä Jukkaa ensimmäisen kerran.
1:55 Uhri: Yöh (yökkäilee, ähkäisy)
1:55 Epäilty: Vittikö (juoksuaskelia, oven aukaisu). Nyt on kulunut 12 sekuntia siitä kun Anneli jätti tytön puhelimeen (Huom. Todella pitkä aika muuten! Anneli väittää menneensä makuuhuoneeseen ja tulleen poishätistetyksi. Mitä puolustuksen mukaan tapahtui n. 10 sekunnin aikana? Oliko murhaaja käymässä vessassa ’lähtikse jo’ –kysymyksen aikaan...) Kirves maahan ja äkkiä ovelle katsomaan ettei kukaan ole vielä tulossa! Pikkupaniikki iskee, Jukka ei kuollut vieläkään! Anneli palaa heti takaisin, mahdollisesti kodinhoitohuoneen kautta (takkahuoneessahan on hätistelevä murhaaja) jättäen veritahran sen oveen.
2:00 Uhri: Aagh (valittaa)
2:02 Uhri: A-laalalala (ei pysty puhumaan enää selvästi, kopsahdus keskellä)
2:03 Epäilty: (_uole) (2-tavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa) Anneli tarttuu taas kirveeseen.
2:05 (vaimea kopsahdus)
Uhri: Lala.
Epäilty: Öh (voimakkaan ponnistuksen aiheuttama äännähdys) Ensimmäisestä iskusta on kulunut 12 sekuntia. Välissä Anneli kävi siis tarkistusreissulla ovella. Ja nyt toinen isku! Kovempi! Aivoihin asti!
2:08 Epäilty: (vaimeita askelia) Tuleeksielt kettää? Taas pikainen tarkistus jostain makuuhuoneen ovelta, ettei kukaan vaan nähnyt. Tämän jälkeen Anneli ei sano 34 sekuntiin muuta kuin lavastushuudon ’hei, lopeta!’, koska häärää pesuhuoneessa pesten ja piilottaen. [Huom; tyttöhän on nähnyt isänsä aiemmin mahallaan, joten lyönnitkin ovat todennäköisesti tässä asennossa tapahtuneet, mitä puoltaa sekin että päävammat ovat oikealla puolella, vai olivatko? Vasta ennen kuolemaansa Jukka kierähtää selälleen ja tukkii kulun pesuhuoneeseen.]
2:10 Lapsi: Hei, onksiel joku, tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti. Tulkaa äkkii. (taustalla uhrin valitusta)
2:17 Tuntematon: ...(n)ui vaa (erittäin vaimea ääni).
2:19 Lapsi: Iskä, älä kuole.
2:22 Uhri: Aiih.
2:23 Epäilty: Hei, lopeta (huutaa todella raivokkaasti).
2:25 (askelien ääniä) (ETP-papereissa tämä on tuntematon)
Tuntematon: (Aja).
2:26 Häke: Joo haloo.
Lapsi: Nii tulkaa äkkii, mun iskä voi huonosti, jooko.
(Uhrin valituksia)
2:31 Häke: Joo, sinne on apu jo tulossa. Osaakko sä, onks siel joku aikuinen paikalla nytte?
2:32 Uhrin puheääntä ei enää kuulu.
2:35 Lapsi: Äiti.
2:36 Häke: Voisko äiti puhuu?
2:38 Lapsi: Äiti tuu.
2:39 (kolahdus) Anneli saapuu kodinhoitohuoneesta. Oveen jää vielä pari vesipisaraa.
2:39 Lapsi: Nyt siel puhutaa taas.
2:41 (metallinen ääni + vaimeampi kolahdus).
NiceAsiantuntija
Neuvoja-Jack

Tuota viimeistä se jäi:tä en lähtisi kummemmin analysoimaan. IMO Jukalla on "viimeinen filmi" pyörinyt tuossa vaiheessa jo aivan varmasti. Se voi olla vaikka 'kissanpentu jäi maalle' tai 'siili jäi auton alle' tai ihan mitä vaan taivaan ja maan välillä - and beyond.
Klåparen

Viesti Kirjoittaja Klåparen »

NiceAsiantuntija kirjoitti:1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et... Anneli lähtee makuuhuoneeseen.
Ja tämä on taasen lavastusrepliikki lasta kohtaan. AA valehtelee lapselle, että poliisista pyydettiin jotain, esim. käydä katsomassa tilannetta. Repliikki jää vähän kesken, kun lapsi uskoo jo muutamaan ensimmäiseen sanaan.
NiceAsiantuntija
Neuvoja-Jack

Klåparen kirjoitti:
NiceAsiantuntija kirjoitti:1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et... Anneli lähtee makuuhuoneeseen.
Ja tämä on taasen lavastusrepliikki lasta kohtaan. AA valehtelee lapselle, että poliisista pyydettiin jotain, esim. käydä katsomassa tilannetta. Repliikki jää vähän kesken, kun lapsi uskoo jo muutamaan ensimmäiseen sanaan.
Tosin voihan se tarkoittaa: "Siel pyydettii et pitäis odottaa puhelimessa".

Mutta jos totta puhutaan, mun mielestä koko häkehomma on lavastusta nimenomaan lasta kohtaan. Muutenhan Anneli olisi soittanut häkeen, ja sanonut että murhaaja tuli, puukotti mun miehen ja lähti. Olisi päässyt paljon helpommalla. Mutta tyttö oli jo nähnyt liikaa. Anneli teki itselleen häkestä liittolaisen tytön pään sekoittamiseksi. Tiedä sitten onnistuiko...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Anneli kun on noita perhekerhoihmisiä, niin tää lauluhan on hänelle hyvin tuttu.
Tätä hän sitten siellä suihkussa rauhassa lauleskelee... ennenkuin menee taas keskustelemaan vähän vakavammastakin asiasta puhelimeen.

Sä käsi ojenna ja taakse taivuta.
Sä käsi ojenna ja sillä piirrä ympyrä.
Sä huugi-guugi tee ja pyöri ympäri
ja sitten lopeta.

Hei, huugi-guugi
Hei, huugi-guugi
Hei, huugi-guugi
ja sitten lopeta.

Kertosäe: Hei, LOPETA! (laulaa todella raivokkaasti)

NiceAsiantuntija:
Epäilty: Öh (voimakkaan ponnistuksen aiheuttama äännähdys) Ensimmäisestä iskusta on kulunut 12 sekuntia. Välissä Anneli kävi siis tarkistusreissulla ovella. Ja nyt toinen isku! Kovempi! Aivoihin asti!
2:08 Epäilty: (vaimeita askelia) Tuleeksielt kettää? Taas pikainen tarkistus jostain makuuhuoneen ovelta, ettei kukaan vaan nähnyt. Tämän jälkeen Anneli ei sano 34 sekuntiin muuta kuin lavastushuudon ’hei, lopeta!’, koska häärää pesuhuoneessa pesten ja piilottaen. [Huom; tyttöhän on nähnyt isänsä aiemmin mahallaan, joten lyönnitkin ovat todennäköisesti tässä asennossa tapahtuneet, mitä puoltaa sekin että päävammat ovat oikealla puolella, vai olivatko? Vasta ennen kuolemaansa Jukka kierähtää selälleen ja tukkii kulun pesuhuoneeseen.]
....
NiceAsiantuntija
Neuvoja-Jack

turumurre kirjoitti:Anneli kun on noita perhekerhoihmisiä, niin tää lauluhan on hänelle hyvin tuttu.
Tätä hän sitten siellä suihkussa rauhassa lauleskelee... ennenkuin menee taas keskustelemaan vähän vakavammastakin asiasta puhelimeen.

Sä käsi ojenna ja taakse taivuta.
Sä käsi ojenna ja sillä piirrä ympyrä.
Sä huugi-guugi tee ja pyöri ympäri
ja sitten lopeta.

Hei, huugi-guugi
Hei, huugi-guugi
Hei, huugi-guugi
ja sitten lopeta.

Kertosäe: Hei, LOPETA! (laulaa todella raivokkaasti)

NiceAsiantuntija:
....
Just! Ja Jukan "se jäi" tarkoittaa "se jäi kesken", koska biisissä on toinenkin säkeistö: sä jalka ojenna, ja taakse taivuta...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Just! Ja Jukan "se jäi" tarkoittaa "se jäi kesken", koska biisissä on toinenkin säkeistö: sä jalka ojenna, ja taakse taivuta...
Just :D Pistit sit viel paremmaks. Tätä menoa vuorosanat on kohta suomennettu ja selvitetty :idea:
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Useiden henkilöiden toimesta on todistetuksi tullut, että syytetty on vähän Kelju.
Joidenkin todistajien mielestä vähän Keljun näköinenkin (no, näitä todisteluita ei montaa ole ollut).
Mutta ennenkaikkea syytetty on ollut keljun-nopea liikkeissään, tämän kuuluisan häkenauhankin aikana.

Keskusta rikospoliisi onkin tästä syystä tehnyt rikoslaboratoriossaan uuden rekonstruktion syytetyn liikkeistä surmatalossa ja Tähtisentiellä.
Tästä uudesta rekonstruktiosta havaitaan että... Kyyyyllllä, kyllä kyllä kyllä, ....mahdollista se on, seitsemän sekunnin surma-aikaan jää vielä reilusti ylimääräistäkin luppoaikaa.

Keskusta rikospoliisista huomautetaan, että tämä uusi todisterekonstruktio ei ehdi vielä tähän ensimmäiseen oikeuskäsittelyyn, mutta seuraavaan sitten kyllä.

Jotta minfolaisten keskustelunaiheet olisi turvattu jatkossakin, se haluaa luovuttaa tämän leikkelemättömän nauhan julkiseen käyttöön:

Rikoslaboratoriossa tehty näyte 6.5.2010; CD;
merkitty: Tähtisentien Kiitäjät http://www.youtube.com/watch?v=uD4TtQoA ... re=related

Syyttäjistä vapaata kesää kaikille. :)
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

kaameta luettavaa...lapsiparat jää ilman isää ja nyt jo ilman ätiäkin!!!
Vastaa Viestiin