Kiitos Holmesille vastauksesta ja vastaan vielä itsekkin.MissHolmes kirjoitti:Olen ollut kuullustelussa.Matula kirjoitti: Aivan normaalia kayttaytymista tilanteessa. Oletko itse ollut ikina kuulusteluissa?
Haluaisinkin kysyä, että millä kokemuksella voit sanoa, että käytös on normaalia?
Tuollaisen väittämän tueksi olisi minusta oltava näyttöä siitä, että on nähnyt useampia kymmeniä, jos ei jopa satoja kuullusteltavia vastaavassa tilanteessa.
Henkilökohtaiseen kokemukseeni verrattuna voin sanoa, että erona on ainakin se, että minua itketti useaan otteseen kuullustelua aikana. Kyse ei suinkaa ollut edes ihmishengistä, mutta siitä huolimatta kuullustelu jouduttiin 'tunteiden' takia keskeyttämään useaan kertaan.
Olen ollut sekä syytettynä, että todistajana. Mutta mielestäni tuo sairaalassa toteutunut ei ole ns. normaali kuulustelu vaan lähinnä tiedustelu illan tapahtumista.
Ja olen hyvinkin samaa mieltä edellä kirjoittavien kanssa, juuri tuosta tunteettomuudesta. Ei mitään hätää, miten lapset pärjää, miten A pärjää itse, ei mitään surua siitä miksi meille kävi näin, ei itkua, ei väsymystä, vaikka onhan sitä pakko olla mietitty.
Mutta ihmiset on erillaisia. Toiset ei tunne yhtään mitään ja toiset taas tuntee