^ Turumurre,
(sukulaisten erimielisyydestä siitä mitä lapsi tosiasiassa itse kertoi sairaalassa omin sanoin yön tapahtumista)
Turumurre sanoi:
'Niin on. Sana vastaan sana. Toisaalta lapsi kyllä häkepuhelun aikanakin sanoo ’nähneensä’;
:41 Lapsi: Joo, se lähti.
Totta kyllä, noin vastasi. Mutta mun mielestä, aivan ilmeisesti, lapsi vastasi näin sen vuoksi, että äiti oli häneltä juuri kysynyt joko se lähti. Koska lapsi ei nähnyt ketään, niin tietenkin se tappaja silloin oli lähtenyt - täysin johdonmukainen vastaus kysymykseen jonka äiti oli hänelle tehnyt (kuten täällä on useaan kertaan aiammin todettu). Miten lapsi olisi pystynyt vastaamaan jotain muuta, ihmettelen.. esim että,
mut äiti, mitä sä tuol taval kysyt, mite se o voinut niinko lähteä ku ei tääl o ollukkaa kettää.. - En tiedä.
Kai lapsikin ymmärtää, että joku kysyy, että lähtikö joku jo jostakin, niin siellä on täytynyt jonkun myös olla aikaisemmin. Kun se on vielä äiti joka kysyy kysymyksen, jonka kysymys itsessään pitää sisällään 'tiedon', että joku on todellakin ollut siellä takkahuoneessa. Ei kai kukaan olemattomista tuollaisia kyselisi. Lapsen olisi pitänyt kyetä epäilemään äitiään tuossa tilanteessa..Lapsiko voisi kiistää tällaisen 'tiedon' sen perusteella, että ei ole äidin kysymykseen mennessä, (IMO ilmeisesti) lainkaan nähnyt tätä henkilöä? Kun isä makaa kuolleena silmien edessä? 'Ulkopuolisen itu' oli siis istutettu lapsen mieleenjuuri noilla hetkillä'
- joo-o, minä se vaan en yhtää häppee että epäilen suuresti Auerin rehellisyyttä.. totean vain vielä, että Auer kertoo JJ:lle seuraavana päivänä, 2.12.2006, että se oli axxxxx kertoi hänelle nähneensä ulkopuolisen! Minusta tässäkin on jotain ... siis en keksi nyt oikeaa sanaa ... ei ole minusta ihan rehti tapa vedota lapsen näkemisiin miehen poistumisesta - kun ottaa huomioon, että lankapuhelimesta on esteetön näkyvyys terassin oviaukolle ja terassin ovelle. Kuva tästä näkymästä on ETP:ssä.
ETP (Liitteet 2 -Hätäpuhelu ym)valokuvat - luettelossa - JPEG 402 - (luettelossa kuva numero 3 ja siinä teksti: Kuvauskohde sama, mutta kuvauspaikkaa muutettu eteisen puolelle niin pitkälle,kun lankapuhelimen johto kohtuudella ylettyy)
Muut kuvat tähän liittyen on täältä, Ulvila-kuvia, 34-37
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 20#p315920