Sitä voit tehdä rauhassa jos et ymmärrä sitä milloin sinun kanssasi tai ajatuksillasi leikitellään.Marsalkka kirjoitti:
Tältä pohjalta, onkin hyvä arvioida muitakin käsityksiäsi tästä tapauksesta. Kiitos!
Käräjäoikeuden tuomio (päivitys)
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Re: Käräjäoikeuden tuomio (päivitys)
Lapsellinen tapa ajatella noin. Muistan joskus lapsuudessa, että tuota käytettiin mutta enpä ole aikuisena tuohon törmännyt ennen kuin nyt.[/quote]Rouva_Etsivä kirjoitti:Sormet voisivat olla ristissä tai voisi muuten juksata.Marsalkka kirjoitti: MINÄ OLEN SYYTÖN niin se on varma lausuma.
Luulisin, että tuollaista silti joskus tapahtuu. Oikeudenkäynneissäkin.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Sussiunakkoon! Minä ihan luulin, että tosissaan lähdit puolustamaan tätä näkemystä:Rouva_Etsivä kirjoitti:Sitä voit tehdä rauhassa jos et ymmärrä sitä milloin sinun kanssasi tai ajatuksillasi leikitellään.Marsalkka kirjoitti:
Tältä pohjalta, onkin hyvä arvioida muitakin käsityksiäsi tästä tapauksesta. Kiitos!
Onneksi erehdyin!Stephanie Plum kirjoitti:Toisaalta Annelihan ei ole kertaakaan sanonut olevansa syytön, vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen...
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
En tiedä mitä hyötyä siitä kenellekään olisi.Marsalkka kirjoitti:
Luulisin, että tuollaista silti joskus tapahtuu. Oikeudenkäynneissäkin.
Sussiunakkoon! Minä ihan luulin, että tosissaan lähdit puolustamaan tätä näkemystä:Rouva_Etsivä kirjoitti:Sitä voit tehdä rauhassa jos et ymmärrä sitä milloin sinun kanssasi tai ajatuksillasi leikitellään.Marsalkka kirjoitti:
Onneksi erehdyin!Stephanie Plum kirjoitti:Toisaalta Annelihan ei ole kertaakaan sanonut olevansa syytön, vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen...
Tosissaan sanomiset kannattaa osata erota leikillään sanotuista. Voin nyt antaa tähän erikoistunnustuksen, että pidän tuota Stephanie Plumin näkemystä totena ainakin julkisuudessa olleiden asioiden perusteella, sillä julkisuudessa ei ole Anneli kertaakaan sanonut olevansa syytön. Jos sellainen julkisuuteen jossain vaiheessa putkahtaa niin voi sen hyvinkin perua uusien todisteiden valossa. Joten laittakaapa linkkiä, jos olette sellaiseen lausumaan törmänneet.
Oletko lukenut tai kuullut kaiken mitä Anneli on oikeudessa sanonut?Rouva_Etsivä kirjoitti:[
Voin nyt antaa tähän erikoistunnustuksen, että pidän tuota Stephanie Plumin näkemystä totena ainakin julkisuudessa olleiden asioiden perusteella, sillä julkisuudessa ei ole Anneli kertaakaan sanonut olevansa syytön.
Minun mielestäni taas hänen lausumansa ei kokonaisuutena pidä paikaansa:
Hän on sanonut hieman muutakin. Kuten vaikkapa, ettei ole tehnyt sitä ja että se, että poliisilla on seinä tullut vastaan, ei oikeuta sitä, että syytöntä ihmistä aletaan väen vängällä vääntää syylliseksi.Toisaalta Annelihan ei ole kertaakaan sanonut olevansa syytön, vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Olen mielestäni hyvin selvästi painottanut, että kommenttini pohjautuvat siihen mitä Anneli on julkisuudessa sanonut. En ole ollut oikeudessa mutta en ole niin missään väittänytkään. Vai olenko?Marsalkka kirjoitti:
Oletko lukenut tai kuullut kaiken mitä Anneli on oikeudessa sanonut?
On sanonut muutakin, enkä mielestäni missään ole väittänyt, ettei ole sanonut muutakin. Mutta sitä ei ole julkisuudessa minun silmiini osunut, että Anneli olisi suoraan sanonut kolmella sanalla, minä olen syytön. Jos jollain on julkisuudessa esitettyä linkkiä tuollaiseen lausumaan niin mielelläni sen näkisin. Mulla ei ole mitään henkilökohtaista Annelia vastaan, joten jos sieltä löytyy esimerkiksi tunnustus ulkopuoliselta tekijältä niin minun mielestäni Annelin voi silloin laskea vapaaksi enkä jää sitä asiaa yhtään surkuttelemaan. Olennaista on oikeuden tapahtuminen ja että syyllistä rangaistaan vaikka monen mielestä tällä palstalla sillä ei ole väliä rangaistaanko syyllistä vaan sillä on väliä, että Anneli ei joudu tuomituksi murhasta. Aika uskomatonta mutta näin se on nähtävä.Marsalkka kirjoitti: Minun mielestäni taas hänen lausumansa ei kokonaisuutena pidä paikaansa:Hän on sanonut hieman muutakin. Kuten vaikkapa, ettei ole tehnyt sitä ja että se, että poliisilla on seinä tullut vastaan, ei oikeuta sitä, että syytöntä ihmistä aletaan väen vängällä vääntää syylliseksi.Toisaalta Annelihan ei ole kertaakaan sanonut olevansa syytön, vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen...
Vai tarkoitatko kenties mitä lehdissä on kirjoitettu?Rouva_Etsivä kirjoitti:Olen mielestäni hyvin selvästi painottanut, että kommenttini pohjautuvat siihen mitä Anneli on julkisuudessa sanonut.Marsalkka kirjoitti:
Oletko lukenut tai kuullut kaiken mitä Anneli on oikeudessa sanonut?
No kerropa, onko Stephanie Plumin väittämä mielestäsi kokonaisuudessaan totta?On sanonut muutakin, enkä mielestäni missään ole väittänyt, ettei ole sanonut muutakin.
Siis tämä:
Toisaalta Annelihan ei ole kertaakaan sanonut olevansa syytön, vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen...
Loppusanoiksi oikeudessa Anneli EI sanonut yhtä ainoatakaan kertaa olevansa syytön, vaan juuri tuon mitä on kirjoitettu, eli teillä ei ole mitään minua vastaan. Ja tämän tarkistin paikalla olleelta.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Entä muuten oikeudenkäynnin aikana?v-a-45 kirjoitti:Loppusanoiksi oikeudessa Anneli EI sanonut yhtä ainoatakaan kertaa olevansa syytön, vaan juuri tuon mitä on kirjoitettu, eli teillä ei ole mitään minua vastaan. Ja tämän tarkistin paikalla olleelta.
Sanoiko hän esimerkiksi, ettei ole tehnyt sitä ja että se, että poliisilla on seinä tullut vastaan, ei oikeuta sitä, että syytöntä ihmistä aletaan väen vängällä vääntää syylliseksi?
Kyllä sanoi ja samalla löi nyrkkiä pöytään, sanoi myös monia muita asioita jotka ei pidä paikkaansa samassa istunnossa, eli se kuinka häntä ei päästetty lääkäriin , kuinka oli valvonut ja 2 poliisia painosti häntä tunnustamaan ym.Marsalkka kirjoitti:Entä muuten oikeudenkäynnin aikana?v-a-45 kirjoitti:Loppusanoiksi oikeudessa Anneli EI sanonut yhtä ainoatakaan kertaa olevansa syytön, vaan juuri tuon mitä on kirjoitettu, eli teillä ei ole mitään minua vastaan. Ja tämän tarkistin paikalla olleelta.
Sanoiko hän esimerkiksi, ettei ole tehnyt sitä ja että se, että poliisilla on seinä tullut vastaan, ei oikeuta sitä, että syytöntä ihmistä aletaan väen vängällä vääntää syylliseksi?
Oho! Onko käynyt ilmi, että nuo ovat valetta?v-a-45 kirjoitti:Kyllä sanoi ja samalla löi nyrkkiä pöytään, sanoi myös monia muita asioita jotka ei pidä paikkaansa samassa istunnossa,Marsalkka kirjoitti:Entä muuten oikeudenkäynnin aikana?v-a-45 kirjoitti:Loppusanoiksi oikeudessa Anneli EI sanonut yhtä ainoatakaan kertaa olevansa syytön, vaan juuri tuon mitä on kirjoitettu, eli teillä ei ole mitään minua vastaan. Ja tämän tarkistin paikalla olleelta.
Niikuin mitkä? Lyhensit sitten mun viestiä sen verran, että jätit sen tärkeimmän pois, sit heitit tuon aivottoman kysymyksen johon en voi vastata kun en tiedä mihin vastaan.Oho! Onko käynyt ilmi, että nuo ovat valetta?
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Sanoin julkisuudessa ja tarkoitan sillä julkisuudessa en yksinomaan lehdissä. Toivottavasti vihdoin ymmärrät, ettei tarvitse rautalangasta vääntää. Toivon, ettet ole niin tyhmä. Tai sitten yrität provosoida, mutta tiedoksi, ettei onnistu.Marsalkka kirjoitti:
Vai tarkoitatko kenties mitä lehdissä on kirjoitettu?
Niin, jos yhtään löytyy älyä niin olet varmaan huomannut, etten ole kertaakaan sanonut tuosta,vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen... yhtään mitään vaan olen puhunut tuosta syyttömyys-kohdasta. Eli se jää sinulle sitten arvoitukseksi pidänkö kokonaisuutta totena, jos et ymmärrä mihin osaan olen viitannut sanomisissani. Huom, tähän tarvitaan hieman älyä. Ja jos sitä on niin tiedoksi, ettei provosointi kannata, eli siirry seuraavaan nickiin. (Tähän silmää iskevä hymiö)Marsalkka kirjoitti:
No kerropa, onko Stephanie Plumin väittämä mielestäsi kokonaisuudessaan totta?
Siis tämä:Toisaalta Annelihan ei ole kertaakaan sanonut olevansa syytön, vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen...
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Vaan kun hän tekee sen tarkoituksella. Ehkä parempi jättää vastaamatta. Miettiköön itse mikä on valetta tai sepittäköön lisää omia totuuksiaan.v-a-45 kirjoitti:Niikuin mitkä? Lyhensit sitten mun viestiä sen verran, että jätit sen tärkeimmän pois, sit heitit tuon aivottoman kysymyksen johon en voi vastata kun en tiedä mihin vastaan.Oho! Onko käynyt ilmi, että nuo ovat valetta?
Siihen että tässä tapauksessa on kaikki samat elementit vähän pienemmässä mitakaavassa ja ehkä hiukan muunneltuna.alpo holisti kirjoitti:mihin viittaat sanalla "parodia"?
No ei, ei sano niin. Hän sanoo, että tietää nyt, ettei ole tehnyt sitä. Tämän lausuman epistomologia on taas sellainen, että rouva tuli aikaisemmin tunnustaneeksi tappaneensa miehensä, ja että ainakin tunnutuksen aikana rouvan muistikuvat tapahtuneesta olivat sen verran epämääräiset, että uskoi tunnustamaansa. Nyttemmin rouva on taas kelannut poliisin esittämiä todisteita, ja arvioi ne sen verran köykäisiksi, että pitää aikaisempaa tunnustustaan totuudenvastaisena.Marsalkka kirjoitti:Minulla oli se pointti, että tämä ei oikein pidäkään paikkaansa:Hän on sanonut mm., ettei ole tehnyt sitäToisaalta Annelihan ei ole kertaakaan sanonut olevansa syytön, vaan ettei todisteita ole hänen tuomitsemisekseen...
Kuule Pikku-Kalle, tuossa editointi-ikkunan oikealla puolella on erilaisia hymynaamoja. Niistä valitset sopivan, menet tekstissä kohdtaan, johon haluat hymynaaman, ja sen jälkeen siirrät hiiren osoittimen sen kohdalle ja painat hiiren ykkösnappia. Hiiri on sellainen pieni laatikko josta lähtee tavallisesti johto tietokoneeseen. Ykkösnappi on yleensä siinä vasemmassa kulmassa (katsottaessa siltä kantilta laatikkoa, josta ei lähde johtoa ja jossa ei ole nappeja). Jos sulla ei ole hiiirlaatikkoa, niin näppäimien G, B ja H välissä on sellainen pieni punainen nänni, jota liikuttamalla voi siirtää sitä hiiriosoitinta. (Se on sellainen nuolikuvio näytöllä.) Jos kumpaakaan ei löydy, niin sun tietokoneesi on kirottu ja sitä ei voi parantaa. Ainoa tapa tappaa se on lyödä sorkkaraudan sorkkapää sen sydämen läpi. Tähää siihen E- ja R-näppäimien väliin ja heilauta olan yli. Samalla lausu rukousTähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Crux sancta sit mihi lux
Non draco sit mihi dux
Vade retro Satana
Nunquam suade mihi vana
Sunt Mali quae libas
Ipse venena bibas
Toista ainakin kolme kertaa.