Linjasi nettituttavuuksissa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En ole fyysisesti tavannut ketään nettituttavuuksista. Niitä ei ole montaa. Tiettyjä minfolaisia voisin joskus harkita tapaavani.
Nothing is quite what it seems
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Ihan milloin vaan sulle sopii, Maybrick. Sun vuoksesi jopa minä voisin harkita juovani seuraksi useammankin lasillisen punaviiniä... :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Kauniisti sanottu! Minä vain asun täällä kaukana Ultima Thulen korvessa :? Kateeksi kuitenkin vähän on pistänyt, kun luen tapaamissuunnitelmista... Ehkä jonakin päivänä! Olen livenä paljon miellyttävämpi kuin netissä :wink:
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Maybrick kirjoitti: Olen livenä paljon miellyttävämpi kuin netissä :wink:
Niin minäkin , kuulema ;)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:
Maybrick kirjoitti: Olen livenä paljon miellyttävämpi kuin netissä :wink:
Niin minäkin , kuulema ;)
Hmm 8)
Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Nettituttuja on tullut tavattua jo niin monta, etten enää pysy laskuissakaan. Teininä sitä lähti ties minne tapaamaan kaikenlaisia kulkijoita, mutta nykyisin katson vähän turhankin tarkasti, että millaisten ihmisten takia vaivaudun linnakkeestani ulos. Muutaman sellaisen tapauksen olen tavannut, joiden seurassa on tuntunut siltä, että ollaan tunnettu aina. Normaalisti en erityisemmin viihdy ihmisten seurassa ja sosiaaliset tilanteet ovat mulle vähän turhankin vaikeita, joten tuollaiset poikkeukset ovat oikein mukavia.

Muutama hyväkin netissä syntynyt ystävyyssuhde on sittemmin harmillisesti katkennut. En osaa tehdä eroa netissä ja oikeassa elämässä ystävystymisen välille enkä pitää toista tapaa parempana. Kummankin mallisen ystävyyssuhteen katkeaminen sattuu ja surettaa aina ihan yhtä paljon.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Linja on kyllä "tiukka" mutta minfon kautta on tullut tavattua muutamakin henkilö
sen perusteella mitä kirjoitukset ovat antaneet olettaa eikä ole kertaakaan tarvinnut
pettyä.Todella hienoa sakkia ja hei, löysinpä täältä enemmänkin. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Hienoo et löysit sen "tiukan" täältä, jopa onnee ja hienoa, toivottavasti se sun tiukka on yli 16v. Onnee ja ymmärrystä vuodelle 2010.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 988
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Severin A »

:oops: Tavannut elävässä elämässä lukuisia nettituttavuuksia...
Älä oleta
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Lakanat vaihdan tapaamisten jälkeen ennen uutta tapaamista :mrgreen:





VITSI
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Tapailen paljonkin irkkikavereita. Eikä edes koskaan pelota. Olen jopa pari vuotta tässä jo asunut yhdessä irkissä tapaamani miehen kanssa. Treffejäkään ei sovittu julkiselle paikalle ja monen muunkin irkkitutun luo olen ihan mennyt asuntoon kylään, enkä sopinu eka treffejä jonnekki kahvilaan. Ja olen pieni kevyt naisihminen!!
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Nooruska kirjoitti:Lakanat vaihdan tapaamisten jälkeen ennen uutta tapaamista :mrgreen:
Fiksu periaate! :D
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Suhteellisen paljon tuttuja on netissä, muutaman kanssa on tutustuttu oikein paremminkin. Sääntönäni kuitenkin on, ettei netissä deittailla (tosissaan :wink: ), eikä anneta oikeaa nimeä tai puhelinnumeroa tai osoitetta. Yksi netti-ihminen on päässyt osaksi myös reaalielämää, mutta siinä se. Takana on joitakin tuttavuuksia ja tapaamisiakin, myös yksi pakkomielteinen fani - kolmetoistavuotias tyttö joka sattui osumaan muutamaan miittiin kanssani ja jolle sitten erehdyin antamaan puhelinnumeroni, jotta voisi soittaa minulle, "jos miittiporukka olisi jo ehtinyt lähteä tapaamispaikalta johonkin". Kesti monta vuotta saada takiainen irti, kännykkäterrori loppumaan ja henkilökohtaisten asioideni tunkeminen julkiseen blogiinsa, enkä ole tekemässä samaa virhettä enää uudestaan. Alaikäisten kanssa yhteydenpito on parasta pitää mahdollisimman minimissä, ne on niin arvaamattomia.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Tapauskohtaista. Ei ole mitään selkeää linjaa, joidenkin kanssa tuttavuus jatkunut vuosia, mutta livenä en ole suostunut tapaamaan. Toisten kanssa sitten takana lyhyempi tuttavuus ja tapaaminen suht pian. Muutama ihan oikea live-ystävyyssuhdekin on syntynyt kunhan on ensin netissä tutustuttu.
Minfossa en ole sen lähemmin kehenkään tutustunut, yhdellä tosin on tiedossa mun koko nimi ja osoitekin, sukunimi sittemmin vaihtunut ja samoin tuo osoite, joten se siitäkin :mrgreen:
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: Linjasi nettituttavuuksissa

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Suhteellisen helposti olen nettituttujakin lähtenyt tapaamaan, vaikka välillä olisi saanut varovaisempi olla. Pari hyvääkin ystävää on löytynyt sellaisista ihmisistä joiden kanssa on alunperin ollut vain "nettituttuja".

Ja avokkini tapasin netin avustuksella, joten kokemukset noin yleisesti on aika positiivisia olleet. :D
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Vastaa Viestiin