Sinänsä olen samaa meiltä tuon urhon listan kanssa, että en itse mielelläni lähde tuomitsemaan juttua kumpaankaan suuntaan mututuntumalla tai ihan ilmeistä arvailemalla... Itse todisteiden tai kaiken julkisen tiedon perusteella arvailu onkin toinen juttu. Mutta en silti lähtisi vielä tuomitsemaan McCanneja parin kuvan perusteella, joissa joko hymyilevät tai murjottavat - McCanneista on otettu tässä kuukausien saatossa varmasti satoja, ellei tuhansia kuvia. Sieltä on varmasti joukosta helppo paikallistaa vaikka ne viisi kuvaa, joissa hymyilyttää - ja leimata McCannit sydämettömiksi psykopaateiksi. Ei näin.
Samoin varmasti esim. haastatteluiden antaminen on enemmänkin ihmisen omasta persoonasta kiinni kuin mahdollisesta syyttömyydestä tai syyllisyydestä. Itsestäni ainakin tuntuisi, että sen sanelisi ihmisen oma käyttäytyminen tuollaisen paineen alla, joka taas voi eri ihmisillä vaihdella suurestikin.
Toki voi ja saakin veikkailla, mutta ehkä olisi parempi pitää arvailut tosiaan arvailuina, kuin "perustella" ne jollakin satunnaisella kuvalla. tai mennä ihan rehellisesti mutulla. Sanottakoot, että itsekin olen pistänyt pienen veikkauksen pystyyn, veikkaan ihan fiilispohjalta, että McCannit ovat jollain tavoin osallisia tyttärensä kuolemaan

. EuroJR:n tavoin raadollisuuteen taivutaan täälläkin. Muutenkin hyvä kirjoitus EuroJR:ltä!
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.