Auerin ja Sepon tarina alkoi lenkkipolulla elokuussa 2009.
Olin viemässä tytärtäni esikouluun, löysin puhelimen.
Seppo haki puhelimen A.n luota, palkkioksi sai lahjakortin ja suklaata.
Seppo antoi myös sähköpostiosoitteensa ja pyysi kirjoittamaan.
Auer antoi asian ensin olla, mutta Seppo jatkoi patistamista A taipui kirjoittamaan Sepolle.
(miten se Seppo patisti? Vai antoiko A.kin oman sp osoitteensa?)
-Hän väijyi niin kauan, että minulle tuli olo, että hän oli lenkkipolulla tarkoituksella.
(kauan?)
Auerin ja Sepon "suhde" eteni kirjoittelusta tapaamiseksi.
-Se oli olevinaan seurustelusuhde. Seppo antoi ymmärtää, että hänellä oli tunteita minua kohtaan.
Minä kiinnyin häneen ja viihdyin hyvin hänen seurassaan.
Ajattelin, että hänestä voisi tulla elämänkumppanini.
Seppo vieraili Auerin luona, mutta yleensä he tapasivat ulkona, syömässä tai elokuvissa.
Seppo ehti tuitustua myös A.n lapsiin, kävimme kylpylöissä.
(

)
Kesällä Auer ja Seppo alkoivat etsiä yhteistä asuntoa, -Tarkoitukseni oli ostaa asunto minulle ja lapsille, mutta suunittelimme Sepon kanssa yhteenmuuttamista.
Auerin mukaan suhde ei ollut niin intiimi kuin pariskunnilla yleesä.
-Oli siinä halailua ja läheisyyttä, mutta ei vielä varsinaisesti seksiä.
(mielenkiintoista? ja kuitenkin ollaan muuttamassa yhteen?)
Suhde Seppoon katkesi kuin seinään elokuussa.
-Kun poliisin ajojahti alkoi, Seppo lupaili olla tukenani, kävi miten kävi.
(ei kai A.lla mitään hätää pitänyt ollakkaan

)
-Sitten hän lähti yllättäen mökille kavereidensa kanssa ja soitti pohdiskellen, jospa minulle on tullut blackout silloin surmayönä.
Sen viikonlopun jälkeen A ei enään tavannut Seppoa, mies ilmoitti sähköpostilla vetäytyvänsä jutusta.
Suhteen aikana Seppo kyseli paljon Jukasta ja surmasta, mikä herätti Auerin epäilyjä.
Sukulaiset epäilivät miestä palkkionmetsästäjäksi, ex mies poliisiksi ja A uskoi hänen olevan harrastelijadekkaristi.
Auer ei kutenkaan ole vihainen valepoikaystävälleen.
-En ole Sepolle katkera. Hän teki vain työtään.Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän on ihan miellyttävä ihminen, enkä koe, että hän teki pahaa minulle.
Tuossa nyt tuo lehden juttu, sori jo etukäteen mahd. kirjoitusvierheistä.
Suluissa omaa mietintääni.