Kolmen sanan tarina
Re: Kolmen sanan tarina
Kuulin vain naksahduksen kun Hans Assmann yritti matkia paikallista päivystävää peräsmiestä, joka naksautteli niveliään paikoilleen. Ihmettelin, mitä Hans tässä tarinassa tekee, mutta sitten muistin, että Hansin veli Robin van Persie oli valmistanut lampunvarjostimia lähetettäväksi sokeiden vanhainkotiin. Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kuulin vain naksahduksen kun Hans Assmann yritti matkia paikallista päivystävää peräsmiestä, joka naksautteli niveliään paikoilleen. Ihmettelin, mitä Hans tässä tarinassa tekee, mutta sitten muistin, että Hansin veli Robin van Persie oli valmistanut lampunvarjostimia lähetettäväksi sokeiden vanhainkotiin. Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni.
Uusi viestiKirjoittaja Peräkylän Maigret päivämäärä Pe Heinä 09, 2010 10:27 pm
Kuulin vain naksahduksen kun Hans Assmann yritti matkia paikallista päivystävää peräsmiestä, joka naksautteli niveliään paikoilleen. Ihmettelin, mitä Hans tässä tarinassa tekee, mutta sitten muistin, että Hansin veli Robin van Persie oli valmistanut lampunvarjostimia lähetettäväksi sokeiden vanhainkotiin. Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta
Kuulin vain naksahduksen kun Hans Assmann yritti matkia paikallista päivystävää peräsmiestä, joka naksautteli niveliään paikoilleen. Ihmettelin, mitä Hans tässä tarinassa tekee, mutta sitten muistin, että Hansin veli Robin van Persie oli valmistanut lampunvarjostimia lähetettäväksi sokeiden vanhainkotiin. Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa.
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Mariacka kirjoitti:...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä.Olin juuri valmistautunut
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja
-
Valdovas
- Axel Foley
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin. Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin.
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri.
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
...Varjostettiinko minuakin, vai oliko kaikki vain laskuhumalani tuottamaa harhaa? Siinä sitten mietin naista jonka olin huijannut maksamaan lottoni. Sen täysosumakupongin, minkä humalassa sittemmin kadotin erään stripparin boksereihin.
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli