Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Tomaattituorejuusto-edam-salaatti-muna-silliruisleipiä tarjolla 
Nanika ga tooku matteiru to
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Kiitos, Clyde, tosin mun pitää nirkkiä tuo silli pois noiden leipien päältä, kun ei kuulu herkkulistani kärkipäähän.
Tilalle vois laittaa vaikka pari siivua metukkaa, niin pysyy suolatasapaino kunnossa helteelläkin
Kippis ja kulaus kaikkien Ristiinassa etsintöjä suorittaneiden kunniaksi
Tilalle vois laittaa vaikka pari siivua metukkaa, niin pysyy suolatasapaino kunnossa helteelläkin
Kippis ja kulaus kaikkien Ristiinassa etsintöjä suorittaneiden kunniaksi
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Aamukaffetta vois kippistellä! Kaikki on jo suunnanneet töihin, joten tämä kantapöytä pubin nurkassa näyttää olevan taas minun
En mäkään sillin ystävä ole, mutta sitä on purkillinen kun piti vieraille tarjota uusien pottujen kanssa. Noiden leipien kanssa se onneksi menee. Eilen sitten mietin, että mitähän sitä noista silleistä tekisi ja tuli mammarakkaan leivät mieleen
Tosin eihän nuo omatekeleet olleet lainkaan yhtä hyviä!
En mäkään sillin ystävä ole, mutta sitä on purkillinen kun piti vieraille tarjota uusien pottujen kanssa. Noiden leipien kanssa se onneksi menee. Eilen sitten mietin, että mitähän sitä noista silleistä tekisi ja tuli mammarakkaan leivät mieleen
Tää jatkuva helle vie kaikki mehut vaikka suorittas minkälaista tankkausta...
En tykkää enää yhtää ja kaikki juomat tänne ja heti
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Koskaan ei ole hyvä. Voi kun on talvi ja kylmä, sitten sataa vettä, ja sitten on liian kuivaa, ja taas tuulee, ja nyt on liian kuuma
Ihmiset.
Chopperille jääkahvi rommilla, jos vaikka vähän viilentäisi
Chopperille jääkahvi rommilla, jos vaikka vähän viilentäisi
Chopper kirjoitti tällaista
Pilkulleen samaa mieltä. Itse kuulun niihin jotka ei talvella paljon valittele (no ehkä -35 ast.on vähän liikaa kuiteski) Ei suju askareet meikäläiseltä ennenkuin viilenee. Iso tonkka valkkaria että sitä piisaa ees vähän aikaa! Ryyyst - kiitos!Tää jatkuva helle vie kaikki mehut vaikka suorittas minkälaista tankkausta...
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tää vois kanssa vähän mielikuvaharjoitella huomisiltaa varten... valkkari sopii oikein mainiosti
Tietääkö kukaan, voiko sen Fresita-pullon laittaa yöksi pakastimeen, jotta se kestäisi huomenna kylmänä muutaman tunnin kuljetuksen synttärisankarille? Vai jäätyykö pilalle, kun siinä ei kuitenkaan ole niitä prosentteja kovin paljon?
Karaokeäänikin olisi avattava ennen huomisiltaa, biisiehdotuksia otetaan vastaan
Tietääkö kukaan, voiko sen Fresita-pullon laittaa yöksi pakastimeen, jotta se kestäisi huomenna kylmänä muutaman tunnin kuljetuksen synttärisankarille? Vai jäätyykö pilalle, kun siinä ei kuitenkaan ole niitä prosentteja kovin paljon?
Karaokeäänikin olisi avattava ennen huomisiltaa, biisiehdotuksia otetaan vastaan
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
^ Luulen, että turvallisempi ois laittaa pullo vaikka perinteiseen tyroksi-kylmälaukkuun kylmävaraajien kanssa. Ei kun varaajat (Kylmä-Kallet) pakkaseen jo nyt niin hyvä tulee. Itse en uskaltaisi laittaa pakkaseen, kerran kävi huonosti, pullo halkes ja sellaista...
^^Ei kannata laittaa yöksi pakkaseen kun ei puhuta oikeesta viinasta
Laita jääkaappiin,kuljetusta varten kylmäkassi ja pari kylmäkallea ...
Ei tullu ukkosta,sitä odotellessa voisin ottaa lisää Clyden tarjoamaa jääkahvia rommilla ...
p.s. Maybrick ... Kyllä , pakkanen kelpaa , en minäkään valita ... Muusta kuin liiasta lumesta mutta kylmä is cool
Laita jääkaappiin,kuljetusta varten kylmäkassi ja pari kylmäkallea ...
Ei tullu ukkosta,sitä odotellessa voisin ottaa lisää Clyden tarjoamaa jääkahvia rommilla ...
p.s. Maybrick ... Kyllä , pakkanen kelpaa , en minäkään valita ... Muusta kuin liiasta lumesta mutta kylmä is cool
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Fresita on näköjään muidenkin suosikki
Mutta joo, pakkaseen en minäkään laittaisi. Ja jottei Maijan tarvi odotella, niin saat täältä lasillisen Fresitaa. Tarjotaan samalla Maylle ja Chopperille myös, kun ovat kerran paikalla. Vaikkapa mun kesäloman vuoksi 
Enpäs valita talvesta. Kylmempinä aikoina saatan mainita loskasta ja liukkaasta kelistä.Clyde kirjoitti:Koskaan ei ole hyvä. Voi kun on talvi ja kylmä, sitten sataa vettä, ja sitten on liian kuivaa, ja taas tuulee, ja nyt on liian kuumaIhmiset.
Minulle sopisi hyvin jos ympäri vuoden olisi lämpötila siinä 15 astetta Celsiusta
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Ehdotus: otat kainaloos jonkun vuosisadan pubi-ruusun ja polkasette Armin ja Dannyn!maija turjukka kirjoitti:
Ja jos oikein tunnelmoitte niin yhtä kauh...*yskäkohtaus* kaunis duetto; Samuli Edelmann ja Sani!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kola, ilman talkkaria.
Maija vetää tietty: maija hiii, maija hooo biisin.
Voi tuoda sen pullon, kiittää kaikkia.
Maija vetää tietty: maija hiii, maija hooo biisin.
Voi tuoda sen pullon, kiittää kaikkia.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Clydelle kiitos tarjouksesta ja mallikasta kesälomaa omien mieltymystesi mukaan.
Kannu jääkylmää vettä, Prison on ku pätsi!!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!