Kolmen sanan tarina
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Re: Kolmen sanan tarina
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana.
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken
Nothing is quite what it seems
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa
Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa oli kaksi sorkanjälkeä.
-
Valdovas
- Axel Foley
...
Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa oli kaksi sorkanjälkeä.
Onneksi taskumattini oli
Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa oli kaksi sorkanjälkeä.
Onneksi taskumattini oli
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
...
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä.
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan.
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan. Pelkäsin alastomuuteni paljastavan
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan. Pelkäsin alastomuuteni paljastavan
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan. Pelkäsin alastomuuteni paljastavan kuulumiseni Keskustapuolueen kannattajakuntaan
Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan. Pelkäsin alastomuuteni paljastavan kuulumiseni Keskustapuolueen kannattajakuntaan