Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Norsula kirjoitti:Kierros kaikille!!!! MÄ PÄÄSIN SISÖÄÄN YLIOPISTOOOOOOOOOOOOOOON!!!! :D :D :D :D :D
Onnea vaan! Nyt sinulla on edessäsi hieman vaikeampi haaste: päästä sieltä papereiden kanssa ulos :D

Tarjoan kannullisen sangriaa jäädytettyjen appelsiinilohkojen kera - maistuisko?
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Paljon onnea Norsulalle, hieno juttu! :)

Suklaapirtelöä, niin kauheesti tekee mieli makeeta..
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Mariacka kirjoitti: Tarjoan kannullisen sangriaa jäädytettyjen appelsiinilohkojen kera - maistuisko?
Kiitos onnitteluista! Nyt maistuu kaikki ja ei mikään :D En pystynyt shokiltani edes lukemaan tota paksua kirjekuorta, joten saa nähä miten käy opiskelun :D
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Norsula kirjoitti:
Mariacka kirjoitti: Tarjoan kannullisen sangriaa jäädytettyjen appelsiinilohkojen kera - maistuisko?
Kiitos onnitteluista! Nyt maistuu kaikki ja ei mikään :D En pystynyt shokiltani edes lukemaan tota paksua kirjekuorta, joten saa nähä miten käy opiskelun :D
Onnittelut täältäkin!

Itse juhlistin AMK:hon pääsyä kaverini yllytyksen uhrina Huttunen-merkkisellä viinillä. Jopa se maistui hyvälle onnellisessa mielentilassa! 8)
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Mustikka shot, 0.6 tuoppi nelos olutta, pari viski snapsia ja yksi konjakki kiitos :wink:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Superonnittelut Norsulalle! Ja piikkiin yksi kahvi näin iltapäivällä, katsotaan sitten illalla jos menu vaihtuu 8)
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Jaahas, tämäkin onnittelut viskaa Norsulaa kohti ja tarjoaa kierroksen kaikille, vaikkapa yllättäen tulleen (loppuviikon mittaisen) loman takia. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Onnea Norsulalle! :D

Mie veän nyttemmin pikku kännit, aiheena eräs tietty Sangiovese jonka joku hyvämakuinen henkilö oli tilannut paikalliseen :mrgreen:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Paljon onnea Norsula! :D

Itsekin hain, mutta hylättyä tuli; mikä ei yllätä. 8)
Mutta puolustuksekseni sanottakoon, että toiset pääsykokeet istuin angiinassa. :evil:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mistähän lehdestä minä muuten juuri luin haastattelua muutamasta uudesta yliopisto-opiskelijasta? Siinä toinen nuorista naisista kertoi, että oli saanut angiinan juuri pääsykokeisiin lukemisen aikana (vai peräti kokeiden aikaan) ja oli päässyt silti sisään. Tuossa oli haastateltu myös yhtä kuvausalalle pyrkivää nuorta naista, hakijoita oli vajaa kaksisataa ja sisään oli päässyt vain 19! On mahtanut tuntua hyvältä, jotka ovat sinne päässeet :)
Mutta pidemmittä puheitta, rommikola mulle ja sajakille punaista punkkua. Ainiin, ja Norsulle tietenkin jotain mieltä nostattavaa! Saat ihan ite valita 8)
Nanika ga tooku matteiru to
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Clyde kirjoitti:(...) sajakille punaista punkkua.
Voiko punkku olla muun väristä? :mrgreen:

Seuraavalla kierroksella ottaisin jotain inspiroivaa. Kuten huomaatte, en ole suomennellut vähään aikaan. Mistä lie johtuu, olen muutenkin tällainen viivyttelijä... No jos nyt vielä yhden Pasilan katselisi YouTubesta ja sitten... Tai no ehkä kaks 8)
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Avokin kanssa ostettiin isompi telkkari, ja saatiin anopilta pleikka kolmonen tänään. Mä pääsen katteleen Dexterin neloskautta iiiiiisosta ruudusta! :mrgreen: Nyt musta ainakin tulee kotikissa.. Vois päärynäsiiderin ottaa tässä samalla nautiskellessa katseluelämyksestä. :)
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Norsulalle onnittelut ja pullo skumppaa sen kunniaksi,hyvin klaarattu!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Clyde kirjoitti:Mistähän lehdestä minä muuten juuri luin haastattelua muutamasta uudesta yliopisto-opiskelijasta? Siinä toinen nuorista naisista kertoi, että oli saanut angiinan juuri pääsykokeisiin lukemisen aikana (vai peräti kokeiden aikaan) ja oli päässyt silti sisään. Tuossa oli haastateltu myös yhtä kuvausalalle pyrkivää nuorta naista, hakijoita oli vajaa kaksisataa ja sisään oli päässyt vain 19! On mahtanut tuntua hyvältä, jotka ovat sinne päässeet :)
Mutta pidemmittä puheitta, rommikola mulle ja sajakille punaista punkkua. Ainiin, ja Norsulle tietenkin jotain mieltä nostattavaa! Saat ihan ite valita 8)
Itse sain sen pääsykokeita edeltäneenä iltana ja vasta samana päivänä pääsykokeiden jälkeen oli lääkäri. :? Noiden kuvausjuttujen kanssa olin samoissa kokeissa. :) (mutta en kuvausalalle).
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Chopper kirjoitti:Norsulalle onnittelut ja pullo skumppaa sen kunniaksi,hyvin klaarattu!
Juu, samoin, mutta olisiko tässä Norsulalle sopivampaa skoolattavaa... 8)

Kuva
Lukittu