Kolmen sanan tarina
Re: Kolmen sanan tarina
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille
Nothing is quite what it seems
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille jonka seurauksena jouduin
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille jonka seurauksena jouduin mikrobilääkitykselle. En ymmärtänyt,
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille jonka seurauksena jouduin mikrobilääkitykselle. En ymmärtänyt, että miksi mutta
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille jonka seurauksena jouduin mikrobilääkitykselle. En ymmärtänyt, että miksi, mutta popsin pillerit mukisematta.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille jonka seurauksena jouduin mikrobilääkitykselle. En ymmärtänyt, että miksi, mutta popsin pillerit mukisematta. Minut on kasvatettu
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille jonka seurauksena jouduin mikrobilääkitykselle. En ymmärtänyt, että miksi, mutta popsin pillerit mukisematta. Minut on kasvatettu
kasvattamaan kannabista pannuhuoneessa
kasvattamaan kannabista pannuhuoneessa
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
kasvattamaan kannabista pannuhuoneessa, keittämään pontikkaa kylpyhuoneessa
kasvattamaan kannabista pannuhuoneessa, keittämään pontikkaa kylpyhuoneessa
[quote="Peräkylän Maigret"]Aloimme kaikki kyllästyä hiljaisuuteen, joten laitoin Jätkän Humpan levylautaselle. Juuri sen loppuessa jostakin kuului laukaus. Vilkaisin läheisen MCDonaldsin tarjouksen: MCBandidos eurolla puoliautomaattisena ilman äänenvaimennusta. Iso rahahan euro on varsinkin rahattomalle, ilmarintaiselle, keskiäkäiselle blondille, jolla on lättäjalat. Siispä päätin että minä en maksa. Jatkoin nälkälakkoani, minkä seurauksena olin lässähtänyt. Kestin piinaa kuukausia mutta sitten retkahdin ryyppäämään ja syöpöttelemään, mutta onni onnettomuudessa, exäni tuli ja pakotti makrobioottiselle dieetille jonka seurauksena jouduin mikrobilääkitykselle. En ymmärtänyt, että miksi, mutta popsin pillerit mukisematta. Minut on kasvatettu
kasvattamaan kannabista pannuhuoneessa, keittämään pontikkaa kylpyhuoneessa ja pieraisemaan puhelimeen.
kasvattamaan kannabista pannuhuoneessa, keittämään pontikkaa kylpyhuoneessa ja pieraisemaan puhelimeen.