Kolmen sanan tarina
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Re: Kolmen sanan tarina
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset !
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Yhdessä huussissa istui
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa pölliä punteittain tulitikkuja,
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa pölliä punteittain tulitikkuja,
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa pölliä punteittain tulitikkuja, housunpuntit aivan pullistelevat
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa pölliä punteittain tulitikkuja, housunpuntit aivan pullistelevat sopivaa sytyteltävää etsiessä.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa pölliä punteittain tulitikkuja, housunpuntit aivan pullistelevat sopivaa sytyteltävää etsiessä. Jo isoisoisänikin aikoinaan
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa pölliä punteittain tulitikkuja, housunpuntit aivan pullistelevat sopivaa sytyteltävää etsiessä. Jo isoisoisänikin aikoinaan hankasi puunpaloja yhteen
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kunnallispoliitikko! Siihen minulla olisi taatusti edellytyksiä tangokuninkaan tittelin voitettuani ja Hymyssä alasti olleen serkkuni ansiosta. Tämä samainen serkku on vuoden 1945 Miss Eva Braun. Ah, niitä kulmakarvoja! Ja mitkä viikset ! Se oli kesä, jolloin tuikkasin tuleen kolme ulkohuussia ja yhden Valion meijerin. Pyromania on sukuvika, erityisesti meillä kleptomaaneilla on kiusallinen tapa pölliä punteittain tulitikkuja, housunpuntit aivan pullistelevat sopivaa sytyteltävää etsiessä. Jo isoisoisänikin aikoinaan hankasi puunpaloja yhteen saadakseen kipinät sinkoilemaan.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-