Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Nooruska
Michael Knight

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Isälläni on tuo Hexanin laittama biisi soittoäänenä... Täytyy toivoa, että et ole isäni, joka on aloittanut piilo minfoilun...kauheaa saada asia selville näin, täällä Prisonissa! :mrgreen:

...koska koskaan ei voi olla turhan varma niin "isin" piikkiin vaan Cosmo! :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Nooruska kirjoitti:Isälläni on tuo Hexanin laittama biisi soittoäänenä... Täytyy toivoa, että et ole isäni, joka on aloittanut piilo minfoilun...kauheaa saada asia selville näin, täällä Prisonissa! :mrgreen:

...koska koskaan ei voi olla turhan varma niin "isin" piikkiin vaan Cosmo! :wink:
Heh heh, mutta eikös toisaalta sanota, että olisi hyvä, jos perheenjäsenillä olisi yhteisiä harrastuksia... :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight

Lainaus minun ottama ketjusta "19??" tummennus minun tekemä.
Hexan kirjoitti:Meillä Minfossa on siis ainakin kolmen ja todennäköisesti neljänkin sukupolven edustus! :D

Omat vanhempani ovat Wajan ikäluokkaa ja kersat taas Nooruskan. Itse olen siinä välissä. :mrgreen:
Hmm...tämä tukisi muuten salapoliisin vaistoni herättänyttä epäilystä isäni vapaa-ajan toiminnasta...

Noooo.... jos ei kuitenkaan. 8)
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Jälkikasvu ei ainakaan vielä ole tunnustanut osallisuuttaan palstan tapahtumiin. :mrgreen:

Edellisen sukupolven kyllä tiedän ainakin lueskelevan palstaa. ;)

Malbec-Tempranillo 2009.

http://www.youtube.com/watch?v=3Tp3Ayz0_1g :mrgreen:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Nooruska kirjoitti:Isälläni on tuo Hexanin laittama biisi soittoäänenä... Täytyy toivoa, että et ole isäni, joka on aloittanut piilo minfoilun...kauheaa saada asia selville näin, täällä Prisonissa! :mrgreen:

Ja mä olen pitänyt Hexania naispuoleisena :shock: Ihan tämän tekstin perusteella, mutta näinä aikoina...ihminen on erehtyväinen :wink:
Hexan kirjoitti:... ja perimästä. Oma jälkikasvu syö kuin hevonen ja on silti tiimalasimallia, jossa kaikki ylimääräinen menee ns. oikeisiin paikkoihin. Oman sukuni naiset ja itse taas sellainen jolla kaikki menee vyötäröön ja housut saa ostaa miesten osastolta. Vasta kaikkien hiilihydraattien tiputtaminen ruokavaliosta sai jonkinlaisen vyötärön ilmaantumaan. Mikä on hankalaa kun pitää koko ajan syödä eri ruokaa kuin muut. :evil:

Samaten mulla on leveät hartiat, mikä aiheuttaa todella paljon ongelmia vaateostoksilla. Joudun käyttämään etupäässä strech mallisia paitoja, ja jos löydän paidan joka istuu sekä hartioista, rintamuksesta että vyötäröltä, hamstraan useamman kerralla.
Ehkä kaikkein ärsyttävintä on kuitenkin, että useimmilla miehillä on kapeammat hartiat.. Tunnen itseni karhuksi :lol:
Pituutesi/Gallup

Voisin samalla tilata pitkästä aikaa tästäkin puljusta vaikka oikein ison jääTeen sitruunalla. Kuuma on :|
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tää ottaa ihan mitä vaan, mikä on tarpeeksi kylmää ja sopivasti hapokasta. Sen verran paljon tullut tänään istuttua autossa :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hexan
Agentti Scully

rosamarine kirjoitti:

Ja mä olen pitänyt Hexania naispuoleisena :shock: Ihan tämän tekstin perusteella, mutta näinä aikoina...ihminen on erehtyväinen :wink:
Hexan kirjoitti:... ja perimästä. Oma jälkikasvu syö kuin hevonen ja on silti tiimalasimallia, jossa kaikki ylimääräinen menee ns. oikeisiin paikkoihin. Oman sukuni naiset ja itse taas sellainen jolla kaikki menee vyötäröön ja housut saa ostaa miesten osastolta. Vasta kaikkien hiilihydraattien tiputtaminen ruokavaliosta sai jonkinlaisen vyötärön ilmaantumaan. Mikä on hankalaa kun pitää koko ajan syödä eri ruokaa kuin muut. :evil:

Samaten mulla on leveät hartiat, mikä aiheuttaa todella paljon ongelmia vaateostoksilla. Joudun käyttämään etupäässä strech mallisia paitoja, ja jos löydän paidan joka istuu sekä hartioista, rintamuksesta että vyötäröltä, hamstraan useamman kerralla.
Ehkä kaikkein ärsyttävintä on kuitenkin, että useimmilla miehillä on kapeammat hartiat.. Tunnen itseni karhuksi :lol:
Pituutesi/Gallup

Voisin samalla tilata pitkästä aikaa tästäkin puljusta vaikka oikein ison jääTeen sitruunalla. Kuuma on :|
Varmaan jokaisen käyttäjän vanhoja viestejä yhdistelemällä on mahdollista luoda profiili joka melko helposti yhdistyy johonkin tiettyyn henkilöön tässä pienessä maassa. Sen profiilin julkinen levittely on mielestäni ekvivalenttia henkilön persoonan arvuutteluun joka on tietääkseni palstalla ankarasti kielletty.

Voisin tietysti vasikoida viestisi ylläpidolle mutta todetaan nyt vain että jokainen voi itse miettiä mitä asioita kertoo itsestään ja mitä keksii omasta päästään harhauttaakseen palstan rosamarineita... 8) :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight

Isyystestit on nyt tehty ja tuloksia ootellessa voisin ottaa Cosmon 8)
rosamarine
Adrian Monk

Hexan kirjoitti:Varmaan jokaisen käyttäjän vanhoja viestejä yhdistelemällä on mahdollista luoda profiili joka melko helposti yhdistyy johonkin tiettyyn henkilöön tässä pienessä maassa.

Eikös kyse ollut yhdestä viestistä? Ei siinä mitään ole yhdistelty. Vähän vaikea tuon kirjoittamasi viestin perusteella nyt olisi profilointia sen kummemmin tehdä, kyse oli pelkästään mielipiteestäni ja siinäkin kun on vain kaksi vaihtoehtoa, niinkuin kaikilla muillakin täällä, joko mies tai nainen ;)
Hexan kirjoitti:Sen profiilin julkinen levittely on mielestäni ekvivalenttia henkilön persoonan arvuutteluun joka on tietääkseni palstalla ankarasti kielletty.
Hmm... Sinähän olet itse sen kirjoittanut, jolloin se on myös julkisessa/sosiaalisessa mediassa luettavissa meille kaikille? :?
Hexan kirjoitti:Voisin tietysti vasikoida viestisi ylläpidolle mutta todetaan nyt vain että jokainen voi itse miettiä mitä asioita kertoo itsestään ja mitä keksii omasta päästään harhauttaakseen palstan rosamarineita... 8) :mrgreen:
Älä ressaa, ei kai ketään niin paljoa kiinnosta, että harhautuksiin olisi tarvetta. Jos kuitenkin helpottaa oloasi, vasikoi pois, mulla alkaakin huomenna sopivasti loma :D
Hexan
Agentti Scully

rosamarine kirjoitti: Eikös kyse ollut yhdestä viestistä? Ei siinä mitään ole yhdistelty. Vähän vaikea tuon kirjoittamasi viestin perusteella nyt olisi profilointia sen kummemmin tehdä, kyse oli pelkästään mielipiteestäni ja siinäkin kun on vain kaksi vaihtoehtoa, niinkuin kaikilla muillakin täällä, joko mies tai nainen ;)
Miksi sinua kiinnostaa niin kovasti onko joku kirjoittaja mies vaiko nainen...? :D
Hexan kirjoitti:Sen profiilin julkinen levittely on mielestäni ekvivalenttia henkilön persoonan arvuutteluun joka on tietääkseni palstalla ankarasti kielletty.
Hmm... Sinähän olet itse sen kirjoittanut, jolloin se on myös julkisessa/sosiaalisessa mediassa luettavissa meille kaikille? :?
Toki olen, mutta eri asia on sitten se että joku toinen kirjoittaja alkaa etsiä vanhoja viestejä varta vasten esimerkiksi kuuluttaakseen jonkun toisen ammattia, asuinpaikkaa, sukupuolista suuntautumista tai sukupuolta muille... En pidä sitä kovin hyvänä käytöksenä, soo soo rozie! :D
Älä ressaa, ei kai ketään niin paljoa kiinnosta, että harhautuksiin olisi tarvetta. Jos kuitenkin helpottaa oloasi, vasikoi pois, mulla alkaakin huomenna sopivasti loma :D
Oletkin selvästi loman tarpeessa kun luetun ymmärtäminen jo alkaa hämärtymään ;)

Sinulla on muuten tosi hyvä muisti kun heti palautit mieleesi mitä olen noin vuosi sitten kirjoittanut jossain ketjussa ja löysit sen myös helposti Minfon hyvin toimivalla haulla! :lol:
rosamarine
Adrian Monk

Hexan kirjoitti:Oletkin selvästi loman tarpeessa kun luetun ymmärtäminen jo alkaa hämärtymään ;)

Sinulla on muuten tosi hyvä muisti kun heti palautit mieleesi mitä olen noin vuosi sitten kirjoittanut jossain ketjussa ja löysit sen myös helposti Minfon hyvin toimivalla haulla! :lol:
Joo, mulla on kanan muisti :lol: Otetaanpas vaikka kaljat lämpimän yön kunniaksi, olin epäkorrekti, vilpitön anteeksipyyntöni!

nimim. Todellakin loman tarpeessa
Nooruska
Michael Knight

Koska mä olin tavallaan alottajana tässä pikkukinassa tuun kans apajille niiden kaljojen suhteen! (en kyl yleensä ikinä juo kaljaa.)
Hexan
Agentti Scully

Tarjoan kierroksen! On tullut soitettua tuota turpa värkkiä sen verran että nyt on jo 600 viestiä rikki! Skål! :D
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Hyvä tytöt tai pojat! Yksi pettää taas lupauksensa, toinen ei osaa yhdyssanoja ja kolmas lopettaa leikin kesken. Loppuiko rosamarinelta miehet nymfossa vai eikö ihana naisseurakaan enää jaksanut motivoida vaikka baarejakin oli varmaan tusina? Plussat kuitenkin kanavertauksesta vaikken sitä muistiin liittäisikään. On nämä kissatappelut kaunista katseltavaa, tappeli siinä sitten kolleja tai narttuja. Sen kunniaksi Kossua, kuivana kiitos.
Nooruska
Michael Knight

Miten mä kans aina joudun johonki outoihin tilanteisiin baarissa? :shock:
ps. olinko mä nyt kissa, kolli vai narttu?
Lukittu