Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tay77
Rico Tubbs

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Olen jostain syystä ollut tänään jopa epätavallisen hyvällä tuulella, joten tarjoan kierroksen kaikille! Minulle jallua ja lonkero.

Vai onkohan täällä vielä ketään?
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Minä olen! (Valitettavasti nykyään näytän asuvan täällä :shock: ) voisin ottaa Playa-lonkeron Tayn laskuun, kiitos! 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tay77
Rico Tubbs

^ Otapa ihmeessä ja vaikka toinenkin, jos mieli tekee :) ! Minä olen asunut tämän viikon lähinnä työpaikalla ja Höyhensaarilla, joten on hyvä päästä tänne "ihmisten ilmoille".

Onkohan muuallakin päin Suomea ollut havaittavissa tänään hieman inhimmillisempää säätä? Kuten jo toisessa osiossa kerroin, täällä oli ensimmäinen mukava ulkotyöilma pitkästä aikaa!

Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kiitos, otan toisenkin. :) Täällä ainakin on aika mukava tuulenvire päällä eikä mittarikaan näytä paljoa yli kahtakymmentä. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Nooruska kirjoitti:Kiitos, otan toisenkin. :) Täällä ainakin on aika mukava tuulenvire päällä eikä mittarikaan näytä paljoa yli kahtakymmentä. 8)
Niin, ja jos nyt äkkiä kovin holotnalta tuntuu, niin tunnetustihan liekki lämmittää! :D

- http://www.youtube.com/watch?v=xupjxi6sYck

Nuoremmille kanssaminfoilijoille pitää ehkä selittää mitä tuo em. kappaleessakin esiintyvä "liekki" tarkoittaa. Kyseessä on t-sprii niminen sytytysneste, jonka myynti monien suruksi lopetettiin jo 1972. Nimi liekkiviina tuli siitä, että purkin kyljessä oli liekin kuva. Samasta syystä ruoholahdessa oli muinoin ns. Liekkihotelli.

Lähde: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6582002

Niin, ja kuten tunnettua ei Liekkihotellista eli myöhemmästä Lepakostakaan ole enää kuin muistot jäljellä, ja paikallahan kohoaa nyt tämä:

Kuva
Tay77
Rico Tubbs

Valdovas kirjoitti: ...
Nuoremmille kanssaminfoilijoille pitää ehkä selittää mitä tuo em. kappaleessakin esiintyvä "liekki" tarkoittaa. Kyseessä on t-sprii niminen sytytysneste, jonka myynti monien suruksi lopetettiin jo 1972. Nimi liekkiviina tuli siitä, että purkin kyljessä oli liekin kuva. Samasta syystä ruoholahdessa oli muinoin ns. Liekkihotelli.

Lähde: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6582002

Niin, ja kuten tunnettua ei Liekkihotellista eli myöhemmästä Lepakostakaan ole enää kuin muistot jäljellä, ja paikallahan kohoaa nyt tämä:
...
Kiitos tuosta historiatuokiosta! Tiesin kyllä tuon Liekkihotellin aiemmasta olemassaolosta mutta Itselläni on vain (hyvät) muistot Lepakosta, missä itseasiassa tutustuin livenä ensi kerran tähän yhtyeeseen:
http://www.youtube.com/watch?v=gBzec8lzz4k
Biisit tietenkin olivat jotain aivan muuta, kuin nämä nykyiset...

Ja kun tälle linjalle lähdettiin, niin laitanpa vielä toisenkin linkin aiheeseen "liittyen":
http://www.youtube.com/watch?v=X3y0CGw5wdo

Mieluisia biisejä kuunnellessa, vielä yksi lonkero, kiitos!

Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Mullekin Playa-lonkeroa! On mun tän kesän ehdoton lempijuoma.

Huhhuh, nyt on taas shoppailtu vähäksi aikaa. Joskus syssymmällä lisää, kun alkaa säät viilentyä enemmän. 8)
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Nooruska kirjoitti:Miten mä kans aina joudun johonki outoihin tilanteisiin baarissa? :shock:
ps. olinko mä nyt kissa, kolli vai narttu?
Soon tuo luontainen lahjakkuus yhdistettynä ylipuheliaisuuteen :wink:

Taidat painia vielä kissimirrisarjassa, mutta kunhan hieman parkkiinnut, niin hyvät edellytykset narttusarjaan siirtymiselle ovat olemassa :mrgreen: :lol: 8)

Kylmillä juomilla jatkettava edelleen, ei näytä vieläkään elohopea laskeneen merkittävästi.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

maija turjukka kirjoitti: Taidat painia vielä kissimirrisarjassa, mutta kunhan hieman parkkiinnut, niin hyvät edellytykset narttusarjaan siirtymiselle ovat olemassa :mrgreen: :lol: 8)
Sanoo nimimerkki "Kokemusta on", vai...?? :mrgreen: :lol: 8)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Naulan kantaan, Valdo... 8)

Tarkemmin harkittuani otan sittenkin viskin jäillä.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Vanhojen pelikavereiden saunaillan kunniaksi kunnon suomalaista olutta, Karhua. Onko muilla tämmöisiä reunion-tapahtumia muuten? Jos ei, niin voin suositella lämpimästi. Poikkeuksetta erittäin iloisia tapahtumia.
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

No niih kaikki kollit ja nartut ja mirrit, nyt on sitten Malbec-Syrah-Sangiovese, eikä ollenkaan jaskempi vaikka alle 7 e! :mrgreen:

Sopiva kesäbiisi 8)
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kiitos vinkistä, tuon hintaluokan pakkauksille löytyy aina innokas kokeilija täältä. Varsinkin jos sanot että on kelvollista (eihän tässä nyt mitään muuta suurta juhlita kuin ylipitkää kesälomaa... kyllä on naapurin isäntä kateellinen!) 8)
Kippis ja skåååål
Nothing is quite what it seems
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Tay77 kirjoitti:Onkohan muuallakin päin Suomea ollut havaittavissa tänään hieman inhimmillisempää säätä? Kuten jo toisessa osiossa kerroin, täällä oli ensimmäinen mukava ulkotyöilma pitkästä aikaa!
On! Eilen illalla saimme kokea järisyttävän valoshow'n ja rankkasateen, nyt aurinkoisen päivän jälkeen sataa taas. Jihhuu :mrgreen:
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
härkä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja härkä »

Olen kohta nauttinut puolitoista pulloa Jaloviinaa laimennettuna Juissin sitruunamehulla.
Suolapalana ovat olleet härburgerit. ( Ailar tietää :mrgreen: )
Olo on kevyt .

http://1.bp.blogspot.com/_kEEXSUoSDWA/T ... ntuna.jpeg

Juissi antaa maanläheisen tunteen ja varmuuden ilmassa pysymisestä.
Munat ovat korissa , jotta aamulla olisi jotakin syötävää. Enhän tiedä vielä , mihin liidän ??
Lukittu