Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Maybrick
Perry Mason

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Voi sentään, huomasin kyllä, myös omasta mielestäni upean ruukun ja verhon. Aioinkin kysyä ruukun ikää, eli tiedätkö onko upouusi vai oikeasti vanha (jugendihtava). Kaktusten kasvattaminen on taito. Varsinkin kukittaminen... itselläni juuri kaktukset eivät ole kukkineet, vaikka monet muut vaikeahkotkin saattavat kukkia. Aioin kommentoida heti, mutta kas - joku tenavistani tarvitsi apua jossakin ja niinpä se jäi. Niin mulle aina käy.

Tarjoan sunle toisen siiderin törkeän tahdittomuuteni sovitukseksi... :wink:
Nothing is quite what it seems
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitos, toinen (tai oikeastaan jo kolmas) maistuu oikein hyvin :D

Kylli mä luulen, että ruukku on oikeesti vanha, sen verran retroa siellä on kaikki, niinkuin täällä periferiassa asiaan kuuluukin 8)
Mutta vielä siitä kaktuksesta, oli kuulemma eka kerta, kun siinä on peräti viisi kukkaa yhtäaikaa, neljä on ollut tähänastinen ennätys.

Laitetaas vielä toinenkin kuva, jossa kuvakulma on vähintäänkin mielenkiintoinen:

http://img52.imageshack.us/img52/2636/img0008mu.jpg
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason

Todella. Voin kuvitella miltä nuo kukat tuntuis sormiin.(Tiedän ettei niitä ole tarkoitettu hypisteltäviksi.) Huoh. Kun edes yhden kerran jokin tuollainen onnistuis. Onko kasvattaja ihan erityinen guru kaktusalalla vai mitkä konstit mahtaa olla takana... ryyst ja ryyps.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

maija turjukka kirjoitti:Kiitos, toinen (tai oikeastaan jo kolmas) maistuu oikein hyvin :D

Kylli mä luulen, että ruukku on oikeesti vanha, sen verran retroa siellä on kaikki, niinkuin täällä periferiassa asiaan kuuluukin 8)
Mutta vielä siitä kaktuksesta, oli kuulemma eka kerta, kun siinä on peräti viisi kukkaa yhtäaikaa, neljä on ollut tähänastinen ennätys.

Laitetaas vielä toinenkin kuva, jossa kuvakulma on vähintäänkin mielenkiintoinen:

http://img52.imageshack.us/img52/2636/img0008mu.jpg
Aiheesta mieleen tullen:

- http://www.youtube.com/watch?v=jTOT1UnY ... re=related

Kohtuuvankkaa itseironiaa muuten kun jumalainen Ingrid Bergman lausuu roolihenkilönsä suulla: "Well... I am no sex goddess, but I haven't spent my life in a tree." :D

Ai niin, ja leffalla on muuten näemmä kiinnostava reittaus: Rated M (Mature) 8)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

May, kasvattaja ei ole mikään guru, mutta siis pesunkestävä vanhapoika 8)

Valdo, sä teit sen taas, nyt menee tovi zoomaillessa noita Inkun ihanaakin ihanampia leffapätkiä...
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Maybrick kirjoitti: Kaktusten kasvattaminen on taito. Varsinkin kukittaminen... itselläni juuri kaktukset eivät ole kukkineet, vaikka monet muut vaikeahkotkin saattavat kukkia.
Mun kaktus homehtu. :oops: :oops:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Nooruska kirjoitti:Mun kaktus homehtu. :oops: :oops:
Voi apua! Tajusin just että kukaan ei ole käynyt kastelemassa mun kärpäsloukkuja yli viikkoon! Ne on suokasveja, niitä pitää kastella koko ajan :(
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight

^ Ironista. :shock:
Maybrick
Perry Mason

Mainonnan hyvän onnistumisen ja teutonisen heimotunnon kunniaksi: Tonkka Blue Nunia mulle ja pöytäni ääressä viihtyville kanssaminfolaisille! Käykää pöytään! Jetzt muss man trinken
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Maybrick kirjoitti:Mainonnan hyvän onnistumisen ja teutonisen heimotunnon kunniaksi: Tonkka Blue Nunia mulle ja pöytäni ääressä viihtyville kanssaminfolaisille! Käykää pöytään! Jetzt muss man trinken
Vovon mann nicht sprechen kann, darüber muss man trinken! :mrgreen:

- http://www.youtube.com/watch?v=57PWqFowq-4
Maybrick
Perry Mason

Und heute müssen wir wieder trinken, weil es den ganzen Tag so heiss und schwül gewesen ist...

Jotain viileetä siemaillen... joku muu sais nyt tarjota, kun minä tarjosin eilen, vaikka ei täällä kertoja lasketa 8)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Okeiokei, ymmärsin vinkin, mitäs saisi olla? Ihan omavalintaista saat vaikka pullollisen, kunhan vaan jätät nuo nahkahousulaulut suosiolla myöhemmäksi :wink:

Itse taidan tyytyä vahvaan kahviin, kun taitaa pukata antibioottikuuria kohtsillään. Ei oo helppoa tää liian kuuma ja kostea kesäelämä, väkisinkin iskee luuvalo ja nahkahome :(
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Kotona jälleen! Oma rakas kone joka toimii niinkuin pitääkin, ihana hiljaisuus kun ei ole yhtään mummoa samassa huoneessa... Ja kärpäsloukutkin virkosivat vettä saatuaan :mrgreen:

Odotan myös yötä jolloin saan vihdoin nukkua rauhassa ilman että joku tulee kesken kaiken piikittämään.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight

Tervetuloa Sajaki! Sen kunniaks tarjoon sulle mitä haluut! 8)
Maybrick
Perry Mason

Kiitos m.t. ja teretulemas Sajaki ja muut! Valkkaria sitten, vaikka taas Blue Nun -tonkka.

Tää helle on tosiaan ottanut ihmisten terveyden päälle. Pienemmällä tytölläni tosi kipea korvakäytäväntulehdus ja sukeltamiskielto ym. menossa. Lääkäri sanoi että nää oudot korvavaivatkin johtuu helteestä ja sen seurannaisista.
Lukittu