Kolmen sanan tarina
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Re: Kolmen sanan tarina
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien garderoobini helmet. Alkoholia
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien garderoobini helmet. Alkoholia ja tupakkaa ei
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien garderoobini helmet. Alkoholia ja tupakkaa ei kulu tarpeeksi, höyrysaunan
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
äätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien garderoobini helmet. Alkoholia ja tupakkaa ei kulu tarpeeksi, höyrysaunan päätteeksi voisinkin ottaa
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien garderoobini helmet. Alkoholia ja tupakkaa ei kulu tarpeeksi, höyrysaunan päätteeksi voisinkin ottaa jäähyväisviskin ja pikkusikarin.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien garderoobini helmet. Alkoholia ja tupakkaa ei kulu tarpeeksi, höyrysaunan päätteeksi voisinkin ottaa jäähyväisviskin ja pikkusikarin.
ah, Suuri idolini
ah, Suuri idolini
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni muussa tapauksessa menee täysin hukkaan mutta nunnana voisin muuttaa hiustyyliäni. Hyvästi tylsä, vihreä irokeesi rastoilla sotkettuna pinkeillä raidoilla. Kaapu ja kumisaappaat ovat tästä lähtien garderoobini helmet. Alkoholia ja tupakkaa ei kulu tarpeeksi, höyrysaunan päätteeksi voisinkin ottaa jäähyväisviskin ja pikkusikarin. Seksin tulee korvaamaan