Tulevanakin viikonloppuna on (toivottavasti!) lisää mukavaa tiedossa...
Mikä ilahduttaa tänään?
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
Ilahduttaa edelleen (ja varmasti vielä pitkään eteenpäinkin) viime vkl:n erittäin mukava tapaaminen hyvän ystäväni kanssa! Emme olleet nähneet lähes kymmeneen vuoteen.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Tänää eka työpäivä enkä malta odottaa seuraavaa!
Oli jotenki niin kiva hengailla vanhalla ala-asteella, jossa samat vanhat käyrät yhä työskentelee.
Olen elävä todiste; pohjilta päästään pitkälle! 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Pomo soitti hetki sitten ja sain taas lisää töitä jee! Ei oo tosin kun viikon verran mut on kuitenkin jotain
Ja sain tehtyä melkein kaikki mistä rutisin siellä mikä ärsyttää tänään- ketjussa!
Ja sain tehtyä melkein kaikki mistä rutisin siellä mikä ärsyttää tänään- ketjussa!
Tuunkohan takas, mä en tiedä.
Ilahduttaa tää Nooruskan kommentti, käyrätNooruska kirjoitti:Tänää eka työpäivä enkä malta odottaa seuraavaa!Oli jotenki niin kiva hengailla vanhalla ala-asteella, jossa samat vanhat käyrät yhä työskentelee.
Olen elävä todiste; pohjilta päästään pitkälle!
Yläasteelle huomenna siirtyvä tyttö on niin innoissaan. Aikoo oppilaskuntaan, tukioppilaaksi, vertaissovittelijaksi (kuulemma perinteet velvoittavat ja isoveli valvoo turvallisuutta) Isoveli totesi että kyllä se vielä itkuksi muuttuu, sisko.
Nothing is quite what it seems
Saatiin uusi kämppä äijän kanssa!!
Ihana päästä pois pienestä yksiöstä! Muutto vasta kuukauden päästä mutta oon niiiiin innoissani.

-
Nannitanni
- Harjunpää
Onnea smc:lle uudesta kämpästä ! 
Tehtiin valkosuklaajuustokakku, ja en malta odottaa päästä maistamaan sitä.
Lisäksi on muutenkin kivaa, kun kaksi parasta ystävää kävi kylässä. 
Tehtiin valkosuklaajuustokakku, ja en malta odottaa päästä maistamaan sitä.
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
Kiitos Nannitanni!
Mulla on hirvee sisustusinto nyt päällä sitten! Ja kun niin kauan isompaa kämppää ollaan etitty ja vihdoin löyty
Ja sitten saa ne kaks kissaa, niitä onkin odotettu jo niiiiin kauan
Nyt ilahduttaa kämpän lisäksi vielä se, että äiti tulee huomenna kylään. Ei olla pitkään aikaan nähty, kun eri paikkakunnilla asutaan.
Jeejee!
Mulla on hirvee sisustusinto nyt päällä sitten! Ja kun niin kauan isompaa kämppää ollaan etitty ja vihdoin löyty
Nyt ilahduttaa kämpän lisäksi vielä se, että äiti tulee huomenna kylään. Ei olla pitkään aikaan nähty, kun eri paikkakunnilla asutaan.
Oon vaan niin ilonen työssäni, jossa oon! 
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
tänään ainakin ilahduttaa se että pääsee kaveri porukalla pelaamaan mölkkyä ja sitten buzzia 
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Onnea sinulle Nooruska mukavasta työpaikasta! Löysin itsekin tuossa jokin aika sitten sellaisen, jossa todella viihdyn.
Mutta kuitenkin tänään ilahduttaa se, että viikonloppuni alkoi jo eli ei tarvitse mennä huomenna töihin. Ja on kiinnostavaa tekemistä tiedossa.
Mutta kuitenkin tänään ilahduttaa se, että viikonloppuni alkoi jo eli ei tarvitse mennä huomenna töihin. Ja on kiinnostavaa tekemistä tiedossa.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
Onnea sullekin Tay77!
Tosiaan, alkanu miettii jos opettajaks yrittäs itteensä vähä lukee...
Tosiaan, alkanu miettii jos opettajaks yrittäs itteensä vähä lukee...
^ Tuo oli vitsi, olihan!
Ilahduttaa jatkuva kesäinen ilma, vaikka pahimmat helteet nyt ohi. Lapset pääsee tänäänkin mereen uimasilleen
Ilahduttaa jatkuva kesäinen ilma, vaikka pahimmat helteet nyt ohi. Lapset pääsee tänäänkin mereen uimasilleen
Ei ollenkaan ollut.
Usko tai älä Maybrick, olen todella pidetty mukuloiden keskuudessa.
^En epäile lainkaan sitä että lapset eivät pitäisi sinusta! Mutta opettajan homma on sieltä raskaimmasta päästä ja raskaammaksi käy koko ajan, joka lukuvuosi. Eskariopena vois jaksaakin ihminen...
Ilahduttaa, kun kuulin tänään että yks vanha antiikkinen esine, jonka luulin tulevan meille pelkäksi koristeeksi, alkaakin toimia täysin moitteettomasti.
Ilahduttaa, kun kuulin tänään että yks vanha antiikkinen esine, jonka luulin tulevan meille pelkäksi koristeeksi, alkaakin toimia täysin moitteettomasti.