Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Nooruska
Michael Knight

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi,
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?"
"Yöperho on koteloitunut"
Meike R.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Meike R. »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run

The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...

THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia
onnetar
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja onnetar »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin
Irma Lam
Sabrina Duncan

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä
Irma Lam
Sabrina Duncan

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei
Vastaa Viestiin