Kolmen sanan tarina
Re: Kolmen sanan tarina
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi,
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?"
"Yöperho on koteloitunut"
-
Meike R.
- Remington Steele
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei