Kolmen sanan tarina
Re: Kolmen sanan tarina
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
[Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti
Nothing is quite what it seems
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä vaikka yritinkin estää
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä vaikka yritinkin estää ja silloin se
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä vaikka yritinkin estää ja silloin se kurppa karahti karikkoon.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes
-
Valdovas
- Axel Foley
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään,
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi