Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Nooruska
Michael Knight

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

[Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti
Nothing is quite what it seems
onnetar
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja onnetar »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia.
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä vaikka yritinkin estää
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä vaikka yritinkin estää ja silloin se
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
onnetar
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja onnetar »

Vein hänet merelle uudella punaisella kumiveneelläni (sillä Lada-arpajaisista voitetulla) toiveissani "sieniretki" lähisaaressa. Valkoiset kärpässienet ovat jo shamaanien tuntema angiinalääke, mutta nyt tarvitaan jotain vieläkin tehokkaampaa, paikallinen azteekki elvyttämään kalvennutta anoppiani. Hän heilutteli pythonia nuoruudessaan, mutta aamulla ei jalkakaan noussut.En tiedä sitten kuinka käärmeen kävi, epäilen karanneen paniikissa. Sadetakkiin verhoutunut azteekki himoitsi anoppiani. Se sytytteli jo nuotiota ennen auringonnousua. Murha mielessään hän suuntasi Kemira-lippis päässään kohti kertaalleen kuollutta anoppia, apulantaa tästä teen(Piiskaa, anna Mulle) vasten mun kasvojani. Anoppilannalla lannoitettiin raparperit kuten aiempinakin vuosina azteekkimaalla. Karjahdin vastalauseeksi, "Oi miksi silloin?", ja join absinttia enkä noudattanut abstinenssia,jolloin ärtynyt pohjukaissuoleni parani. Silloin päätin etten kieltäydy enää sylitanssista, ja istahdin enon polvelle. Vanha pukki piristyi kummasti, joten annoin unilääkettä muutaman purkillisen, jottei viiri nousisi pystyyn. Pahus, annoinkin vahingossa sitalopraamia, joka aiheutti enossa itsetuhoisia ajatuksia. Eno hyppäsikin veneestä vaikka yritinkin estää ja silloin se kurppa karahti karikkoon.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään,
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Vastaa Viestiin