Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Irma Lam
Sabrina Duncan

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta
Nothing is quite what it seems
onnetar
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja onnetar »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei
Irma Lam
Sabrina Duncan

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei vaipat! Nyt täytyy
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei vaipat! Nyt täytyy lopettaa koko tarina !
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei vaipat! Nyt täytyy lopettaa koko tarina !

Päätin aloittaa alusta.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Irma Lam
Sabrina Duncan

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen:
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo
onnetar
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja onnetar »

(samaanaikaanlähetys,joten poistin)
Viimeksi muokannut onnetar, Su Elo 22, 2010 12:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin