Itselleni tuli samanlainen reaktio ala-asteen opettajan sijaisuudesta.Nooruska kirjoitti: Tummennus minun, meikkaajana?!?! ihminen, joka on noin surkee meikkaan omaa naamaansa on meikannu myös muiden?!
Johanna Tukiainen
-
Kala-Alpertti
- Hercule Poirotin viikset
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
Näitä ei vissiin täällä vielä ollut?
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... akirjaani/
Muutama ote tekstistä:
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... vegasissa/
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... akirjaani/
Muutama ote tekstistä:
Ja mitä tulee siihen meikkaamiseenOlemme saaneet taiteellisen innostuksen Julian kanssa. Kuten aiemmassa blogissani kerroin, Julia aloitti maalaamaan akvarelleja ja monissa hänen tauluissaan olen minä alastonmallina!
Olen itsekin hyvin taiteellinen ja siksi ajattelin aloittaa myös vanhan harrastuksen uudestaan ja alkaa laveeraamaan. Olen hyvä piirtämään malleista kuvia, mm. ihmisten muotokuvissa ja maisemissa olen hyvä. Taiteen luominen on myös eräänlaista terapiaa.
Täällä kesämökillämme aloin myös toteuttamaan monivuotista suunnitelmaani, eli aloin kirjoittamaan omaelämäkertakirjaani. Kirjoitan sitä kovalla vauhdilla, nyt olen kirjoittanut jo omat lukunsa lapsuudestani joka oli hyvin onnellinen, sekä olen kirjoittanut puolet nuoruudestani. Kirjasta tulee erittäin tapahtumarikas kuten elämäni on ollutkin, sekä siinä on henkilökohtaisia paljastuksia ja salaisuuksia, joita ei ole mediassa vielä julkaistu.
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... vegasissa/
Olen ihastunut tyyliin, joka näyttää Barbie nukelta. Vuosi sitten voitin Pohjois-Suomessa tittelin "Suomen Bratz nukke", en muista tarkalleen missä kaupungissa minut nimettiin kyseiseksi nukeksi.
--
Esiintymismeikkini on myös showmeikki jonka opin jo 19-vuotiaana tekemään asuessani Las Vegasissa. Minusta on kiva käyttää myös erilaisia värejä meikeissä, kuten vihreää tai sinistä silmienrajausta ja mascaraa. Kun työskentelin meikkaajana Joe Blasco konsulenttina Helsingin Stockmannilla ollessani 20-vuotias, huomasin kuinka yllättävän monelle naiselle sopii erilaiset värit silmämeikkiin.
Nyt vielä se painonpudotus ja suihkurusketus ja olen valmis lähtemään Jenkkeihin syksylläSiellä minulle on tarjottu paljon erittäin houkuttelevia työtarjouksia.
-- Oma Reality TV sarja on myös kovasti haaveissa, se saisi aivan varmasti todella paljon katsojia!
Nanika ga tooku matteiru to
Säälistä vai mielenkiinnosta? Veikkaan ekaa.Clyde kirjoitti:Oma Reality TV sarja on myös kovasti haaveissa, se saisi aivan varmasti todella paljon katsojia!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... atso-kuvat
Johanna Tukiainen työpaikallaan: Täällä strippaan satunnaisesti – katso kuvat
Johanna Tukiainen työskentelee Helsingin kantakaupungilla sijaitsevassa strippauspaikassa.
– Olen ollut täällä satunnaisesti, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille työstään helsinkiläisen Magic Lifen tiloissa.
Yritys esitteli myös kotisivuillaan Johannan tekevän keikkoja tiloissaan. Kun MTV3.fin Viihdeuutiset kävi tapaamassa Tukiaista, oli hän juuri valmistautumassa alkavaan työrupeamaan.
– Enhän tee täällä muuta kuin tanssin, Johanna jatkaa.
Tukiaisen ja lappilaisen Arton suhde on hyvällä mallilla. Johannan mukaan mies ei ole mustasukkainen hänen strippauskeikoistaan.
– Ei Arto ole mustasukkainen. Hän on vanhempi mies, joka on nähnyt elämässä paljon ja tietää, mistä tässä on kysymys. Arto ymmärtää, että tämä on vain tanssityötä. Teenhän keikkaluontoista työtä muutenkin ja keskityn enemmän laulukeikkoihin.
Tukiainen on myös vastaanotossa työskentelevän henkilön mukaan suosittu esiintyjä.
– Asiakkaita käy paljon. Se on vain hauskaa, kun miehet haluavat tavata minut, julkisuuden henkilön. En koe tässä mitään kovin ihmeellistä.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Johanna Tukiainen työpaikallaan: Täällä strippaan satunnaisesti – katso kuvat
Johanna Tukiainen työskentelee Helsingin kantakaupungilla sijaitsevassa strippauspaikassa.
– Olen ollut täällä satunnaisesti, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille työstään helsinkiläisen Magic Lifen tiloissa.
Yritys esitteli myös kotisivuillaan Johannan tekevän keikkoja tiloissaan. Kun MTV3.fin Viihdeuutiset kävi tapaamassa Tukiaista, oli hän juuri valmistautumassa alkavaan työrupeamaan.
– Enhän tee täällä muuta kuin tanssin, Johanna jatkaa.
Tukiaisen ja lappilaisen Arton suhde on hyvällä mallilla. Johannan mukaan mies ei ole mustasukkainen hänen strippauskeikoistaan.
– Ei Arto ole mustasukkainen. Hän on vanhempi mies, joka on nähnyt elämässä paljon ja tietää, mistä tässä on kysymys. Arto ymmärtää, että tämä on vain tanssityötä. Teenhän keikkaluontoista työtä muutenkin ja keskityn enemmän laulukeikkoihin.
Tukiainen on myös vastaanotossa työskentelevän henkilön mukaan suosittu esiintyjä.
– Asiakkaita käy paljon. Se on vain hauskaa, kun miehet haluavat tavata minut, julkisuuden henkilön. En koe tässä mitään kovin ihmeellistä.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ei Ei Ei BB-taloon! Voi ei nyt taisin jinxata tän homman ja Tuksu on takuuvarmasti ainakin piipahtamassa BB-housessa.rimma kirjoitti:Säälistä vai mielenkiinnosta? Veikkaan ekaa.Clyde kirjoitti:Oma Reality TV sarja on myös kovasti haaveissa, se saisi aivan varmasti todella paljon katsojia!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Eikös Tukiaisella ollut jonkinlainen "tosi-tv"-show tuossa joku aika sitten? Taisi olla kylläkin vain netissä, mutta silti.
Eikait siinä, jos Tuksu-sisterseiltä tulee oma ohjelma, niin pakkohan sitä on katsoa! Sitä voisi verrata vaikka siihen, kun ajaa esim auto-onnettomuuden ohi - ei halua, mutta pakko katsoa
.
Joskus sitä kyllä miettii, että onko molemmat ihan tekaistuja hahmoja, niin utopistinen maailmankuva heillä meinaan tuntuu olevan.
Eikait siinä, jos Tuksu-sisterseiltä tulee oma ohjelma, niin pakkohan sitä on katsoa! Sitä voisi verrata vaikka siihen, kun ajaa esim auto-onnettomuuden ohi - ei halua, mutta pakko katsoa
Joskus sitä kyllä miettii, että onko molemmat ihan tekaistuja hahmoja, niin utopistinen maailmankuva heillä meinaan tuntuu olevan.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
Ei juma niin muuten. Ne yhetki meni naimisiin siellä talossa ja Martina (epä)Aitolehti kanssa kävi siellä. No mut en muutenkaan kato bb:tä onneks.. paljon koskaan.Jack the Ripper kirjoitti:Ei Ei Ei BB-taloon! Voi ei nyt taisin jinxata tän homman ja Tuksu on takuuvarmasti ainakin piipahtamassa BB-housessa.rimma kirjoitti:Säälistä vai mielenkiinnosta? Veikkaan ekaa.Clyde kirjoitti:Oma Reality TV sarja on myös kovasti haaveissa, se saisi aivan varmasti todella paljon katsojia!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Ilta-Sanomat kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2242276
Johanna Tukiaisen seksikiristys: Poliisi noutaa syytetyn
26.08.2010 14:01
Glamour-tanssija Johanna Tukiaisen seksikiristyksen käsittely peruuntui jälleen kerran Helsingin käräjäoikeudessa torstaina. Kiristyksen yrityksestä syytetty mies jätti jo kolmannen kerran saapumatta paikalle.
Mies lähetti juuri ennen aiottua käsittelyä käräjäoikeudelle sähköpostin, jossa hän ilmoitti olevansa sairaana ja toimittavansa lääkärintodistuksen myöhemmin.
Jutun käsittely on lykkääntynyt jo kuukausia.
- Tämä on jo kolmas yritys. Keväällä oltiin kuta kuinkin samassa tilanteessa, oikeuden puheenjohtaja Anna-Maija Ruohoniemi totesi.
Syyttäjän vaatimuksesta mies määrättiin tällä kertaa ns. pystynoutoon. Poliisi voi hakea ja ottaa hänet kiinni koska tahansa ja pitää säilössä viisi vuorokautta, joiden kuluessa hänet on tuotava oikeuden eteen kuulemaan syytteensä.
Lisäksi miehen maksettavaksi määrättiin 400 euron uhkasakko, jonka uhalla hänet oli velvoitettu saapumaan paikalle.
Tukiainen teki turhan matkan oikeustalolle. Myös hänen täytyy olla nyt varautunut tulemaan koska tahansa oikeuteen muutaman päivän varoajalla.
- Onhan tämä ikävää. Matkustelen paljon ulkomailla ja vietän aikaa Tukholmassa, joten tämä on hankalaa. Toivoisi, että tällaiset ikävät asiat saisi pois alta, Tukiainen sanoi IS:lle.
41-vuotias mies on tässä oikeudenkäynnissä syytettynä kiristyksen yrityksestä ja lievästä petoksesta. Tukiainen on kertonut, että mies oli saanut haltuunsa hänen seksivideoitaan, joilla mies sitten olisi yrittänyt kiristää häneltä tuhansia euroja rahaa.
Tukiaisen mukaan mies jäi kiinni, kun hän ja poliisit virittivät tälle ansan erääseen videoliikkeeseen. He olivat alun perin tutustuneet, kun mies oli tilannut Tukiaisen Dolls-tanssiryhmää keikalle.
Videot on Tukiaisen mukaan saatu takaisin.
- Jos hän olisi ottanut niistä kopioita, ne varmaan olisivat jo netissä, Tukiainen puuskahti.
Sama mies on syytettynä toisessakin käräjäjutussa, jossa häntä epäillään raiskauksesta ja lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä. Tukiainen ei liity tähän juttuun. Myös tämä oikeudenkäynti on jouduttu perumaan kahdesti.
Rami Mäkinen
-
Sabotage
Ah, en mitään muuta rakastakaan kuin huomionhakuisia suomalaisia B-julkkuja.
Johanna Tukiainen on kuitenkin aivan oma lukunsa,
ristiriitaiset puheet blogeissaan, hassuja teorioita ja julkisia lausahduksia.
Olen seurannut tiiviisti hänen tekemisiään vuodesta 2008.
Johanna Tukiainen on kuitenkin aivan oma lukunsa,
ristiriitaiset puheet blogeissaan, hassuja teorioita ja julkisia lausahduksia.
Olen seurannut tiiviisti hänen tekemisiään vuodesta 2008.
-
Florence86
- Poliisikoira Rex
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... a+radioon/Alan sitten tekemään keikkaa ympäri Suomea kolmen biisini kanssa, "Lööppijulkkis", "Some Day" sekä "SEXX". Viimeisin biisini käsittelee erotiikkaa kuten nimestäkin voi päätellä. Sanat ovat aika tuhmat.
Anna mun kaikki kestää.. mun käy Tuksua niin sääliksi. Eniten inhottaa se, että sääli on niin epäreilu tunne jota kukaan ei ansaitse ja tekis mieli vaan ravistella Johannaa; hei älä myy itseäs jatkuvasti noin halvalla!
Clear water has no fish.
Just radiossa kerrottiin et Tuksu rupee tekee DJ hommia.
http://www.voice.fi/index.php?option=co ... 8977&cat=1
Tämä tietty oli jo jossakin mainittu tuossa ylempänä mut oon sokee.
http://www.voice.fi/index.php?option=co ... 8977&cat=1
Tämä tietty oli jo jossakin mainittu tuossa ylempänä mut oon sokee.
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Eihän tässä voi tuntea muutakuin vahvaa myötähäpeää 
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Poiminta uudesta blogikirjoituksesta: http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... en+edessa/
Herra paratkoon.Eilen minulla oli luonnollinen meikki, tänään enemmänkin Pamela Andersonin tyylinen vahva meikki. Minua on sanottu usein hänen näköisekseen.
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Ilta-Sanomat kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2245920
Johanna Tukiaista syytetään kolmesta pahoinpitelystä
03.09.2010 08:58
Julkkisblondi ja glamourtanssija Johanna Tukiainen vastaa tänään syytteisiin Helsingin käräjäoikeudessa.
Tukiaista syytetään kolmesta pahoinpitelystä ja haitanteosta virkamiehelle. Istunto alkaa kello 9.
7 päivää -lehden mukaan teot ovat tapahtuneet vuosi sitten kesällä Helsingissä.
Tukiaisen epäillään pahoinpidelleen nuorta naista niin, että naiselle tuli verenpurkaumia ja naarmuja. Samaan juttuun liittyy syyte myös haitanteosta virkamiestä kohtaan.
Toisessa tapauksessa Tukiaisen väitetään lyöneen hedelmäveitsellä ex-miesystävänsä käteen haavan.
Blogissaan Tukiainen kertoo tulevansa oikeudenkäyntiin kuvauksista Ruotsista.
- Minun pitää ehtiä Suomeen perjantaiksi erään oikeudenkäynnin takia, Tukiainen kirjoitti tiistaina.
Katarina Pimiä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090 ... 2_uu.shtml kertoo seuraavaa:
Harmillista.Pahoinpitelysyyte:
Johanna Tukiainen ei saapunut oikeusistuntoon ajallaan
Perjantai 3.9.2010 klo 09.50 (päivitetty klo 11.12)
Johanna Tukiaisen oli tänään määrä vastata syytteisiin kolmesta pahoinpitelystä ja haitanteosta virkamiehelle.
Glamourtanssija Johanna Tukiaisen oli määrä saapua torstaina aamulla kello 9 Helsingin käräjäoikeuteen vastaamaan syytteisiin kolmesta pahoinpitelystä ja haitanteosta virkamiehelle.
Istunto jouduttiin kuitenkin perumaan, koska Tukiainen ei saapunut paikalle ajoissa.
MTV3:n tietojen mukaan Tukiaisen lento oli myöhässä ja hän saapui oikeustalolle vasta kymmenen jälkeen.
Uusi istuntoaika ei Helsingin käräjäoikeuden mukaan ole vielä tiedossa.
Tukiaista epäillään muun muassa nuoren naisen pahoinpitelystä vuoden 2009 toukokuussa. Tapauksessa uhrille on tullut verenpurkaumia ja naarmuja. Samaan juttuun liittyy syyte haitanteosta virkamiestä kohtaan.
Toisessa käsiteltävässä tapauksessa Tukiaisen epäillään pahoinpidelleen ex-miesystäväänsä hedelmäveitsellä. Mies sai rytäkässä käteensä useamman sentin haavan.
Käsittelyssä on myös kolmas pahoinpitely.