Minä olen ollut monta vuotta kummina World Visionilla ja olen ollut erittäin tyytyväinen heidän toimintaansa.
Sen takia tuo Tapparanmiähen kommentti saikin vähän hien pintaan...
Menee vähän ot, mutta prkl.
Auta Annea ja Rasmusta suuressa hädässä!!
Re: Auta Annea ja Rasmusta suuressa hädässä!!
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Olen järkyttyneenä lukenut näitä kommentteja tästä asiasta. Miten julmia ihmiset ovatkaan ja kommentoivat asiasta mistä eivät tiedä mitään. Tämä asia on päässyt jonkun ilkeämielisen ansiosta julkisuuteen vaikka tarkoitus oli vaan tukea läheistä ystävää omassa pienessä FB ryhmässä. On väläytelty rikosta ym... Syytelkää sitä joka on antanut tämän julkisuuteen. Joku varmaan keksii tähänkin jonkun mehevän ja ilkeän vastauksen. Mutta joillekin tulee niin hyvät fiilikset siitä kun pääsee revittelemään toisten hädällä. Lisään vielä tähän sen, että vaikka olen mummo niin en heidän mummonsa. Jollakin kun varmaan oli jo sormet näppäimillä ja kiilto silmissä.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Aika lapsellista kuvitella, että nykypäivänä joku tälläinen (alussa täysin julkinen) FB-sivu pysyisi pienen piirin keskinäisenä "kuulumistenvaihtokerhona". Täysin julkinen avustusten pyytäminen pankkitilille kun todellakin tekee siitä maan/maailmanlaajuista ja sitä keräyslupaakin olisi pitänyt kysyä. Tai ainakin tiedottaa asiasta, jos se (lupa) olikin kunnossa.
Toistan aiemmin ketjuun postaamani pätkän ajattelemattomuudesta, josta tässä varmaan oli kyse:
Toistan aiemmin ketjuun postaamani pätkän ajattelemattomuudesta, josta tässä varmaan oli kyse:
Älkääs nyt sentään ihan mahdottomia keksikö... eiköhän tämä (FB-ryhmä) ole vaan ihan tavallisten ihmisten ajattelemattomuutta. Siis siinä mielessä, että ryhmän perustajat eivät tule ajatelleeksi, että liian niukalla tiedottamisella ryhmästä saattaa sivullisille muodostua negatiivinenkin kuva.
Onni onnettomuudessa tosiaan, että Annella ja Rasmuksella on näinkin laaja turvaverkko, jos kerran useampikin sukulainen on jo ryhmässä kertonut suhteestaan Anneen ja Rasmukseen.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Niinhän siinä on käynyt ja se varmaan laukaisi tämän hirveän kirjoittelun kun yksi alkoi sooloilemaan sen kävelynsä kanssa. Asun aika lähellä palopaikkaa ja se oli murheellinen näky. Toivottavasti tämä kommenttini ei ole tulitikun heittämistä heinäkasaan olisi varmaan nämä asiattomuudet pitänyt jättää omaan arvoonsa. Parhaiten tietenkin välttyy kun ei lue näitä sivuja.
-
Porin
Niin just! Vasikka! Saatanan nilviäinen! Sormi pitää vähintään katkaista, mieluiten hedelmäveitsellä! Toisten pitää antaa tehdä rauhassa rahankeräysrikoksia ilman että kukaan kateellinen vitun vasikka kertoo niistä paskalakeille! Nyt ne vitun siat voivat vielä vaatia rehellisillä rikoksilla tehtyjä varoja takaisin! Saatana että vasikat vituttaa! Terveisin vitsimummomummo kirjoitti:On väläytelty rikosta ym... Syytelkää sitä joka on antanut tämän julkisuuteen.