Kolmen sanan tarina
Re: Kolmen sanan tarina
Kumiveneilyyn kyllästyneenä päätin ryhtyä harrastamaan sumopainia. Mainio harjoitusvastustaja MissHolmes, jota vedin puolinelsonilla rasvaili jo reisiään, oli jo lähes juonut isun perinnöt. Olen laihanpuoleinen, joten sadan kilon tasoitus tuotti karakemaisen händikäpin, karakemaisen olotilan, karakemaisen Kesko-lippiksen ja muovikassin täynnä pingispalloja. Ähkäisin treenatessani. Voitan vaikka liberot tippuisi jalasta..SAATANAN FOUGANTHINE!Vei vaipat! Nyt täytyy lopettaa koko tarina !
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara
-
Olavi Susikoski
- Vähänniinkuharrastaja
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon
Päätin aloittaa alusta. Lapsuuteni oli surullinen: liian pieni pipo aiheutti sanoinkuvaamatonta koulukiusaamista.Kiusasin pienempiäni poraamalla reikiä pulpetteihin. Tiesin poraavani elämää varten. Sikakahjo psykologianmaikkani Tara Urpilainen paasasi älyttömyyksiään melkeinpä joka päivä, kutsuen minua sosiopaatiksi ja viheliäiseksi trikotillomaanikoksi. Karvat olen repinyt naapurin sedältä ja voidellut vehkeet vaseliinilla, päätin murtautua BB-taloon mutta eksyinkin AA-kerhoon mäyräkoira povellani pullottaen
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-