Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
Madeleine
Sky Newsin tietolähde tiedottaa, että Katea voidaan syyttää tyttärensä tapaturmaisesta kuolemasta, ja "ystävä" kertoo lakimiehen varoittaneen Katea, että hän joutunee tänään silmäkkäin tämän syytöksen kanssa.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Mitä tästä opin;
Aina kannattaa luottaa siihen ensivaikutelmaan,se ei ole pettänyt eikä näy pettävän..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007090 ... 7_uu.shtml
Aina kannattaa luottaa siihen ensivaikutelmaan,se ei ole pettänyt eikä näy pettävän..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007090 ... 7_uu.shtml
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Kyllä katseet kohdistuu, katseet kohdistuu... (vanha helsinkiläisen komisarion sananlasku).Patricia C. Itämaa kirjoitti:Mitä tästä opin;
Katsotaan nyt mihin suuntaan tämä tästä kääntyy. Voipi jäädä asemasotaan, jos ei tunnustusta tule, ruumista löydy, eikä todisteet riitä.
Tällä hetkellä kyynikot (joihin minäkin lukeudun) ovat niskan päällä. Eli kannattaa uskoa ihmisestä aina pahaa ja korkeintaan yllättyä positiivisesti.
-
Cicciolina
- Neuvoja-Jack
Miettikääpä jos poliisilla ei oikeasta syyllisestä ja tapahtuneesta olekaan tietoa, ja nyt sitten pyrkivät "ratkaisemaan" asian syyttämällä Katea?! Itse en ota kantaa kuka teon takana, mutta ajatus"leikkinä" , kuin jenkkileffoissa. Mitäpä jos tosiaankin halutaan vain se sulka takaisin poliisin hattuun, onhan sitä aika paljon paskaa heitetty niiden niskaan(poliisien).
pistänpä minäkin sanaseni tähän soppaan. Jonkun aikaa olen tätä ketjua sivusta seurannut samoin madeleinen katoamista.
Oma mielipiteeni on että porrtugalin poliisi on johdonmukaisesti alusta asti epäillyt vanhempien olevan syyllisiä. Sekavuutta asiaan ovat tuoneet sekä vanhemmat itse että lehdistö. Tottakai jos jostain tulee vihjeitä ett tyttö on nähty tms. niin se täytyy tarkistaa.
Madeleinen vanhempien käytöksessä alusta asti ihmetytti heidän itsensä korostaminen ja jatkuva "suuttuminen" tutkimuksista.
Mielestäni joka kerta kun lapsi katoaa niin myös vanhempia käsitellään mahdollisina syyllisinä vaikka sitä ei julkisuuteen tai heille sanottaisikaan. Jos oma lapseni katoaisi tuollaisissa olosuhteissa pitäisin itse itseäni syyllisenä enemmän kuin ketään muuta enkä selittelisi olemattomia. Madeleinen vanhemmat ovat toistuvasti sanoneet että HE eivät ole mielestään tehneet mitään väärää
Koko tässä ruljansissa mitä he ovat vetäneet pääosassa ovat olleet he eikä madeleine.
Syyllisiä he ovat lapsen heitteillejättöön aivan varmasti, mutta sekään ei heitä näytä painavan vaan antavat lausuntoja ettäö ihan hyväksyttäväähän tuo on... Katesta sen verran että näyttää olevan sitä lajia nainen joka on tottunut olemaan keskipisteenä, kaikkien oma pikku kate, jota kukaan ei saa osoittaa sormella ja jonka tunteita ei saa loukata. Sillä tavallahan hän myös antaa lausuntojaan..madeleinesta viis kunhan asiat menee niinkuin kate haluaa...
Sori tulenkatkuinen vuodatus mutta tältä on tuntunut alusta asti. Luoj aon varmaan tiennyt mitä on tehnyt kun ei ole antanut tälle pariskunnalle mahdollisuutta saada lapsia normaalisti...
Oma mielipiteeni on että porrtugalin poliisi on johdonmukaisesti alusta asti epäillyt vanhempien olevan syyllisiä. Sekavuutta asiaan ovat tuoneet sekä vanhemmat itse että lehdistö. Tottakai jos jostain tulee vihjeitä ett tyttö on nähty tms. niin se täytyy tarkistaa.
Madeleinen vanhempien käytöksessä alusta asti ihmetytti heidän itsensä korostaminen ja jatkuva "suuttuminen" tutkimuksista.
Mielestäni joka kerta kun lapsi katoaa niin myös vanhempia käsitellään mahdollisina syyllisinä vaikka sitä ei julkisuuteen tai heille sanottaisikaan. Jos oma lapseni katoaisi tuollaisissa olosuhteissa pitäisin itse itseäni syyllisenä enemmän kuin ketään muuta enkä selittelisi olemattomia. Madeleinen vanhemmat ovat toistuvasti sanoneet että HE eivät ole mielestään tehneet mitään väärää
Syyllisiä he ovat lapsen heitteillejättöön aivan varmasti, mutta sekään ei heitä näytä painavan vaan antavat lausuntoja ettäö ihan hyväksyttäväähän tuo on... Katesta sen verran että näyttää olevan sitä lajia nainen joka on tottunut olemaan keskipisteenä, kaikkien oma pikku kate, jota kukaan ei saa osoittaa sormella ja jonka tunteita ei saa loukata. Sillä tavallahan hän myös antaa lausuntojaan..madeleinesta viis kunhan asiat menee niinkuin kate haluaa...
Sori tulenkatkuinen vuodatus mutta tältä on tuntunut alusta asti. Luoj aon varmaan tiennyt mitä on tehnyt kun ei ole antanut tälle pariskunnalle mahdollisuutta saada lapsia normaalisti...
Madeleine
Yhdyn ehdottomasti Euro JR:n mielipiteeseen. Mikään ei todista vielä mitään. Katsotaan nyt ensin, että Gerrykin saadaan vastaamaan "tiukkoihin" kysymyksiin! Tieto siitä, että hän olisi saapunut poliisilaitoksella antaa vain odottaa itseään... Jos onkin lähtenyt käpälämäkeen? Cicerolle: olen samaa mieltä - syyllisiä joka tapauksessa heitteillejättöön! Ellei heitteillejättö ollut sitten tarkoituksellista lavastamista tehdä olematon sieppaus mahdolliseksi.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
En kait sanonut mitään pahan uskomisesta vaan siitä että kannattaa aina luottaa ensivaikutelmaan.EuroJR kirjoitti:Kyllä katseet kohdistuu, katseet kohdistuu... (vanha helsinkiläisen komisarion sananlasku).Patricia C. Itämaa kirjoitti:Mitä tästä opin;
Katsotaan nyt mihin suuntaan tämä tästä kääntyy. Voipi jäädä asemasotaan, jos ei tunnustusta tule, ruumista löydy, eikä todisteet riitä.
Tällä hetkellä kyynikot (joihin minäkin lukeudun) ovat niskan päällä. Eli kannattaa uskoa ihmisestä aina pahaa ja korkeintaan yllättyä positiivisesti.
Niinhän olen luottanut sinunkin kohdallasi esimerkiksi
Mutta minä olenkin liian luottavainen
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Urho
Tämä veri ja sen löytymispaikka on todella outoa!Urho kirjoitti:Maddie kuollut rauhoittaviin katoamisiltana.
Maddien VERTA löytyy autosta, jonka vanhemmat vuokrasivat 25 päivää myöhemmin.
OUTOA - sanon minä.
Outo koko tapaus.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
-
Urho
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
blackwidow
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 58,00.html
Sky News on äsken kertonut että poliisi on lopettanut Katen' kuulemisen ja päättänyt että tässä vaiheessa syytettä ei nosteta.
Mmmm, taktikointia vai hakuammuntaa?
Sky News on äsken kertonut että poliisi on lopettanut Katen' kuulemisen ja päättänyt että tässä vaiheessa syytettä ei nosteta.
Mmmm, taktikointia vai hakuammuntaa?
Karmea sanoa, mutta viittaa ruumiin paloitteluun ja hävittämiseen.Urho kirjoitti:Maddie kuollut rauhoittaviin katoamisiltana.
Maddien VERTA löytyy autosta, jonka vanhemmat vuokrasivat 25 päivää myöhemmin.
OUTOA - sanon minä.
Mutta odotellaan... Pessimisti ei pety, sano. Jos jompikumpi vanhemmista murtuisi, veikkaan isää, koska epäilen äitiä enemmän varsinaisesta teosta.
Every ship must sail a world.
Sunin sivuilla kattava paketti Maddiesta.
http://www.thesun.co.uk/section/0,,2005320001,00.html
Pitkään epäilin vain isää, mutta nyt tuntuu siltä, että kyllä molemmat tietävät, mitä on tapahtunut. Älytöntä teatteria, jos näin on.
http://www.thesun.co.uk/section/0,,2005320001,00.html
Pitkään epäilin vain isää, mutta nyt tuntuu siltä, että kyllä molemmat tietävät, mitä on tapahtunut. Älytöntä teatteria, jos näin on.