Sivilisääty
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Re: Sivilisääty
Eli meitä on joka lähtöön, ei voida tämän perusteella laitta murha.infolaisia mihinkään profiiliin 
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Sinkku at the moment.
Ei mitään pitkiä suhteita takana mutta pari lyhyempää kuitenkin. Varmaan itselläkin kyse jostakin sitoutumiseen liittyvästä ongelmasta koska aika pitkälti omasta syystä mitään pitempiaikaistakaan ei ole vielä päässyt syntymään. Näin 35 wuotiaana pitäisi kuitenkin varmaan jo sitä sitoutumistakin alkaa harkita.
Ei mitään pitkiä suhteita takana mutta pari lyhyempää kuitenkin. Varmaan itselläkin kyse jostakin sitoutumiseen liittyvästä ongelmasta koska aika pitkälti omasta syystä mitään pitempiaikaistakaan ei ole vielä päässyt syntymään. Näin 35 wuotiaana pitäisi kuitenkin varmaan jo sitä sitoutumistakin alkaa harkita.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avoliitossa reilu vuosi oltu. Suhdetta takana melkein 2v ja tuloksena nyt 5kk tytär!! Koti hiiri 
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
Antarktis
- Remington Steele
Mutta tuohan on tosi fiksu asenne asiaan; Juurikin tässä avioeroa tekevän ystävän kanssa puhuttiin tuosta, että miks ihmisillä on niin kiire muuttaa yhteen. Pysyy suhdekkin varmasti "tuoreempana" kun molemmilla on omat tukikohdat joissa hengähtää... Itse en oo koskaan asunut kenenkään kanssa yhdessä, eikä se kyllä välttämättä mun juttu oliskaan.Lady Willows kirjoitti:Kerran eronnut avioliitosta, kerran avoliitosta, molemmat pitkäaikaisia. Nyt kolmannessa pitkäaikaisessa suhteessani, joka on erinomainen, mutta sitoutumiskammoisena en halua enää yhteen asumaan vaikka joka päivä ollaan yhdessä. Kyllä on hienoa olla kun on kuitenkin oma koti, jonne voi mennä jos alkaa ahdistaa ja jossa voi joka päivä olla ihan omassa rauhassaan.
Ehkä olen outo. Kaikki ympärillä ainakin pyrkivät yhteen asumaan heti kun edellisestä ote irtoaa.
Niin ja sinkku siis olen, toki toivon että ihanainen prinssi valkealla ratsullaan joskus saapuisi...
Huolimatta siitä, että villiä sinkkuelämää elin ja rakastin tätä elämäntyyliä yli kaiken sitä ollaan nyt suhteessa... en edelleenkä tajua miten ***vetissä näin pääsi käymään. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
HuhVoDKa kirjoitti:Vajaa kymmenen.MissHolmes kirjoitti:^ saaanko esittää kysymyksen?![]()
Montako vuotta/vuosikymmentä olet juonut vain kahvia ja vielä vinkuvassa seurassa?
..olisi nimittäin sääli, jos noin hyvä tyyppi menisi hukkaan.
Nuotio & Äreät Tiput
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Sinkku olen aina ollut 
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Yksinkertaista, rakas Watson: kyllästyit villiin sinkkuelämään. Niin monet ovat tehneet, kuten monet ovat kyllästyneet parisuhde-elämään. Aikansa kutakin, sano monen akan mies.Huolimatta siitä, että villiä sinkkuelämää elin ja rakastin tätä elämäntyyliä yli kaiken sitä ollaan nyt suhteessa... en edelleenkä tajua miten ***vetissä näin pääsi käymään.
Nothing is quite what it seems
Naimisissa. Kohta tulee huimat 4 vuotta täyteen. Ei aiempia mainittavia suhteita.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Kiitos rakas Sherlock, mutta kaipaan todellakin sitä yliampuvaa sähläystä ja kaiken liikkuvan...kröhöm.Maybrick kirjoitti:Yksinkertaista, rakas Watson: kyllästyit villiin sinkkuelämään. Niin monet ovat tehneet, kuten monet ovat kyllästyneet parisuhde-elämään. Aikansa kutakin, sano monen akan mies.Huolimatta siitä, että villiä sinkkuelämää elin ja rakastin tätä elämäntyyliä yli kaiken sitä ollaan nyt suhteessa... en edelleenkä tajua miten ***vetissä näin pääsi käymään.
Mutta silti en niin paljoa. Tässä on hyvä näin.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Kampamaneetti
- Poliisikoira Rex
Kihloissa! 10 vuotta naimisissa, erosin, olin poikamies 12h ja löysin (?) uuden ja taas kihloissa 6kk... saas nähdä kuinka käy!!!!!
Jag har talat 
En kyllä tajua mitä villiä tässä sinkkuudessa on.Nooruska kirjoitti:Kiitos rakas Sherlock, mutta kaipaan todellakin sitä yliampuvaa sähläystä ja kaiken liikkuvan...kröhöm.Maybrick kirjoitti:Yksinkertaista, rakas Watson: kyllästyit villiin sinkkuelämään. Niin monet ovat tehneet, kuten monet ovat kyllästyneet parisuhde-elämään. Aikansa kutakin, sano monen akan mies.Huolimatta siitä, että villiä sinkkuelämää elin ja rakastin tätä elämäntyyliä yli kaiken sitä ollaan nyt suhteessa... en edelleenkä tajua miten ***vetissä näin pääsi käymään.
Mutta silti en niin paljoa. Tässä on hyvä näin.
Kihloissa. Seurustellut jo yli 10v - eli eka ja toivottavasti vika suhde.
Norsula kirjoitti:

Ei siinä välttämättä mitään villiä ole. Mutta Nooruskan sinkkuus lie ollut villiä, kuten hän itse kertoo. Itse en ajoittain muuta kaipais kuin rauhallista sinkkuuttaEn kyllä tajua mitä villiä tässä sinkkuudessa on.Ehkä ymmärtäisin jos olisin joskus ollut parisuhteessa. Tai jos minulla olisi tapana harrastaa irtosuhteita...
Nothing is quite what it seems