Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
^Kiitän vinkistä ja taidanpa tehdä sen mukaan, tosin hyvin lievästi. Ehkä sen kuuluisan punaviinin seurassa, josta tuolla profilointiketjussa kohdallani mainittiin... 
Nothing is quite what it seems
Peru ihmeessä ne uudet silmälasit! Nythän sinä voit tissutella jatkuvasti, kun ukkosi luulee, että "vino ulkonäkösi" johtuu silmälaseista.Maybrick kirjoitti:Olen tilannut kahdet silmälasit, mutta en saanut niitä tällä viikolla, joten yritän tulla toimeen vanhoilla, joista puuttuu toinen sanka, ja linssien väli on teipattu heftalla (laastarin vanha nimitys, nuorisolle tiedoksi), koska nikkeli oli tullut esille ja aiheutti kutinaa nenän varressa. Lasit istuvat vinossa silmillä yhden sangan varassa, ja ukkoni sanoo, että näyttää koko ajan siltä kuin olisin vähän hönössä.
Se että unohdin tänään kassalle juuri maksamani hyvin pienen (mutta 11e maksaneen) tuotteen. Ei ollut enään siellä kun kävin n. 20 min päästä kyselemässä... Joo, itteensä saa syyttää...mutta itse kyllä annan kassaneidille aina muiden asiakkaiden unohtamat tuotteet...
Itse tosin olen aina HYVIN tarkka että kaikki ostokset tulevat mukaan...mutta joskus sitä sitten käy näin.
Itse tosin olen aina HYVIN tarkka että kaikki ostokset tulevat mukaan...mutta joskus sitä sitten käy näin.
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Huuhkajat, yllätyksettömyydellään (no yllätys!)
Syksy. Tiskit. Plus muuton myötä kaverisuhteet menneet rehellisesti sanottuna vituilleen.
Blaa.
Blaa.
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Tosta insomniacin kuvasta tuli mieleen, että ärsyttää suunnattomasti kun Nancy Spungenista on niin vähän videoita ja kuvia tai sitten en vaan mitään ihmeempää ole löytänyt. Ärsyttää kun haluaisin tietää hänestä vielä enemmän. On sanottu, että hänen äitinsä Deborahin kirjoittamasta kirjasta ikään kuin olis jätetty pois jotain, perheväkivaltaa Nancya kohtaan...?
Vai olisiko kaiken takana ollut äidin raskausaikana käyttämät huumeet? (siis oma epäilykseni)Irma Lam kirjoitti:Tosta insomniacin kuvasta tuli mieleen, että ärsyttää suunnattomasti kun Nancy Spungenista on niin vähän videoita ja kuvia tai sitten en vaan mitään ihmeempää ole löytänyt. Ärsyttää kun haluaisin tietää hänestä vielä enemmän. On sanottu, että hänen äitinsä Deborahin kirjoittamasta kirjasta ikään kuin olis jätetty pois jotain, perheväkivaltaa Nancya kohtaan...?
-
Valdovas
- Axel Foley
Ja taas Angelina (Jolie -leffa)!Nooruska kirjoitti:ja taas angiina!![]()
No, onneksi toiselta kanavalta tulee tämä!
- http://www.youtube.com/watch?v=BOByH_iO ... re=related
^ isin lempi leffoja!
Ite luin Hepburnin elämäkerran tos muutama kk sitte ja sen jälkee pitäny kaikki muikkelin leffat kattoo, mutta niin vaan on jääny
Mua ärsyttää tänää, että miks poliisien pitää tulla just sillo, ku alkaa pääseen tunnelmaan ja sitte kaikki potenssit katoo siinä paniikissa.
Mua ärsyttää tänää, että miks poliisien pitää tulla just sillo, ku alkaa pääseen tunnelmaan ja sitte kaikki potenssit katoo siinä paniikissa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Härreguud! Jaa teille vai? Jos ne sut vie, ota edes läppäri mukaan ja anna aina tilannetiedotus tänne palstalle sieltä putkasta, mitä on tekeillä.Nooruska kirjoitti:Mua ärsyttää tänää, että miks poliisien pitää tulla just sillo, ku alkaa pääseen tunnelmaan ja sitte kaikki potenssit katoo siinä paniikissa.
Luojan kiitos - kerrankin suora linja!
no ei meille, vaan yhelle uimarannalle 
Nooruska kirjoitti:no ei meille, vaan yhelle uimarannalle
Siis harrastatko sää jotain siveettömyyttä siellä? Yritä nyt pitää moraalis - tai älä sentään, jos saadaan edes kunnon otsikot huomiseen iltikseen.
Mutta älä nyt irrota siitä läppäristä! Muusta -öhöm- tuota voit irrottaa jo. Se on myöhästä nyt!
miten määritellään siveetön? 
ja minkä moraalin?

ja minkä moraalin?
Nooruska kirjoitti:miten määritellään siveetön?
ja minkä moraalin?![]()
![]()