Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clyde
Axel Foley

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^Ihmiset näyttävät tulevan pubiin vain seurustelemaan 8)
No, mutta itsekin poikkesin tässä työmatkalla, joten ei parane ottaa kuin kahvi. Toin korissa muuten tänne jaettavaksi suklaakeksejä, mitä väänsin eilen. Sopivat tämän kahvin kanssa hyvin, ovat oikein suussa sulavia :P
Illalla sitten tuun uudelleen, kunhan saan työvaatteet vaihdettua ja hieman tuuletettua kainaloita. Ja minulle voi laittaa Black Towerin punaviinit hetkeksi jääkaappiin maistumaan iltaa varten ;)
Nanika ga tooku matteiru to
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Voin laittaa lapun tarjoilijalle tuosta Black Towerista, koska itsekin painun töihin tästä.

"Menisitte tekin mustalaispojat lopulta työhön!" "Työ...työ... oon kuullunna tuon sana joskus... ai niin Kuopijon torilla poliisi tuli puhuttelemaan ku makasimma vähä penkillä levähtämässä, se sano Mittee työ teälä makkoeletta"

Otan niitä pikkuleipiä kolme, jos annetaan.
Nothing is quite what it seems
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Alkoholi on viime aikoina hieman liikanautittuna alkanu lihottaa/turvottaa mua :oops:
Tää pubissa hilluminen on enää mulla tällästä sosiaalista toimintaa :D Että käyn aina välillä vetää etunojia tossa vähemmän tahmeella alueella (ton pajatson edes), että saadaan kulutus ohittaan saanti. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kurkkua kutittaa ...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Nooruska kirjoitti:Alkoholi on viime aikoina hieman liikanautittuna alkanu lihottaa/turvottaa mua :oops:
Tää pubissa hilluminen on enää mulla tällästä sosiaalista toimintaa :D Että käyn aina välillä vetää etunojia tossa vähemmän tahmeella alueella (ton pajatson edes), että saadaan kulutus ohittaan saanti. :D
Niin muakin... Ja nyt kun olen yli-opistossa tuhlaamassa teidän ahkerien veronmaksajien rahoja ja sikajuhlia ja ties mitä akateemista olutseuraa olisi vaikka joka päivälle, luulenpa että jos joskus valmistun, muistutuan tosiaan kokoni puolesta norsu(la)a. MUTTA ettekö te onnellisesti seurustelevat ihmiset voisi pysyä neljän seinän sisällä pitämässä hauskaa keskenänne poissa meidän synkkyydessä vaeltavien ja katkerien ihmisten silmistä? :P

Ihan kraanavettä huomisia fuksiaisia odotellessa.
Piskooppi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Piskooppi »

Norsula kirjoitti:MUTTA ettekö te onnellisesti seurustelevat ihmiset voisi pysyä neljän seinän sisällä pitämässä hauskaa keskenänne poissa meidän synkkyydessä vaeltavien ja katkerien ihmisten silmistä? :P
Siis hetkinen, mitä ketkua! Täällähän me pidetään hauskaa neljän seinän sisällä! Miksi viriili nuori mies tuhlaa aikaansa bittien avaruudessa, kadulla vaeltaa tänäkin yönä lukemattomia yksinäisiä sieluja, ulos mars!

Mulle yks puolen litran pintti, kshots!
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Norsula
Neuvoja-Jack

^ Siksi koska
Norsula kirjoitti:huomisia fuksiaisia odotellessa.
:P ja olisihan tuolla olkkari pullollaan broidin kavereita, mutta niin tylsistynyt en ole, että kaljottelevien juuri ja juuri täysi-ikäisten teinien seura jaksaisi innostaa. Jospa sitä katsoisi vaikka leffan. Trilleri vai kauhu?

Lisää sitä vettä, kiitos.
Norsula
Neuvoja-Jack

jos mua on niiq ikinä yritetty iskeä niin eilen. Joku toisen vuoden kirjallisuudenopiskelija tarrautu kiinni niin että edes mun sosiaalisilla taidoilla ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse. Olihan se toki ihan imartelevaa, mutta onneksi se sitten katosi jossain vaiheessa :mrgreen: Ei jotenkin sytytä tollanen liian nopea ja läpinäkyvä meininki.

En vieläkään saanut rikottua jäätä minun ja tuon tyttösen väliltä, joka on tehnyt minusta naistenvihaajan :mrgreen:

...jotain selventävää, kiitos.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Norsula kirjoitti:jos mua on niiq ikinä yritetty iskeä niin eilen. Joku toisen vuoden kirjallisuudenopiskelija tarrautu kiinni niin että edes mun sosiaalisilla taidoilla ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse. Olihan se toki ihan imartelevaa, mutta onneksi se sitten katosi jossain vaiheessa :mrgreen: Ei jotenkin sytytä tollanen liian nopea ja läpinäkyvä meininki.
No, jos liian päällekäyvät nykyneidot alkavat ahistaa, niin kannattaa varmaan hakeutua noiden Ketskun kaltaisten traditionaalisten naisten seuraan, jotka vaativat kaiken aloitteellisuuden miehen puolelta. Eiköhän kaikentyyppisiä tapauksia silmänsä ja muut aistit auki pitäville kuitenkin löydy riittävästi, jotta vakka löytää kantensa eikä päädytä tilanteeseen, jossa kaksi vakkaa tai kaksi kantta yrittää pähkäillä, että mitenkäs tässä nyt näin kävi... 8)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Hyvähyvä, Norsula, että jaoit kokemuksesi meidän kanssamme. Hienoa huomata, että itsetuntoa nostavasta liehittelystä huolimatta et sortunut liian helppoon 8)

Jotain nopeaa kostuketta, kiitos, alkaa puutarhahommat kutittaa kurkkua.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Norsula
Neuvoja-Jack

^Heh. Sosiaalilukutaitoni ei tosin riitä kertomaan, että oliko ylempi sarkasmia vai ei :D Mutta ajattelin jakaa kokemuksen täällä, kun aiemmin olen tällä viikolla kunnostautunut täällä katkeraan tilittämiseen. Jotain vastapainoksi näes.

Valvovaksen juttuun: se on vähän fiftysixty. Olishan se mukavaa että nainen osoittaisi jotain aloittellisuutta, kun itse olin niin nössö. Mutta se pitää tehdä jotenki tyylikkäästi, eikä niin että suunnilleen tarrataan hihasta kiinni ja sanotaan, että lähdes mun luo.

Nooruska ei ole vieraillut täällä sen jälkeen kun käskin hänen pysyä neljän seinän sisällä kumppaninsa kanssa. Se oli läppää hei... :oops:

Vettä kiitos.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

ai, mullekko se heitto oli Norsula :shock: En ees tajunnu :oops: :oops:

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
ILMOITUS! HUOMENNA TULEE TASAN 19-VUOTTA SIITÄ, KUN SYNTYI 90-LUVUN TOISEKSI PARAS ASIA HETI SPAISSAREIDEN JÄLKEEN! 8)
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^ Ei ollut sarkasmia, Norsula, olin ihan vilpittömästi iloinen puolestasi :) Vahvistit uskoani siihen, että ihan kaikki nykynuoret (siis miehet) eivät olekaan itsekkäitä paskoja, jotka nappaavat tarjolle tulevat sessiot seurauksia kummemmin miettimättä.

Ilmiselväsi olet saanut ihan kunnollisen kotikasvatuksen, lopeta se nössöily ja ole vaan aidosti oma itsesi, niin kyllä se toiveittesi kohdekin sinut huomaa. Ja jos ei huomaa, hänenhän on tappio... :wink: 8) Go for it!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Nooruska kirjoitti: ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
ILMOITUS! HUOMENNA TULEE TASAN 19-VUOTTA SIITÄ, KUN SYNTYI 90-LUVUN TOISEKSI PARAS ASIA HETI SPAISSAREIDEN JÄLKEEN! 8)
Tarkoitatko kenties näitä? 8)

6.9.1991 Neuvostoliitto tunnusti Baltian maiden itsenäisyyden. Samana päivänä Leningradista tuli jälleen Pietari.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Valdovas kirjoitti:
Nooruska kirjoitti: ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Tarkoitatko kenties näitä? 8)

6.9.1991 Neuvostoliitto tunnusti Baltian maiden itsenäisyyden. Samana päivänä Leningradista tuli jälleen Pietari.
Ja "Spice Girls" oli ihan ensin muuten nimeltään Touch. *nippelitietoilee*
...ja tänne kuus jallukolaa, on huomenna normipäivä.
"Yöperho on koteloitunut"
Lukittu